MAGEBILDER 31+6

 

Tycks om magen ?  Nå presser han utrolig mye på ALT, og jeg kjenner det skal bli herlig å få han ut.  Det er SYKT mye press under ribbeina, og sykt mye press på blæra.  Han er så stor at ingen av organene mine som er i nærheten får fred.. tanken på at han skal bli enda større skremmer meg litt , det skal jeg ærlig innrømme ! 

I morgen er har jeg fullført hele 32 uker av svangerskapet !  Altså, jeg er 32+0 imorgen.  Det er noen kompliserte greier det her med svangerskap og uketelling , høhø.   Men har hvertfall bare 8 uker igjen, så det er litt herlig å tenke på

FORRESTEN.   Jeg gleder meg så utrolig mye til å bli mamma til lille sjarmøren min nå  ! Måtte bare si det ♥

 

Grunnen til at jeg tok bilde bakfra, er for å vise hvordan det ser ut .  Rett og slett.  Så spar deg for drittslengingen 😉 

19 kommentarer

Siste innlegg