Vadsøtuur + pakking + festing av extensions !

 

Grunnen til at jeg ser sånn passe svidd ut i trynet, er fordi jeg nettop har vært å tatt sol !  Og appropos SOL… jeg er så heldig å være sponset av BRUN OG BLID, så snart kommer det en FINFIN konkurranse her på bloggen !

 

 

Og etter jeg var ferdig å ta sol, lå lille luringen min heelt på skeiva !  Hvis dere ser til høyre på magen, så går det innover på en måte ! Haahah..  dette er jo noe som skjer omtrent hele tiden, men har liksom aldri tatt bilde av det.. 

 

Akkurat nå holder jeg på å pakke, fordi jeg drar til Vadsø imorgen !  Det skal bli knall , lenge siden jeg har vært der ( desember 2010, da jeg bodde der )    

Jeg har egentlig ikke sagt til noen at jeg skal dit, da jeg ikke egentlig har tenkt på det før akkurat nå !  Men om du har lyst å møte meg, så bare ring eller send mld ! 

 

 

Jeg skal blandt annet bessøke min kjære eks ROMAN, så det kan jo bli gøøy ! Høhøø 😉  Long time no see ! Har faktisk ikke sett han siden jeg var i Vadsø sist, som jo er nesten ett år siden.  De fleste som leser bloggen min vet nok hvem han er, for jeg har jo skrevet om han i et parr innlegg !  

 

 

ANYWAYS..  nå skal jeg gå å pakke ferdig, og guess what ?  Jeg skal feste på extensions !  Ja, jeg vet jeg nettop tok ut mine forrige extensions..  men jeg savner utrolig mye å ha langt hår,  det er nesten en vanesak for meg !  Så rart å ikke ha det liksom, + at det ser mye , mye finere ut.  

 

De som jeg skal feste på i dag er helt nye,  men halvparten er fra RAPUNZEL OF SWEEDEN og andre halvparten er fra PILUS.  Grunnen til det er at jeg hadde litt til overs fra begge, og jeg gidder ikke å sette inn de gamle fra PILUS igjen. 

 

Som dere ser så er de fra RAPUNZEL myyyye mye lengere enn de fra PILUS (70 CM)  de fra PILUS er liksom 50 cm..    så når jeg er ferdig, skal jeg klippe de slik at det blir lik lengde .   Blir nok bra tilslutt !   

 

 

Men,  om jeg hadde hatt mere extensions fra PILUS ville jeg selvfølgelig brukt dem !  Rapunzel extensionsene er ganske crappy spørr du meg …    men bedre enn å bare sette inn de fra Pilus da 😉 

 

 

HUSK PÅ KONKURRANSEN PÅ BLOGGEN MIN, HVOR DERE KAN VINNE ET GAVEKORT PÅ 250 KR !  SMASK ♥

 


14 kommentarer
    1. så fresh og brun du var! enig med deg i at langt hår er best, jeg savner extensionet mitt skikkelig nå selv om jeg tok det ut for bare noen uker siden..:p

    2. Kan du ha en konkurranse der man ikke trenger å ha egen blogg? Jeg har rett og slett ikke tid til å ha en blogg med en liten baby i hus og da er det så trist hvis en av kriteriene for å vinne er å poste om denne konkuransen på egen blogg. 🙂

    3. Hei du 🙂 jeg vil advare deg med å ta sol når du er gravid, det er IKKE skadelig..
      MEENN du får stygge “sorte”ringer på magen når graviditeten er slutt.. så om du skal ta sol anbefaler jeg at du dekker magen foreksempel 🙂
      for er ikke særlig lurt. å ikke minst tror jeg det er lurt å ikke sole seg så langt i svangerskapet 🙂
      du har god tid til sånn etter prinsen er ute 😀

    4. Soling er ikke skadelig i seg selv, men du kan bli varm av det..å besvime, osv. derfor er det anbefalt å ta sol i korte perioder under svangerskapet. 🙂 Ikke sett på hår..du er finest med ditt eget. Akkurat passelig lengte til deg. 🙂 Påsatt hår ser så josk ut. Kos deg med Roman! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg