Magebilder 29+6

 

 

 

 

Som dere ser på bildene, så har magen vokst seg ganske mye utover siden sist jeg tok magebilder , for bare noen dager siden !     Men jeg merker at det er mye som skjer nå !

Prinsen min har gått fra å sparke ekstremt mye, til å romstere mest derinne  !  Han har det jo veldig trangt der inne nå, så det er jo egentlig logisk..      

Og det skal sies at det er en helt spesiell følelse å gå rundt med en baby i magen ! Det er bare nå i det siste at jeg virkelig kjenner at han er der hele tiden, for magen buler virkelig alle veier av bevegelsene hans ! Hihi ♥

Før, så var det liksom ikke så intenst..  ,skjønner jeg utrolig godt at jeg faktisk går med babyen min i magen, siden jeg kjenner han så godt uansett hvilken bevegelse han gjør,  og ikke minst så ser man det jo veldig godt utenpå magen .  

Jeg gleder meg til barnefar får se det og kjenne sparkene og bevegelsene til prinsen, for da går det kanskje litt mere opp for han at han blir pappa om ikke så lenge  ! Jeg skjønner jo at det ikke er så lett å forstå for han, for han har jo trossalt ikke opplevd å gå med gutten vår i magen i mange, mange måneder.  

 

 Synes du også at magen min har vokst på disse dagene ? 

 

 

18 kommentarer
    1. Åe, du ser fantastisk ut! helt nydelig <3
      Skal barnefar få kjenne på magen? Har dere fått snakket? Det ville jo vært veldig fint 🙂
      Ønsker deg alt vell Rannveig!

    2. Ikke pent å si sånn om andre Anonym, er du så mye bedre selv? Nei jeg syns ikke magen din har vokst så veldig :), syns den er liten faktisk, i starten syns jeg den var stor, men det har liksom dabbet av .. har de tippa no vekt på babyen din da? 🙂 blir spennende å følge med den siste tiden altså !! fin mage =)

    3. Går det ant å “trekke inn” magen nå som du er gravid, eller er det helt umulig?:p Nydelig babymage forresten!

    4. Må bare si, synes du er kjempe tøff, Rannveig. For å være ærlig så tenkte jeg “herregud” når jeg begynte å lese bloggen din. Men etter å ha lest alt du har vært igjennom, og hvor bitter du har vært. Så står det i stor respekt at du har fått tenkt deg om og vil gi barnefaren sjanse, For lillegutts skyld! Håper dere får ordnet opp, og kan ha et godt samarbeid fremover. 🙂
      Du ser kjempe fin ut, og du får ha lykke til med både BF og fødsel. Dere har en FANTASTISK tid i vente!
      Synes forresten du var kjempe søt med brunt hår også! 🙂

    5. Flott mage, Rannveig! Må helt ærlig si at d siste bildet dær e favorittan mine siden du faktisk har klær på! 🙂 Syns de bildan e mye flottere å mer ekte enn de i undertøy. Ikke nåkka frekt ment, du passe å gå gravid å har en flott kropp (men man vet aldri kor mange eklinger som e inne å ser på sånne bilda for nytelsens sin del) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg