Innkjøp til lillestoorehjertegullguttenmin

     

 

I forbindelse med at fødselen nærmer seg med stoormskritt nå, så tok jeg likegodt en aldri så liten shoppingrunde.   Det meste av klærne er i den minste størrelsen, siden jeg trenger nyfødt-klær !   

I dag er det 8 uker og noen dager til terminen min , og jeg både gleder meg .. OG gruer meg ! Gleder meg til å se han , men kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å presse ut en 50 centimeter’s, 3-4 kilos baby ut ..  

Men det er jeg pent nødt til !  For han må jo uuut.  Og som jeg gleder meg til å se lille gullgutten min. Jeg gleder meg også veldig til å se om han ligner på mamman eller pappan sin, men tror jo at han ligner mest på Tor-Even da..   han blir nok en liten mini-kopi ! 🙂 

 

 

Denne bamsedressen skal være med i hentesettet til gullgutten !  Den er knøøøttliten , hihi ♥

 

 

Klart han elsker mamman og pappan sin ♥

 

 

2 for 99 bodyer fra Cubus, og just arrived body , også fra Cubus ! Den siste skal kanskje være med i hentesettet. får see  🙂 

 

 

Dette kjøpte jeg når jeg var i Vadsø, men tar det bare med her.  Ullundertøy må han jo ha !  ♥

Klærne er fra Reflex og Nameit

 

 

Ullbody og fleece-halser fra Hennes og Mauritz

Ull-votter og ull-hals/lue fra Cubus

Sokker, ullsokker og BABYUGGS ( ♥ )  fra Hennes og Mauritz

 

 

UllSokker, sokker og strømpebukse fra Cubus

Sjarmøøør genser og dongeribukse fra Hennes og Mauritz ! Knaw ♥


 

T-skjorte i ekte sjarmørstil, og “dress”  .  Denne dressen skal han bruke i julen, for den er faktisk i aller minste størrelse ! Og han vil jo aller,aller mest sannsynlig ikke være mange dagene gammel da ! Hihi ♥

 

 

Det blåe teppet skal jeg ta med  i sykehusbaggen og det skal være det første teppet hans ! Elsker det ♥

3 laken , og samme teppe, bare i hvit . Alt fra KID 🙂 

 

 

Kosekluter fra KID,  gaskluter og frottekluter fra Princess, og sånn badegreie til gullgutten fra Ringo 🙂 

 

 


 

Dette settet kjøpte Johanna til meg i babygave! Knallsøtt ♥  Barbapapa , ihih 🙂 

 

 

Og så kjøpte jeg jo noe til meg selv også !  Selv om fokuset for tiden kun er på lille gutten min 

 

 

Siden jeg er skikkelig STARFAN av koseting, så måtte jeg jo ha et koseteppe !  Og nye gardiner 🙂 


 

Koosegenser og koosebukse fra Cubus ! ♥

18 kommentarer
    1. May Helen =) Mamma’n til lille: Ntå, så koselig! Jeg har også en helt likedan i brun, men den er i størrelse 62 så det blir jo når han blir ca 3 mnd at han kan bruke den ! 🙂

    2. myyye mulig han ikke kommer før ei god stund etter julaften 😛 mange som går både 1 og 2 uker over termindato første gang.. håpe du får han før jul:D må jo være verdens beste julegave

    3. da jeg fikk mitt første barn, kjøpte jeg masse klær i de minste str… meeeen, han ble jo nesten ikke til å bruke de da han vekste så fort :-/ så de 2 første ukene vekser dem utrolig fort ;))

    4. Fint 🙂 Håper virkelig du får brukt disse klærne da, mitt barn var 4400 da han ble født, så han gikk rett inn i str 58/ 62! 😮

    5. Min gutt var 53cm da han ble født så han passa aldri str. 50. Jenta mi var 48cm og passa 50 i to uker, så 56 i en mnd. Så da hun var 2mnder brukte hun str62 🙂
      Bare pass på! Den første mnden, og andre for den saks skyld så bruker de ikke så mye klær heller. Vanskelig å bli så skitten når man bare sover, spiser og bæsjer :p
      Me begge mine syntes jeg vi har fått alt for mye nyfødt klær, hadde noen sett som aldri var blitt brukt. Så etter str. 68 ble det bare mindre og mindre, og mer og mer å kjøpe for oss. Så når jeg kjøper til folk nå som har fått eller venter baby så kjøper jeg ikke mindre enn 68. Går enormt med klær når de gulper, sikler, griser mat osv

    6. hei hei. jeg har masse klær som er som nye i str 50-56 til salgs om du ønsker? det er merke claire hennes, cubus,name it osv.. Noe er kun vaska og aldri brukt.. er du interresert send mail jeg sender over hele landet bare en betaler [email protected]..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg