Fjortiss ..

 

HAHA ! Jeg MÅ bare …    Jeg dreiv å så på bildene på PC’en til mamma, og gjett hva jeg fant der !   En HEL del bilder fra da jeg var 14-15 år.

 

Alle har jo hatt sin fjortissperiode, og jeg husker min VELDIG godt da jeg ikke var noe enkel å ha med å gjøre akkurat !  Høøhø.  

 

Bildene er ikke i rekkefølge, for det giddet jeg rett og slett ikke å fikse . 

 

 

Første gang jeg var dritings, … eller, jeg trodde hvertfall jeg var dritings.   Det var liksom bittelitt drikke som folk hadde tatt fra foreldrene sine, fordelt på 10 personer … hahaha  ! 

Om dere ikke ser det , så er det meg helt til høyre i bildet… :p 

 


Utrolig tøfft med solbriller inne hvor sola aldri skinner ! 

 

 

STIV i maska herjaa, og ALT , aaaalt for mye sminke …  og grønne linser . Hahahh ! 

 

 

 


Heiaa 

 

 

 


 

Meg og Julie

 

HAHAHH ! 

 

 

Hadde nok ikke nok sminke her nei… 

 

Ikke her heller .. 

 


Meg, tror jeg skulle i utkledningsparty elns 

 

 

Meg og Ravna

 

Ravna og meg, konfirmasjon .. 

 

 

Meg og Julie, hhahah, huff ! 

 

 

 

Meg og Toor ! 

 

 

Og jeg var superflink til å tegne !

 

 

UTROLIG viktig å slette håret hele tia asså

Dette husker jeg ikke noe av .. 

 

Julie og meg

Huff, dette husker jeg virkelig ikke noe av. Haha



 

Ut på tur , ALLTID sur var nok mitt ordtak 


Meg og Ravna

 

Meg og Ravna, min eks besteveninne 

 

Meg og Ravna

 

Høhø ! 

 

Bleiking av håret var selvfølgelig hverdagskost

 

 

Heiaaa 

 

Meg og Julie 

 

 

 

 

 

 

 

Meg og Ravna, min eks besteveninne 

 

Hahah , meg og Julie 

 

 

 

SELVFØLGELIG hadde jeg ROSAA extensions i håret og foundation på leppene . At all times  <3

 

 


17 kommentarer
    1. Kule bilder, hehe. Jeg har ingen av meg selv, eller jeg har fra konfirmasjon da, men ikke ellers. Du hadde så fint hår, og det har du enda 🙂 Men bruker du extension enda? Hvis ja, hvor kjøper du det? 🙂 Jeg vil ha, men prøver å få det billigst som mulig, men kvaliteten må jo være bra da 🙂

    2. du var dritpen på det bildet der du har brunt hår og grønne linser. selvom bildet er fucka pga uttrykket osv så så du faktisk dritbra ut der. pen og naturlig sminke.
      du måå farge håret brunt igjen. du ser så mye mer voksen og naturlig ut, på en bra måte! alle har jo liksom bleika hår med extensions, så kanskje det er påtide å prøve noe nytt? 🙂

    3. skjønner ikke hvorfor du later som om du er så mye mer voksen nå. Du legger jo enda ut halvnakne bilder og slenger dritt om folk på nett.
      Du så utrolig mye bedre ut med mørkt hår forresten, ikke like “fjortis” som det tøsblonde du har nå.

    4. Synes bildene du legger ut nå er helt like de der jeg.. skulle nesten tro du var fjorten ennå. Enig med deg over, du så mer voksen ut med mørkt hår 🙂 Og bleking,sletting og sminking driver du visst fortsatt med.. 😛

    5. Nathalie Gjesdal: Hehe, jaa ! Jeg trodde heller ikke jeg hadde noen bilder fra denne perioden, så jeg ble rimelig overraska ! Morsomt..
      Jeg kjøper håret mitt fra Pilus, og jeg er kjempe fornøyd ! Anbefaler de på det sterkeste 🙂

    6. Anonym og Anonym: Huff, alltid skal noen være negative. Gå en annen plass å lek dere, jeg vil ikke ha slike som dere på bloggen min.
      Men takk for at dere synes jeg var fin med brunt hår, though ;- )

    7. Håper du farger håret brunt, det hadde vært utrolig gøy og faktisk forfriskende for oss lesere også tror jeg 🙂 hvis du vil det selv såklart, men det ser jeg jo at du har skrevet her i en kommentar :))

    8. de vil at du skal farge håret brunt for at du skal se kjærring ut, nå har du kort hår, kort brunt hår, vil du ha det? syns du er finest som blondine, du kler det. du burde vente med det uansett til du har født.. håret kan bli helt annerledes. klem 🙂

    9. heisaaan:) synes du var driitfin i den hårfargen du hadde når du hadde bunad på! 🙂 maange andre som sier det også 🙂

    10. Hei!
      Mitt navn er Thomas Mathisen, Grunnlegger av caponemafia.net
      Dette er ett tekst spill med økende trafikk hver dag.
      I den forbindelse lurer vi på om du vil ha trafikk i bytte mot det fra oss?
      Om du ønsker gratis design i bytte + link trading for din blogg i form av bilder, bannere?
      Har vi ett designer crew som mer enn gjerne er villig til å fornye siden din om du ønsker det også. helt gratis.
      Vi setter linken til din blogg synlig i spillet så du får nye besøkende hver dag.
      Vi er ett seriøst nettsted med aktive spillere hvor mesteparten tilbringer mye tid på dataskjermen.
      Er dette noe for deg så ta kontakt! Vi ser frem til å høre fra deg.
      Vi kan love økt trafikk på nettstedet ditt via våre nettsteder om du takker ja!
      Ser frem til å høre fra deg!
      Med vennlig hilsen:
      Thomas mathisen
      Kontakt info:
      Mail: [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg