GRUSOM OG SJOKKERENDE HISTORIE

 

Etter å ha lest denne historien om Brianna Lopez, en 5 måneder gammel jentebaby som til slutt døde av mishandliger fra moren, faren og unkelen,  har jeg rett og slett vondt i hjertet mitt ! Tårene bare rant mens jeg leste denne utrolig triste og fæle historien.   Ingen fortjener å bli behandlet slik, og hvertfall ikke en liten uskyldig baby.  At noen tydeligvis ikke tenker likt som meg, er jo dette et bevis på.  

Skjønner rett og slett ikke hvordan noen kan få til å være så grusom.  Jeg hadde ALDRI klart å skade en liten baby på noen som helst slags måte, og om dere leser artikkelen så ser dere at denne stakkars lille jenta ikke bare hadde lettere skader, men skader overalt hvor man kan ha det.    

 

 

Det gjør virkelig vondt i mammahjertet mitt nå.. huff 🙁   At en mor klarer å gjøre dette mot sitt eget barn, er helt ubegripelig.   Dette skjedde jo en del år siden, men likevel. Jeg er så utrolig glad for at min kjære lille gutt slipper en slik skjebne og får vokse opp i flotte Norge ( hvor jeg tror og håper at slikt ikke har skjedd) ,  med en mor som elsker han høyere enn himmelen og bare vil hans beste, alltid.  

 

Trykk her for å lese den grusomme og tragediske historien om baby Brianna !

 

– Synes du i likhet med meg at disse menneskene burde blitt buret inne for evig tid, og eventuelt fått dødsdom  ?


 

23 kommentarer
    1. Huff, det e helt forferdelig! 🙁 Det e lenge siden æ så filmen om den saken, å det sitter enda i mæ. Tenker ofte på ho når det e snakk om barnemishandling osv..:/ Så du forresten filmen på sia mi på fb? om ho lille jenta på 2 år som ble påkjørt av en bil , å deretter en anna ?
      18 menneska gikk fordbi UTEN å gjøre en dritt. Å ho lå lenge midt på gata, før en anna unge dro ho vekk. Det viser for en gal verden vi lever i..Syns de som gjør sånne ting mot unga burde blidd avliva. Stygt å si det, men det e min ærlige mening..!
      Syns folk generellt e dårlig å ta ansvar for medmenneska, dem bare lukker øyan og vil ikke blande sæ..Det burde vært strengere straff både for selve handlingan og for dem som tier om det..Det e forferdelig!

    2. Katrine L: Så den nu.. tåran bare rant. Skjønne ikke at det e mulig. Han kjørte jo tillogmed over ho flere ganga !

      Nei, som du sir.. verden e for dårlig til å ta ansvar for sine medmenneska. Desverre. 🙁

    3. Fyfaen ! De burde ikke bare blitt buret inne eller dømt til døden! De burde blitt pint til døden så de kunne følt smerten til den lille uskyldige jenta ! Herregud syke mennesker ass…

    4. Ja, det e fælt. Heldigvis ble nu de som kjørte på ho tadd, så dem får heldigvis sin straff. Det som e helt jævlig e at en mor med en liten jente bare gikk forbi! Hallo, kem gjør nåkka sånn ? Ho lå stakkars i 7 minutter alene på gata. Det e sinnsykt! Hoff..

    5. å ta livet til de som har tatt liv er like ille. overasket over at noen av dere faktisk mener det innerst inne. disse menneskene er psykisk syke og trenger mye hjelp, akkurat som en fra norge. “straffen” bør være rehabilitering. om noen år kommer de til å sitte med skyldfølelse man aldri kan tenke seg.

    6. Det skjedde i norge for ikke så lenge siden… Du kan lese boka om det. Den heter: jeg tenker nok du skjønner det sjæl…
      Det var det gutten svarte når folk spurte om blåmerkene hans…

    7. Dette har absolutt skjedd i Norge, desverre. Les boken; Jeg tenker nok du skjønner det selv. Ufattelig bra bok, som alle burde lese 🙂

    8. Helt forferdelig! Verden e gal. Å at nån foreldra kan jøre nåkka sånt e helt sykt, har ikke ord! Æ syns ikke dæm skal pines til døden elns, får da e æ likens som dæm. Dæm ville at et uskyldig barn skulle pines til døden. Æ syns dæm skal sitte inne til live dæmmes tar slutt.. Æ mene at å drepe nån som har jort når galt e feil, å dæm som har jort nåt galt slepp billig unna ..

    9. Du burde lese boka “jeg tenker du skjønner det selv” handler om lille Christoffer som ble misshandlet av stefarn. Når bestemora spurte hvor han fikk blåmerkene svarte han: jeg tenker du skjønner det selv.” dt verste e at han trodde alle viste at han ble banket opp osv. Du burde VIRKELIG lese den!! Det er en veldig sterk bok.

    10. Ja helt ubegripelig det der. Å missbruke ett barn på 5 mnd seksuelt er ja hva skal jeg si , jeg finner ikke ord. Man finner ikke ord for slike hendelser. Å trist at slikt skjer nok i norge også som christoffer som vart misshandlet . Er nok flere barn her i norge som blir misshandlet , bare ikke alle som er klar over det , å er ikke så stor media oppslag om det heller .

    11. De burde så langt der ifra få dødsdom. De burde pintes resten av livet. Bli hugget av en finger etter en finger, en tå etter en tå. De burde få leve livet bak lås og slå med pining dag inn og dag ut. Ikke slippe så lett unna som en dødsstraff. LA DE LIDE

    12. Jeg måtte slutte å lese etter noen linjer, for jeg selv som er mamma kunne aldri tenkt meg hva den babyen måtte gå gjennom. Og så forsvarsløs som babyer er. Jeg blei bare så sinna og lei meg:( At noe sånt noe kunne skje og de menneskene som gjorde det mot en baby. Håper at de lider 100 ganger mer en den babyen der resten av livet deres.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg