SPONSET AV MINERALISSIMA

 

 

Da har jeg fått en herlig pakke i posten fra MINERALISSIMA !  De har vært så utrolig søte å sende meg et lite utvalg av deres sminke, som forøvrig er 100% ren mineralsminke.  Fikk noen blushers, foundations, bronzers, og highligthers, i tilegg til øyenskygger i en del forskjellige farger og en eyeliner.  

Jeg gleder meg til å teste ut sminken, selv om jeg jo eegentlig ikke bruker noe særlig med sminke lenger ( kun mascara og solpudder )   

Og om jeg nå skulle finne på å bruke foundation, så bruker jeg KUN minereralfoundation.  Noe jeg anbefaler alle andre å gjøre også.

 

 

 

Har du noen gang prøvd ut sminken til MINERALISSIMA ?  Og hva synes du om deres produkter i så fall ?  

Om ikke, så anbefaler jeg iallefall at du tar deg en titt innom deres nettside, myye fint der !  Til deg selv, eller kanskje å gi i gave til noen du er glaad i ? 🙂 

3 kommentarer
    1. Gud kor heldig du e som blir sponsa! må være utruli bra å få ting i posten før å teste ut ting, sånn at du slepp å kjøpe det å kanskje være missfornøyd^^<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg