KOSEKVELD

 

Siden jeg har helg hver eneste dag, så får jeg liksom aldri helt den der helgefeelingen.. og det er jo logisk da ! Men det er jo lov å prøve..  og hva roper helg mere enn TACO ?! Nei, nettop. 

Så da mekket vi like godt litt taco ! Og det var utroolig godt, jeg blir alltid syykt mett av det..  Men det er jo fordi det er så sykt godt ! Elsker grønnsaker og slikt.  Lurer på hvem som fant på taco ? Den personen vil jeg hvertfall takke

 

 

Såklart må man ha julebrus !  Det eneste jeg går å tenker på tiden, er jo julen og baby.  Jeg har vært i julestemning siden i sommer en gang, hahaha..  og nå kommer endelig julen til butikkene også ! Gleder meg forresten til de begynner med salget av julepysjer og klær til babyer ( da skal jeg selvfølgelig løpe å kjøpe til lilleguttenmin ) 

Jeg skal ærlig innrømme at spotifyen min er fullstappet med JULESANGER..  ja , du leste riktig. Julesanger, faktisk.  Jeg har alltid likt julen , men i år er det utrolig spesiellt for meg ! Jeg får nemlig verdens fineste sønn denne gangen 

 

 

Anyways.. tenkte også å lage roosa CUPCAKES om en liten stund ! Og siden jeg er så lat, så er 1-2-3 miks perfekt ! Jeg har egentlig en egen oppskrift på cupcakes som jeg bruker å lage, men det tar sinnsykt lang tid da, så DET gidder jeg ikke nå.  Tror jeg har lagt den ut på bloggen , under kategorien “matoppskrifter” .  Sjekk den ut da , for de er KJEMPEGODE ! Really ..  

 

For de som lurer, så ble jeg ikke å dra til Vadsø likevell.  Det ble så sent i går, og i dag var bilettene dritdyre for å si det på godt Norsk !   Hvis jeg skulle dratt i går måtte jeg tatt flyet som gikk kl 12 elns , og jeg fant ut at jeg ville dra dit bare et parr timer før det.. og treg som jeg er å pakke, så hadde det nok aldri gått..

Men vi fåt ta det en annen gang, kanskje til uken elns.. får see ! Jeg har jo som sagt helg hver dag, men det har jo ikke andre.. 

Det var litt traasig, for det hadde vært dødskoselig å være der i helgen, istedenfor å bare være hjemme å loke !  En person ble hvertfall veeeldig skuffet, så skuffet at han ble sint.. hahahah, knaw  

7 kommentarer
    1. Taco er noe av det beste som fins 🙂 Drakk julebrus i går jeg. Utrolig tidlig å begynne å selge det synes jeg. Kan tenke meg du gleder deg til jula ja. Jeg gleder meg til Juni/juli for da venter jeg baby <3

    2. Babydream: Ja, det er sant ! Og sunt også ! Det er tiidlig ja, der skal jeg være enig.. men veldig koselig, siden jeg har sånn julestemning 😀

      Gratulerer så mye med svangerskapet <3 Herrrlig å være gravid :- )

    3. Naaam :-D!! Jeg har et spørsmål: Hvordan blir piercingen i navlen når man blir gravid?
      Super blogg! syns det er gøy å lese hvordan det går med deg! Lykke til videre 🙂

    4. Vilde: Hehe, den gjør man veldig lurt i å ta ut ! Jeg måtte ta den ut rundt uke 20 om jeg ikke husker heelt feil, pga at hullet mitt ble så strekkt at den bare datt rett igjennom. .. Hahah ! :p Nå er hullet helt rødt og strekkt , men jeg håhper det fikser seg etter svangerskapet.

      Tusen takk for det, og så koselig at du liker å lese bloggen min ! Takk og lykke til til deg også :- )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg