BABYEN MIN !

 

Ihvertfall mens vi venter på den andre !   Jeg må virkelig ha verdens nusseligste ventebaby :- *  

Nå skal jeg og snuppa ( og lille gutten min) gå å sove, jeg er så SYKT trøtt og sliten om dagene , for å ikke glemme syk.  og vondt overalt..  Holdt på å sovne av flere ganger på mørketidsdemonstrasjonen  jeg var på i dag ( trafikkalt grunnkurs)  Og sovnet av når jeg var å tok sol etterpå.. haha.  Har forresten funnet en skikkelig bra måte å komme meg ut av solsengen på UTEN å knekke ryggen ( eller, det føles sånn ut.. )  Har kjøpt litt ting i dag , både til meg selv og selvfølgelig til lillegutt !  Lager innlegg om det imorgen.  Og jeg LOVER at det vil bli litt mere seriøs blogging framover, da det har vært temmelig slapt med det i det siste føler jeg..   er dere ikke enig ? Hva vil dere forresten at jeg skal blogge om ? 

 

XOXO 

4 kommentarer
    1. haha, jeg sovna også av når jeg hadde mørkekjøring!
      Du kan jo ta en liten planlegging for nå framover, hva du skal den og den uken osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg