SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 2

 

 

Kommer familien og andre til å støtte deg framover ? Familien min kommer helt klart til å støtte meg ! Har verdens herligste mamma, som jeg blir å bo hos den første tiden.  Hun kommer til å avlaste meg masse , og det er jeg utrolig glad for .  Når det er sagt, så er jeg veldig klar på at mamma ikke skal bli mammaen hannes, du kommer for eksempel ikke til å se meg ute på byen noe særlig.  Synes slike unge mødre som får sin egen mamma til å bli mammaen til barnet er utrolig trist… 

Bildet er av meg og mamma i julen ifjor 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva liker du best med utseende ditt? Nevn 5 ting. Høyden, kroppsfasongen, rumpa, puppene ( selv om jeg ikke er helt fornøyd med størrelsen)  og ikke minst de lange slanke beina mine ! 🙂 

Hva liker du best ved personligheten din? Nevn 5 ting :  Ærligheten, selvtilliten, snillheten, staheten,  og min evne til å drite totalt i hva andre mener om saker og ting. 

 


Hvor gammel var du når du ble kvitt jomfrudommen?
Hvordan opplevde du det ? Har skrevet litt lenger opp om dette.  Synes det var utrolig vondt, og jeg var helt hysterisk fordi jeg trodde jeg var blitt gravid.. hahaha

Skal du ha flere barn i framtiden ? Ja, absolutt. Skal minst ha 2 til !

Hva synes du om leserne dine ? Synes dere er helt herlige ! <3 Er utrolig glad for at jeg har så mange flotte lesere, og dere gjør dagene mine bedre !  Men så har vi også de som kun leser bloggen min på leting (eller studering) etter noe de kan kritisere.. hahah, u can kiss my perfect ass !

 


Får du mange stygge kommentarer ?
 En del, men det var flere før i grunn. Drittslengerne fant vel ut at det ikke hadde noen hensikt, ikke vet jeeg 

 

Hvor har du kjøpt clipsene dine fra ?   Har ikke clips, har keratin extensions fra Pilus.  Men har hatt clips mange ganger, og da bestiller jeg fra SARAS. Anbefales på det sterkeste, dette er superbra kvalitet 🙂 

 

Vil du ha flere barn ? Ja, absolutt. 

Hva er dine planer for framtiden ?  Leve livet sammen med sønnen min, og nyte babytiden med han ut til det fulle ! Som vi skal koose oss 🙂   Men etter det, skal jeg gå skole, målet er å bli jordmor. 


Synes du det er deilig å ha sex som gravid ?  Njaa..  fant ut for en liten stund siden at det ikke er så mange andre stillinger enn doggy som funker nå når jeg er så langt på vei.   Såe, det går mest i det.  Alle andre stillinger blir så “knødde”, magen i veien, osv osv .. om dere skjønner :p 

Bruker du å holde “dusjhodet” nede ved underlivet for å få orgasme når du dusjer ? (det er deilig) Nei, det bruker jeg ikke

Vilken vogntype liker du best ? Helt klart den jeg har nå, en splitter ny Emmaljunga Mondial duo white leatherette ! Fineste vognen jeg noen gang har sett, uten tvil. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er det første gang du er gravid ? Ja


Hva skal gutten din hete ? Milian Matheo


Redigerer du bildene dine ? Redigerer noen , spørs om jeg synes det trengs

Er du forelsket atm?  Mihi (a)

Synes du at du er en av de fineste?  Hehe, vet ikke helt hvordan jeg skal ta dette spørsmålet. Blir vel litt klysete å påstå at jeg er finest i verden, men er veldig fornøyd med utseendet mitt ja

Tror du gutten din kommer til å bli veldig bortskjemt? JA..  Han får meg til mamma liksom.. 


Hva skjedde egenltig siden du måtte i avhør? Har du vært vitne til en forbrytelse, eller har du selv gjort noe kriminelt? Hvorfor måtte du i avhør?   Var vitne til sex med mindreårige for 2 år siden,  så jeg var altså bare vitne i en rettsak. Men det var ille nok det, var ikke akkurat så behagelige spørsmål jeg ble stilt.. 


Hvorfor vil du være SÅ brun? Ser jo bare unaturlig ut  Fordi jeg ELSKER å være SÅ brun ! Og jeg bryr meg egentlig fint lite om hva du synes om det .


Hva er dine 3 favorittserier på tv? Unge mødre, Greys Anatomy og Torsdag kveld fra Nydalen !

Ser du for deg flere barn i framtiden? Jaa, helt klart.  Om 1-2 år kanskje 🙂 

Hva er din favoritt butikk, der du kjøper klær og accessories?  Kjøper faktisk fint lite til meg selv for tiden,  alt går liksom i babyting her.. høhø

Hvor gammel er moren din? Hun ble 50 i år , faktisk


Hva er ditt forhold til sex når du er gravid?  Jeg har ikke noen problemer med å ha sex, siden jeg er veldig fornøyd med kroppen min selv nå som jeg er så langt på vei.  Men eneste er vel at det byr på litt oppfinnsomhet når det kommer til stillinger, for de som funket når jeg var 20 uker på vei funker IKKE nå..  :p 

Har du forslag om hvordan man kan tilfredsstille seg selv og partner når en har mensen? Har hørt at noen tar den i rompa, er det sant?  Før jeg ble gravid hadde jeg sex hele tiden ( ikke misforstå, ikke hele tiden )  men liksom.. jeg hadde sex når jeg hadde mensen også, og det gikk helt fint .  Så om typen din ikke blir helt kvalm av det , så kjør på 🙂  Analsex kan være jævlig vondt, så anbefaler ikke deet ..



Hva er din drømmejobb? 
Jordmor ! 

Hvordan er drømmemannen? GENTLEMAN , som behandler meg bra og holder rundt meg til jeg sovner hver kveld ! Aah 🙂  I tilegg må han ha gode pappaskills , og at gutten min digger han 🙂 

Hvordan ser du deg selv om 10år?  Enten ferdig jordmor, eller under utdanning til det,  jeg skal også ha en til innen minst 4 år , da jeg ikke vil at det skal være så stor aldersforskjell mellom barna mine 🙂 

 


Hvem er ditt forbilde? 
 Vanskelig å si, har egentlig ingen

 


Hvis du kunne flyttet en plass i verden, hvor som helst, hvor hadde du villet flyttet? 
Maldivene, helt klart 

Peneste mannlig og kvinnelige kjendiser? Kjekkeste mannlig kjendis er nok Gerard Butler ( men det KAN ha noe med å gjøre at  jeg smelter helt av rollen hans i PS i love you…  griner hver gang)  Peneste kvinnelig kjendis.. hmm..  Adriana Lima er en utrolig pen dame da ! 


 


Har du noen gang prøvd narkotika, eller andre rusmidler?
 Ja, noe jeg absolutt ikke anbefaler noen å gjøre.  Bare tull og tøys !

Hvilken sminke bruker du? Bruker mascara og litt solpudder til daglig, men om jeg bare skal være hjemme så bruker jeg ingenting .  Når jeg skal pynte meg bruker jeg sølv glitter eyeliner, dipliner 🙂  Kan lage et eget innlegg om akkurat hvilke produkter og sminke jeg bruker , om det er ønskelig. 

Ditt favoritt klesmerke/butikk? ZARA har utrolig fine klær, og Gina Tricot.  Så det er nok mine favorittbutikker.  Av nettbutikker har nok NELLY de fineste klærne 🙂 

Er du helt norsk? 100% 😉 

Har du gått skole? Har du utdanning? Har gått Helse og Sosial VG1, men skal gå det året på nytt etter mammapermisjonen 

Har du tenkt å få flere barn? Hvor lenge er det til du får ditt neste, kan du tenke deg? Ja, skal helt klart ha flere.  2 til hadde vært perfekt, men det skal være med en mann jeg er sikker på at jeg kommer til å leve med en god stund framover iallefall, og som er voksen nok til å takle papparollen  ( noe jeg smertefullt har fått erfare at ikke alle er… )  Om alt går etter planen, så vil jeg ha min neste om kanskje 1,5 – 2 år for å ikke få så stor aldersforskjell 🙂 


Nå som du er gravid, klarer du å “trekke inn” magen?  Ja, det klarer jeg. Kan faktisk få ganske så liten mage om jeg gjør det, nesten så man lurer på hvor babyen blir av da… 

Dette bildet er tatt akkurat NÅ ( 33+3 uker på vei) , og her presser jeg inn magen så mye jeg klarer.


Har du prøvd narkotika eller dop noen gang? Har prøvd, og anbefaler ikke 🙂 

 

Hva skjedde med deg og barnefaren? Angrer han på at han gjorde deg gravid? Vil han ha noe med barnet å gjøre?  I korte trekk var det som skjedde at vi flyttet for oss selv siden vi skulle få barn ( vi bodde sammen hos moren min før dette )  Når vi da hadde flyttet for oss selv, tok det ca 1,5 uke til vi ikke var sammen lenger.  Så tror nok at det hadde mye med å gjøre at det ikke var en voksen person der som så til at man behandlet hverandre bra osv.. selv om man jo i grunn skulle kunne forvente en voksen oppførsel av barnefaren, da han er 22 år gammel. I tilegg ble han sur på meg tilbake når jeg fikk hormonelle utbrudd på han, dere andre gravide, dere kan jo selv tenke dere hvordan det hadde blitt om deres kjære klikket tilbake på dere når dere klikker på han.   Ikke særlig bra, nei .  

Jeg aner virkelig ikke om han angrer eller ikke, men barnet hans er på tur til verden og det er ingenting å gjøre med det, både jeg og han visste hva som KUNNE skje når vi valgte å beholde gutten vår, selv om ingen av oss kunne forestille oss at det kom til å skje .  MEN,  det skjedde og da må man ta konsekvensene av det.  Nytter ikke å angre iallefall..   Jeg angrer hvertfall ikke, og det har jeg aldri gjort uansett hvor mye jeg har hatet han og hater han !  🙂 

 

8 kommentarer
    1. jeg liker de fleste svarene dine, men skjønner ikke at du legger ut om sex livet ditt?? det er vanligvis ikke noe man snakker me alle om, men mellom partneren din å deg selv. virker igrunnen litt horete spør du meg 🙂 jeg regner me de som stille de spørsmålene spør for å se om du svarer, å det gjør du tydligvis.. 😛

    2. hei –
      prøvde å spør deg der vi kunne stille spørsmål, men mitt var ikk besvart?? så prøver å spør igjen , åssen navn hadde du tenkt på til jente?? har bare lest bloggen din noen uker, gikk igjennom arkivet å så du hadde jentenvanet også klart da du ikke viste hva som gjemte seg i magen din,så ble så nyskjerrig på hva d var’??*? digger deg å bloggen din du kommer til å bli en kjempe flink mamma stå på , og vær glad kvitt den barnefaren virker ikke voksen i d hele tatt, du har mer enn nok med en unge av gangen trenger ikke 2 :p haha

    3. Silvana: Hei ! Beklager så mye for at du ikke fikk spørsmålet ditt besvart, ble visst litt tull denne gangen. Så koselig at du leser bloggen min forresten, det liker jeg utrolig mye ! 🙂

      Hvis du sender meg en mail, så kan jeg fortelle deg hva han sku ha hetet om han var en jente. Grunnen til at jeg ikke skriver det her, er at jeg kommer til å bruke navnet om jeg får en datter neste gang 🙂 Håper du skjønner ! Men som sagt , bare send meg en mail så får du vite!

      Ja, barnefaren er UTROLIG lite moden av seg, det har han tydelig klart å bevise nå, atter en gang. Vi får bare håpe på at han skjønner alvoret i situasjonen og vokser opp temmelig kjappt, slik at barnet vårt ikke blir skadelidende av hans så utrolig FEILE valg av måter å gjøre ting på her i livet 🙂

    4. Okei hva er mail- adressa di da??
      ja du burde virkelig søke FULL omsorgsrett!! Blir så irritert når j leser om han

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg