BRUN OG BLID KONKURRANSE !

 

Ja, som de fleste vet vil vi ikke se så mye til den vanlige solen på en god stund nå,  da snakker jeg spesiellt for oss her i Nord-Norge..   Og hva er vell bedre enn en konkurranse hvor du kan vinne SOLKORT fra BRUN OG BLID ?  

Jeg har fått tilsendt maaange HERLIGE solkort fra BRUN OG BLID, både til meg selv og til dere, men i første omgang kommer jeg til å gi bort totalt 9 solkort.   

 

 

Om du ikke har blogg og skriver innlegget på facebook, så gjelder nøyaktig samme reglene for som om du skulle skrevet et blogginnlegg.  Du er nødt til å fortelle litt om konkurransen, samt linke til den . Om du gjør det på denne måten, er du også nødt til å adde meg på facebook, slik at jeg kan sjekke at du faktisk har gjort det.  

Om vinnerne ikke har fulgt samtlige kriterier for konkurransen, velger jeg ny/nye vinnere uten å gi beskjed. 

Vinnere vil bli trukket tilfeldig ut i fra kommentarer ( http://andrew.hedges.name/experiments/random/så i denne konkurransen gjelder litt andre regler.  Det er om å skrive så mange som mulig kommentarer, for å øke sjansen for at nettop du blir trukket.  Når du da skriver kommentar, må du linke til innlegget ditt og skrive at du er med ( I ALLE KOMMENTARENE DU SKRIVER (!) 

 

Grunnen til at jeg gjør det slik denne gangen, er fordi mange ikke har blogg og derfor ikke har kunnet delta tidligere! 

 

LYKKE TIL ♥

 

 

 

 

 


5 STK SOLKORT SOM ER PÅFYLT MED 80 KR HVER ( SAMLET VERDI BLIR KR 500)

1 STK NEGLEFIL

6 STK BRUN OG BLID TATTO’S

 

 

 

3 STK SOLKORT SOM ER PÅFYLT MED 80 KR HVER ( SAMLET VERDI BLIR KR 300)

1 STK NEGLEFIL

6 STK BRUN OG BLID TATTO’S

 

 



1 STK SOLKORT SOM ER PÅFYLT MED 80 KR ( SAMLET VERDI KR 100)

1 STK NEGLEFIL

6 STK BRUN OG BLID TATTO’S

 

484 kommentarer

Siste innlegg