SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 1

 

 

Hvor er en røde jakka di fra? Kjøpt i Alta ? Mange som har spurt meg om dette, så bra at noen tok det opp her.  Har kjøpt den i 2 etasjen på AMFI Alta, på en friludtsbutikk jeg uheldigvis ikke husker navnet på.

 

Har du fått strekkmerker ? Nei, det har jeg heldigvis ikke


Har du gjort noe for å “gli” unna de ?
Nei, faktisk ikke. Har kanskje smurt inn magen min en eneste gang i løpet av hele svangerskapet..   og det blir jeg nok å angre på om jeg eventuelt skulle få strekkmerker.  Men egentlig tror jeg at dette kun har med gener å gjøre.  Enten får man det eller ikke, it’s as simple as that. 

Funnet navn til din lille prins enda ? Ja, han skal aller høyst sannsynlig hete Milian Matheo. Det er bestemt, men det er heller ikke helt umulig at jeg ombestemmer meg etter fødselen. 

 

Er du fornøyd med babyutstyret du har kjøpt ? Helt klart, super fornøyd! Selv om jeg vil ha mere hele tiden..  babyshopping er blitt en hobby :>

Hvorfor blogger du så lite for tiden ? Har vært syk ( og det er jeg fortsatt)  i tilegg til at jeg har hatt masse å gjøre og tenke på. 

Hva har du tenkt til å studere etter hvert ? Ja, har tenkt å utdanne meg som jordmor, fordi det ser ut som et utrolig givende og spennende yrke.

Hvilket politisk parti stemmer du på ? Stemte Arbeiderpartiet i år, og dette er første gang jeg kan stemme, da jeg ble 18 i år.  

Hvorfor bruker du clips ? Du er såå mye penere uten:  Bruker ikke clips,  derimot bruker jeg keratinextensions.  Men tusen takk for det ! 


Hvor mange kilo har du gått opp ? Av en eller annen rar grunn ble jeg ikke veid på 32 ukerskontrollen.  Men på kontrollen i uke 28 hadde jeg en total vektøkning på 17 kilo, altså veide jeg 67 kilo da.  Aner ikke nå egentlig, da jeg ikke har vekt.. 

Hvem går det ut over når hormonene dine herjer som mest ? Meg selv, desverre

Er du ikke nervøs for fødselen med tanke på revning, blod, bæsje seg ut og ikke minst smerten ? Er nervøs for smerten, men det at jeg gleder meg sånn til å få gutten min tar egentlig over for redselen.. Om du skjønner 🙂 


Har du mye sex nå som du er gravid ? Nei, det har jeg ikke. Har hatt sex med kun en annen person enn barnefar iløpet av svangerskapet mitt ( som jeg også kjenner veldig veldig godt) og fornøyd med det.   Synes ikke man skal hore rundt når man bærer fram et barn.   Og det synes jeg heller ikke barnefaren burde gjøre, da han venter barn like mye som meg selv om jeg bærer det fram.  Meen , hans liv og hans valg 🙂 


Når har du termin ? 18 desember, altså om 7 uker

Skal BF være der når du skal føde ? Veeldig usikker på det, time will show er det eneste jeg kan si her. 


Har du tatt sol gjennom hele svangerskapet,eller lot du være i starten? Har tatt sol gjennom hele svangerskapet, sol er IKKE skadelig



Hvor høy er du? 1.72 meter over bakken, og jeg elsker at jeg er så høy.  Borsett fra at det hadde vært koselig å kunne gå i høye sko uten å se ut som et tårn da , høhøh.  


Hva skjedde mellom deg og barnefaren siden alt gikk til helvete? Mye rart skal jeg si deg, og enda mere rart nå i det siste.. 

Er det heeelt umulig at dere blir sammen igjen ? Dette ville jeg ikke svart for 3 dager siden, men JA. Absolutt helt uaktuelt. 


Digger attituden du har! Tusen takk for det !

Tror du, og håper du at du og barnefar ender opp sammen? (Skal andri si aldri, dere kommer til å erfare at mye kommer til og skje når den lille kommer…)  Nei, det tror og håper jeg absolutt ikke slik som han har behandlet meg i det siste, etter jeg tok kontakt med han igjen. Men klart, man skal aldri si aldri som du sier.  Men jeg kjenner meg selv, og jeg vet at slik ting har blitt de siste dagene så skal han faen meg sleike tærne mine i 1 uke i strekk for at jeg i det hele tatt skal vurdere å tilgi han.


Hva skjedde me deg og barnefaren, hvorfor er dere ikke sammen lenger? Har han tenkt til å vær med i live til deg og barnet?  Vi kranglet, det ble slutt, jeg tok kontakt med han igjen for å prøve å bli venner, han ga seg en god faen og tok det hele for gitt, og nå har han mistet sjansen sin.  


Ble det noe av at du skulle være med på ungemødre? Har meldt meg på, så det håper jeg ! 😀


 

Kan du skrive om en sex opplevelse og når og hvor gamel du var når du mistet jommfrudommen, og andre sex opplevelser, hvor gamel var du da du fikk mensen ? Fikk mensen når jeg var 13 år, mistet jomfrudommen min når jeg var 14 til en gutt på 16 år , som virkelig brukte musa mi for alt den var verdt, noe selvfølgelig ikke 14 år gamle stakkars meg skjønte, som var hodestups forelska.. hahah, litt gøy å tenke tilbake på !   I tilegg til at jeg fikk helt panikk fordi vi ikke hadde brukt kondom, og jeg trodde at man automatisk ble gravid av å ha sex uten kondom.  Så han kjøpte angrepillen til meg,..  uheldigvis gjorde vi akkutat det samme 2 dager senere, så jeg tok 2 angrepiller med 2 dagers mellomrom.  Noe som ikke anbefales i det heletatt. 

For å si det sånn, så har jeg hatt et aktivt sexliv siden jeg var 14 år gammel. Så å dra inn en spesiell episode blir litt vanskelig ? ;O


Gleder du deg til lillegutten kommer ut? Herregud, ja..   ingen ord her i verden kan beskrive hvor mye jeg gleder meg til å møte han !



 

Hva skal han hete? Milian Matheo


Hvordan er det å bo i Alta? Trives du godt?
Jævlig trasig.  Hadde det ikke vært for at moren min bor her og jeg blir å trenge hennes hjelp når jeg får barn, så hadde jeg flyttet, for leenge siden.  Folk her er i grunnen ganske knødde, og det eneste folk gjør her i helgene, er å drikke seg dritings.  Hadde jeg ikke blitt gravid hadde jeg forresten gått helse og sosial vg2 hudpleier i år, laangt laangt vekke herifra.  Men jeg angrer ikke, for all del !

Tror du at du og barnefar blir sammen igjen? Nei, tror ikke og håper ikke etter den oppførselen han har hatt mot meg i det siste. 

Tror du at det blir vanskelig å finne en gutt som godtar at du har et barn fra før av ? Kjærestegreier er ikke en prioritet i livet mitt for tiden, og det vil det heller ikke bli framover. Men jeg har aldri hatt problemer med å finne meg kjærester, så det skal vel ikke bli noe problem.  Eneste er vel at jeg kommer til å være EKSTREMT kresen denne gangen.   Hvem liker vel ikke å bli pappa til verdens fineste babygutt på kjøpet ? 😉 


Hva er det du gruer deg mest til ? Det jeg er mest redd for er å føle at jeg ikke strekker nok til som mamma.

Hva er det du gleder deg mest til ?  Når de legger sønnen min oppå brystet mitt, helt klart ! Jeg kommer til å bli så utrolig stolt og rørt !  Og selvfølgelig alt annet med sønnen min, jeg gleder meg til å få han ut til meg !

Tjener du mye på bloggen ? Hvor mye ? Ikke for tiden, da jeg ikke har fått ordnet bannerne på bloggen enda, etter at jeg endret design .. noe som er en good stund siden !  Men blogging har ikke vært min første prioritet den siste tiden, og det merkes nok.  Men jeg tjener på bloggen når jeg har bannere oppe, noe jeg har store planer om å få tilbake i nærmeste framtid.  ANBEFALER tradedoubler til alle som vil tjene penger på bloggen, for de er seriøse.  Nettsider som “sponsetblogg” osv, er bare TULL.  Man tjener ikke penger på det engang .. 


 

Har du mange lesere ? Ca 1300-1400 daglige lesere,kommer litt ann på om jeg har blogget eller ikke egentlig. .  Noe jeg i grunn er utrolig fornøyd med.  Liker at 1300 unike personer er interessert i livet mitt jeg 🙂 



Hvilke blogger leser du fast ?
Må nok skuffe dere og si ingen for tiden, faktisk.  Som sagt, blogg og blogging er ikke en stor prioritet for tiden.  Men har noen gravidblogger jeg jevnlig er innom å titter på, fordi jeg lurer på hvordan det går med svangerskapet deres og så vidrere 🙂 


9 kommentarer

Siste innlegg