Brun og BLID og update for uken !

 

Har desverre ikke fått blogget noe siden jeg la ut ukesoppdateringen !  Det har vært travle dager i det siste, så har vært svært lite tid til blogging.   

Unnskyld, unnskyld, unnskyld ! 

Jeg lover dere at dette ikke kommer til å skje igjen på en stund ! Jeg får serriøst dårlig samvittighet av å ikke blogge .. 

 

Jeg bare smiler om dagen ! Og DET er det mange grunner til ..  

 

No makeup, no fancy clothes, men framdeles bruuun og BLID ! 

 

 

Det meste er personelig, så det kommer jeg ikke til å dele .  I første omgang iallefall.   Men jeg har fått pakke fra BRUN OG BLID, faktisk !  Solkort til meg selv og solkort til mine lesere til en verdi av en del tusen kroneer !  

Med andre ord blir det en HEFTIG konkurranse i løpet av de nærmeste dagene ! Så bare følg med på bloggen ;- *  


 

MEN, kjære dere !  Nå skal jeg komme med en liten update for de dagene jeg ikke har blogget ! ♥



De fleste vet jo at jeg var i Vadsø fra onsdag til fredag, noe som var helt herlig !  Jeg skulle egentlig hjem på torsdagen da, men siden jeg skulle vitne i rettsak og vitnetiden min ble heeeftig kraftig forsinket, så mistet jeg flyet mitt !  Så da ble jeg likegodt en dag til i lille Vadsø !   

Som jeg skrev i forrige innlegg, så møtte jeg mange som jeg ikke har sett på nesten ett heelt år , siden da jeg bodde der liksom.  Så det var kjempekoselig ! 

Alle var heeelt sjokkert over at jeg er så langt på vei , i forhold til at magen min er såpaass liten. Haha ! 

 

 

Fine Christin og fine Ronja ! 🙂 


Snille Joachim som kom å hentet meg ! 

 

 

Ble hentet på flyplassen av Joachim, Christin og Ronja.  Har også vært å bessøkt graven til min kjære veninne Mia som omkom natt til 17 mai i år.   Det var helt forferdelig rart , for forrige gang jeg var i Vadsø var hun liksom i fullt live..  

 

Så det var kjempetrist, men samtidig litt godt å se at det er så mange som bryr seg sånn om å stelle på graven hennes. Den så kjempefin ut.  Velger å ikke legge ut bilde, av hensyn til familien og sånt.  

Fine , snille ,søte, kjære Mia ♥

 

 

Elleers.. jeg bodde da hos min kjære eks-kjæreste mens jeg var i Vadsø.. hadde hotellrom da, men, jeg sjekket faktisk ikke inn engang ! Høhøø.   

 

 

 

Jeg så at det var EN DEL folk som lurte på om vi er sammen igjen, siden jeg la ut dette SNIKbildet av han på facebook.  Jeg må nok skuffe dere, for det er vi ikke.   Meeen, det var kjempekoselig å være lamme han fordeom ! 

 

Ellers, siden jeg kom hjem har jeg egentlig bare vært hjemme, og i dag har jeg shoppet en del til lille kjære fine nydelige gutten min i magen !   

 

Noe jeg ikke har nevnt på bloggen før, er at jeg har en slektning av meg boende her. Hun skal bo her i 3 uker mens hun er på utplassering på Holmen Hundesenter !  Sa jeg forresten at hun er fra Sverige ? Hun bor i Stocholm, og er en alle tiders koselig og herlig jente !  Har ikke sett henne siden jeg var liten, så det er jo koselig ! 

 

Hvertfall..  vi har da vært i byen i dag, og shoppet bittelitt til lillegutt, samt litt andre ting !  Jeg skal legge ut et eget innlegg om hva jeg har kjøpt til han imorgen .  

 

Ellers, så har vi da vært på Alfa Omega og spist verdens beste sjokoladefondant ! Jeg eeeelsker sjokolade, sa jeg det ? HE – HE !  

 

 

Coco Chanel gjør det hun kan best,  nemlig å ta livet med ro ! ♥


 

I kveld har jeg ikke gjort så mye, sånn egentlig !   Johanna ( slektingen min)  lagde en kjempegod kyllingrett med pasta.   Flinke henne !  Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne lage mat..    Men desverre er ikke det min sterke side, og ikke liker jeg det spesielt godt heller.  MEN, det skal sies at jeg liker veldig godt å spise maten ! HØHØ. 

 

Har også vært med Tor-Even,  og det var kjempekoselig å se han igjen, faktisk !  Vi fikk pratet litt og sånn, men ikke spesielt mye likevell, siden han hadde andre planer.   

Men det var utrolig godt å få pratet litt med han ! Desverre ville ikke lille gutten vår la pappa kjenne spark !    For med EN eneste gang Tor-Even var dratt, så voknet han for fullt til live .. hahahah!   

Jeg er så glad for at vi kan være venner.  Eller, vi skal jo prøve iallefall, og det krever jo litt fra begge parter.  Men jeg har troen jeg ! 🙂 

 

 

Har forresten helt glemt å legge ut bilde etter at jeg satt på extensions igjen, men slik ser det da ut !  Jeg er fornøyd jeg,  og om dere lurer på hvem som fester extensions på meg  ?  ME , myself and I !  Slå den ! 😉 
Jakka er forresten også ny, og veldig , veldig RØD !  Men sånn liker vi deet ! 
Jeg håper dere ble fornøyd med denne lille/store updaten.  Hvis det er noe mere dere lurer på , så ikke nøl med å si ifra !   Så at det var noen som skrev at jeg må blogge mere , og det skal jeg nok få til ! Så koselig å få slike kommentarer !  ♥
Nå skal jeg, gutten min i magen, og Coco Chanel ta kvelden,  for imorgen reiser jeg nemlig tilbake til Vadsø ! 
Nattaa alle mine kjære lesere der ute  ♥

15 kommentarer
    1. nathalieeegjesdal: Så koooselig at du elsker bloggen min ! Det elsker jeg enda mere ! Og ja, som du sier så er det kjempefint at jeg og BF er venner igjen. Ingenting er bedre enn det !

      Kjempefin helg til deg også, kos deg masse ! 🙂

    2. synes ikke du skal tenke så mye på str på magen din, ser du nevner dette i mange innlegg;)
      Jeg er i uke 35, altså lenger enn deg, og har MYE mindre mage enn det du har!:)

    3. Før va æ den som ikke hadde trua på deg, men for hver dag som har gådd så har æ bare fådd mer å mer trua på deg, å trur nu at du komomer til å klare det her fint 😀 Tenkte ikke lenger en eneste negativ ting når æ les bloggen din og sŧns du virke kjempegrei 🙂 Stå på rannveig 😀

    4. jeg setter også alltid på extensions selv, mye bedre enn å bruke flere tusen kr hos frisør! det ble veldig pent btw. fint at du blogger igjen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg