SPONSET AV DUPERDIGG

 

DUPERDIGG har vært så snille å sende meg et parr av deres fine deksler til IPHONE 4 . Siden jeg eelsker fargen rosa, og jeg ELSKER ting som glitrer, hva er vel mere perfekt enn en rosa glitrende telefon ?  Elsker å kunne bytte utseende på iphonen min etter som hva jeg føler for. Telefonen min er jo trossalt det eneste jeg har med med uansett hvor jeg befinner meg  ! Anbefaler absolutt en liten titt i deres nettbutikk !

 

 

 TRYKK HER FOR  Å KOMME TIL HJERTEDEKSLET 

 TRYKK HER FOR Å KOMME TIL LEOPARDDEKSLET 

 



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg