PRODUKTANMELDELSE – SHADOWTANS

 

 

Heiheei kjære lesere ! Nå skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før, nemlig å komme med produktanmeldelse for et skjønnhetsprodukt ! Nærmere bestemt instant-spraytan .  

 

Vær klar over at selv om dette er et samarbeidsinnlegg, så er dette fullt og helt mine ærlige meninger. Jeg ville aldri reklamert for noe jeg selv ikke er fornøyd med !

 

 

Jeg har helt glemt å blogge om det, men SHADOWTANS var nemlig så søte å sende meg noen flasker med deres vidunder-brunfarge på boks.   Og jeg kan si at jeg er veldig overrasket over resultatet , da jeg skal innrømme at jeg var helt nervevrak før jeg begynte.

SHADOWTANS er nemlig det eneste airbrush-produktet på markedet i Norge per dags dato.  Og naturligvis har jeg ikke prøvd dette før da, så jeg var veldig spent. 

 

Sånn heelt egentlig , så skulle jeg legge ut BÅDE før og etter bilde. Men ettersom jeg helt glemte av å ta bilde før jeg begynte å spraye meg, så får jeg ta før og etter bilder neste gang. 

 

 

 

Har du blondt hår som meg, anbefaler jeg deg å sette håret opp i et heldekkende hårnett, evt håndduk om du ikke har det.  Har du brunt hår trenger du egentlig bare å sette opp håret i en strikk. 

Påføringen var utrolig enkel.  Jeg ryddet bort alt av ting på badet som sto i nærheten av der jeg skulle spraye meg ( viktig, ettersom du høyst sannsnynlig ikke vil at klærne/håndklærne dine skal bli brune også)

Man gjør lurt i å spraye seg inne i dusjen, men siden jeg ikke hadde noen til  å spraye meg gjorde jeg det forran speilet.  

Jeg sprayet da i opp-ned bevegelser, og her er det viktig at du ikke stopper, begynner å spraye, stopper, osv.  Det er viktig med en viss flyt, slik at du ikke blir flekkete.   Men jeg skal love dere at det var kjempeenkelt !  Hadde aldri trodd at jeg skulle klare det heelt alene, men det klarte jeg med glans ! 

Fint om du også står på en håndduk, slik at du ikke blir svart under føtterne, gjerne en over føtterne også da det kan komme litt mye akkurat der ( faller ned når du sprayer) .  Skyll henderne godt etter du er ferdig med sprayingen.  

 

 

 Bildene er tatt rett etter spraying,mens jeg ventet på at den skulle tørke !  Har ingen sminke overhodet på bildene, så fargen jeg har er ene og alene SHADOWTAN’S ære 

 Det er viktig at du ikke dusjer før det er gått minst 8 timer. Dette for at fargen skal få lov til å sette seg og gjøre deg bruun ! Etter dette kan du dusje, og etter dusjen vil du få en nyydelig gyllenbrun farge akkurat slik som jeg har i skrivende tidspunkt ! 

 

 

 Jeg gir SHADOWTAN terningast   

 

Ikke fordi dette er et samarbeid, men fordi jeg er strålende fornøyd , og den ga akkurat slik farge jeg hadde forventet meg , prikk lik fargen man får etter utallige soltimer.  Det ga det lille ekstra fordi den er så utrolig enkel å påføre ,man ser hvor man har sprayet og ikke.  

Et enda større pluss er at det er HELT trygt å bruke under svangerskapet, og det er økologisk.  En stk fornøyd BRUN og utrolig blid jente her ja. 

 

ANBEFALES TIL :  ALLE som er opptatt av å se bra ut ! Passer perfekt før du skal på fest, eller rett og slett bare til hverdagsbruk ! 

 

 

 

VIL DU BLI LIKE BRUN OG FIN SOM MEG ?


  

 

 

Da har jeg en heeerlig nyhet til mine kjære lesere !  Jeg har enda 2 flasker til overs…      SA NOEN KONKURRANSE?!

 


27 kommentarer
    1. Denne har jeg prøvt! Syntes den gir kjempe fin brunfarge. Og jeg brukte den opp grusomt fort! 🙂 Kjempe bra produkt 🙂

    2. NATALIE NEDREBØ: Ja, det som er så bra med denne er at brunfargen kommer i samme sekund som du sprayer på, slik at du enkelt ser hvor du har sprayet og ikke. Jeg har også prøvd ut ALLE mulige selvbruningsmerker og typer.

      Garnier sin spraytan var favoritten, før jeg prøvde Shadowtans ! Hahah 🙂

    3. Oi oi! Den må jeg virkelig prøve altså! Jeg som er så bleik som ett ett lik som har ligget på likhuset i x antall dager er vel påtide med litt tæn!! Har jo ikke akkurat SÅÅ mye tid å renne ned på solariumet nå som man har en liten en :p

    4. Livet som mamma til lille Osca: Hehe, nei det er vel ikke akkurat soltimer man prioriterer når man har en liten baby ! Men som du også sier , så er jo dette en flott måte å bli brun på uten sol. Da kan du jo delta i konkurransen jeg skal ha, om disse 2 Shadowtans flaskene ! 😀

    5. Livet som mamma til lille Osca: Det skjønner jeg godt, man vil jo helst være lamme sine små så mye som mulig. Jeg kommer nok heller ikke til å være like solariums-frelst når jeg får min lille prins , hihi 🙂

      Så bra ! Det liker jeg 😀

    6. Har aldri prøvd selvbruning, men har lyst. Er bare redd for at det skal bli oransj eller flekkete. Hvordan fikk du det til bak på ryggen? Og hvor lenge varer brunfargen? 🙂 Hilsen ny leser.

    7. Camilla: Denne blir veldig mørk med en gang du sprayer på, men når du dusjer etter de 8 timene ( eller lenger, spørs hvor sterk farge du vil ha) så får du et nydelig resultat ! Så ikke fortvil om du ser litt svart ut før dusjen, for det er meningen 🙂

      Å spraye ryggen gikk egentlig helt fint, brukte speilet til å se hvor jeg sprayet .

      Brunfargen varer i ca 1 uke ifølge Shadowtans ( og ifølge det jeg har lest i forumer og slikt)

      LYKKE til , og så koselig at du leser bloggen min fast ! 🙂

    8. Anonym: Ja, det er viktig å svare alle leserne synes jeg ! Jeg prøver så godt jeg kan, men noen ganger blir det rett og slett for mange kommentarer til at det er gjennomførbart. Np ! 🙂

    9. Konkurranse please! Haha, skulle gjerne ha vunnet slike! Siden jeg kan bruke det nå når jeg er gravid! Føler meg så utrolig bleik for tiden. Null sol. Bare regn og snø her nå!

    10. Hadde vært så kult å vinne den her, har en liten gutt på 4månder og aaalt for lite tid til å ta sol 🙁
      Lukter den noe spes?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg