Koosekveld all alone !

 

Har vært en superkoselig dag i dag , lamme min  veninne Trude og hennes skjønne lille prins Leo Marensius ! Han er virkelig søt, jeg blir SÅ utrolig babysyk av å være lamme henne !  Ikkjebraaa..  jeg har jo enda 10 uker igjenn jo ! 

 

Jeg har ikke tatt noen bilder av han, siden hun ikke liker å ha bilder av han på nett. Og det skjønner jeg jo veldig godt, selv om jeg nok blir å ha en del bilder av min elskede lille prins, når han kommer ! 

 

 

Ellers, så har jeg hatt KOSEKVELD lamme Cosmopolitan, Gravid, og Grey’s Anatomy  ! Høhøhø ! 

 

 

Og selvfølgelig snop , som forresten gjør at lille prinsen i magen blir HELT spinnvill ! 

 

 

OG , selvfølgelig min kjære rosaa ONEPIECE som forresten er det mest behagelige plagget som er oppfunnet noensinne ! 

 

 

 

41 kommentarer
    1. Håper ikke du har tenkt til å drikke den burnen, isåfall les på den ” ikke for gravide” det er alt for mye koffein i burn.

    2. Haha, folk e altså helt syk.. En burn? REALLY!? Ja, da e Rannveig skikkelig tankeløs og dårlig mamma. Idiot.
      Så bra at dåkker har prata Rannveig! Liker BIG TIME, håper virkelig ting ordner sæ, det fortjener dåkker 🙂

    3. Frisk ja, men i magen fikk den dobbelt så rask puls å ble dårlig i flere timer etter at du drakk BURN ! 😉 jeg drakk kaffe i svangerskapet, men gues what?! jeg drakk KOFFEINFRI KAFFE 😉

    4. Benedikte: Hahah, ja … herregud for en dårlig mamma æ kommer til å bli nu liksom ! FML..
      Nei, folk har visst et utrolig stort behov for å spre negativitet i alle innlegg æ publisere.
      Jaa, det e kjempebra ! Me like bigtime too 🙂

    5. Anonym: Hvor vil du henne egentlig ? Som de aller, ALLER fleste her sier, så er ikke koffein farlig for lille gullet i det hele tatt ! SÅ fremt man ikke heller innpå, og det er nok noe de fleste gravide har fått med seg at man ikke burde ! Babyen min tok ingen skade av at jeg drakk en burn en gang i halvåret liksom …

    6. Herregud så nazi folk er, dem som sier burn er så skadelig og dritt er nok ikke gravid selv – og dritsjalu på deg!
      Kjempe bra at du fikk snakket med barnefar. Håper for din del, hans del og lille prinsen sin del at dere klarer å være venner 🙂

    7. Åhh så bra at han ville være med på ultralyd =D Og kjempe flott at dere skal prate face to face for å finne ut av ting =) Stå på jente =)

    8. Til de med frekke kommentarer, er det bare tull når legen sier at det er OK for eksempel å drikke to kopper kaffe om dagen? Med koffein.. tror ikke legen sier sånt hvis de mener at babyen blir syk å dårlig inne i magen.. Og en burn om dagen har enda mindre koffein så.. Fine Rannveig <3 bra du snakka med barnefar da..tror jeg?

    9. Jeg fikk tårer i øynene da jeg leste om det om barnefaren. Vil jo at deres felles barn skal ha kontakt med sin far. Han fortjene det vel skkurat som alle andre 🙂 Men du må ikke drikke mer av den burn igjen så lenge du er gravid, for jeg tror det kan skade barnet, dessverre. Bare noe du bør ha ops på 🙂

    10. Va jo ingen som sa at du va dårlig mor sjøl om du drakk burn, men det står jo bakpå at man ikke skal drikke det.. E vell bare det dem tenke på 🙂
      Så bra at ting ordne seg med barnefar, håpe for din del at han kommer til å holde seg med deg.. å ikke stikke av fra sin egen sønn! Vet så altfor godt kossn det føles..

    11. Flott at du og barnefar begynner og finne ut av ting! Jeg synst at det er veldig viktig med godt sammarbeid når det gjelder barnet, selv om mor og far ikke er i noe forhold 🙂

    12. Blei litt irritert no av at alle skal skrive det samme om den jævla burn.. lol..
      Mene no at du drikk ka du vil, når du vil 🙂 your chioce 🙂
      Meeen det æ egentlig skulle skrive!!
      -Ahh gud kor baby syk man blir av å se den fine magen din !!! 😀

    13. Så fint at det kan se ut som det ordner seg med barnefar! 😀 Ingenting er bedre enn det! Stå på, frøken!
      Men ikke for å være negativ eller noe sånt, men burn og sånne typer energidrikker er faktisk ikke bra under svangerskapet. Tror ikke det skader babyen, men den får som regel veldig høy puls (noe som kan føre til komplikasjoner) pga alle tillegsstoffene som er i drikken. Men selvfølgelig, man velger selv 🙂 Jeg er gravid i uke 39 nå, og røyker fortsatt (fy meg!) så jeg skal igrunn ikke si så mye sånn sett.
      Men som sagt, jeg sier ikke dette for å være negativ eller noe som helst! Synes du har en kjempe fin blogg, og er innom hver dag 😀

    14. Tror ikke heller noen sier det for å være slem, ialelfall ikke jeg, men det står på burn boksen at det ikke er for gravide. Det er jo en grunn til det? Det KAN være farlig, og det er derfor det står der. Ja, mange drikker kaffe når de er gravide, og de fleste prøver å skjerpe litt ned på mengden, men det er faktisk sinnsykt mye mere koffein i burn/redbul, enn i en kopp kaffe.
      Det er selvfølgelig ditt valg, og du må se selv hva du vil å ikke vil, men jeg drakk ikke slike ting da jeg gikk gravid, nettopp fordi at barnet har ikke bra av stoffene i slike energidrikker.
      Du er jo ikke en dårlig mamma, og, kanskje du bare skal være positiv til de “negative” kommentaren, og se det som at folk vil være snille og hjelpsomme (selv om mange nok ikke mener det slik), men da tar du iallefall dem på håret.. Og forresten så har bloggingen din blitt bedre i det siste, mye mere voksent og modent materiell.

    15. KJEMPE BRA, RANNVEIG!! 😀 Så koselig å lese at ting har begynt å falle på plass med deg og barnefar 🙂
      Hihi, de sier jo at røyking også dreper, men en røyk i ny å ne skader vel ikke? Hvor mange mødre er det ikke som røyker mens de er gravide, og i forhold til det, hvor mange barn er det som har varige men pga av dette? 🙂 Ikke vet jeg…
      Stå på Rannveig, dette blir suksess 🙂

    16. Det er ikke påvist at burn er skadelig for verken graviditeten eller barnet, men man bør være forsiktig når det kommer til energiholdige drikker som burn og annet, fordi det KAN påvirke. Det finnes de som ikke har merket noe av i drikke det mens andre har merket mye. En vennine av meg drakk burn under svangerskapet å barnet ble så urolig og hun fikk så mye smerter at hun ble hentet med ambulanse og kjørt til sykehuset etter kort tid etter inntaket. Så man bør passe på litt ekstra når man går gravid.
      Samme med at man ikke bør spise rå mat, som sushi eller spekkemat fordi det KAN påvirke på en eller annen måte, akkurat som med røyk og alkohol. Finnes mange bøker og studier over hva man bør spise og drikke å hva man ikke bør spise og drikke.

    17. Det står ikke at man ikke skal drikke burn bakpå boksen, det står at det ikke er anbefalt, og det er konstantert av eksperter som har forsket på det, at koffeininntak for gravide inntil 300 mg dagen ikke skal ha noen negativ innvirkining på fosteret. Hysteriske kvinnemennesker altså : P Vet dette er en gammel post, men måtte bare få sagt mitt c;

    18. Jeg er 26 år og gravid med gull nr 2 og jeg går til privat lege på Volvat i Oslo. Dyrt men bra… Men gjett hva legen der sier?! En burn om dagen er ikke verre enn en kopp kaffe… Man kan drikke inntil 200 mg koffein per dag under graviditet og amming. Dvs at en burn er ok… Det er mer koffein i en kopp med filterkaffe og en expresso har 120 mg koffein…. Går nok bra:) Røyk, alkohol og ikke minst spekeskinke og myke oster er farligere….

    19. Og må bare si at at de to siste kommentarene fra Malin ikke er hun andre Malin som har kommentert her… Juni 2012 kommentarene er mine, jeg som er 26… Sushi kan man også spise vis de er helt ferske, man skal bare holde seg unna tunfisken pga tungmetaller… Måtte kommentere for jeg blir litt provosert;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg