PUGGING & CUPCAKES

 

Nå sitter jeg faktisk å leser i veien til førerkort-bøkerne mine.  For aller første gang, faktisk.  Sa du sløv ?  Jeg har for lengst siden fått dem, mamma’en min var så snill å kjøpe de 2 andre man ikke får på grunnkurset.   Men har uheldigvis ikke åpnet dem, eller sett på dem for den saks skyld, før NÅ.  

 

Jeg kan ikke si at jeg er så veldig motivert , noe jeg var når jeg begynte på grunnkurset.  Nå er det serriøst bare et ork.   Men lappen må jeg jo ha, både for min og lillegull sin skyld.  Og siden jeg bor hjemme, og skal bo hjemme den første tiden med gutten min, så har jeg jo både penger og mulighet til å få den.   Det trengs bare litt motivasjon og tiltak.. 

Hva er vel bedre motivasjon enn cupkakes’ne ( som jeg forøvrig skulle lage igår egentlig) ?  Jeg fikk iallefall laget dem i dag !   Og de var forresten knallgode . Anbefales 😉 

Nå skal jeg lese i veien til førerkortet fram til filmen jeg holder på å laste ned er ferdig, nemlig WRONG TURN 4 .  Jeeeepp.. jeg er STARFAN av alle slags skrekkfilmer ,elsker det ! 

 

 

 

 

 

Ellers, så har jeg egentlig bare sløvet i dag, sett på tv og hatt en TYPISK søndag..  bortsett fra at jeg har tatt en aldri så liten opprydding og vask i huset.  Om ikke så lenge skal jeg begynne å vaske klærne til gutten min, slik at de er klare om han plutselig skulle finne ut at han vil ut til mammaen sin !   Og jeg har virkelig ikke ting klart på den fronten, akkurat nå ligger alle klærne slengt her og der, fordi vi har ganske fullt hus for tiden, så vanskelig å rydde i babytingene da..  Men begynner nok med vasking av klær neste helg iallefall, og da skal jeg også lage et innlegg om sykehusbagen(kofferten) , og hva jeg hittil skal ha med meg i den.  

 

 

Har jeg verdens søteste pusikatt, eller HAR jeg verdens søteste pusikatt ?

 

Håper mine kjære lesere har har hatt en superfin og herlig helg, for det har jeg !  

 

 

14 kommentarer
    1. Marte: Jaa, hun er utrolig nydelig ! Kjøpte det på en dyrebutikk jeg jobbet på når jeg bodde i Mo i Rana. Det er faktisk ekte Swarowski krystaller, så er ikke no tull 😀

    2. Tips: Når riene ikke e så aaalt for vonde e det kjempe godt å slappe av i badekaret på sykehuset, da æ fødte brukte æ type “badeolje” i vannet som hjelp skikkelig på! Det e en sånn liten pose badevannspulver/salt med lavendell som du får kjøpt på Life butikken, den lukter himmelsk og for en kort tid hjelper den dæ å slappe av i kroppen så du ikke jobber i mot riene 🙂 Lurt å ha med i sykehusbaggen mener nu æ. Tøfler og en god kosebukse e også et must, men det vet du vel 🙂

    3. SV; Betalte ingenting! 🙂 Er en vugge som har gått i arv i familien hans. Men de har en prikk lik på reflex til rundt 2500 tror jeg det var 🙂
      Lykke til med lappen da! 🙂

    4. Du sletter sikkert dette 🙂
      Men hvordan kan du kommentere noe slikt på sannehagensmavik.blogg.no. På innleget ”fritids” 18okt.
      Det handler virkelig om respekt for andre mennesker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg