VIL DU HA LANGT FINT HÅR SOM MEG , MEN LOMMEBOKA SIER NEI TAKK ?

Daaa har jeg en kjempegod nyhet til dere !  Man trenger nemlig ikke å punge ut flere tusen kroner for perfekt langt hår.  Det er mange som ikke har råd til å kjøpe hår hos de kjente merkene, nettop på grunn av de stive prisene de opererer med . Jeg bruker i gjennomsnitt ca 3-4 000 kr hver gang jeg kjøper meg nytt hår, og jeg skjønner VELDIG godt at mange ikke har så veldig lyst til å bruke flere tusen på hår, når man kan få det så mye billigere. Extensions-industrien er virkelig en jungel, hvor det desverre er aaaltfor lett å tråkke feil, i verste fall ender du opp med å betale flere tusen for noe som ikke er bra engang.   

HELDIGVIS har du meg her til å hjelpe deg, som har prøvd ut det meste innen extensions, clips, og flere andre typer festemåter man kan bruke for å forlenge håret. 

LUXSTYLE selger nemlig kvalitets-extensions(clip-ons)  til kun kr 399 per pakke ( Halv pris for tiden )  ! Dette er utrolig billig, og hvis du har normalt nordisk hår så holder det i massevis med bare en pakke.  Jeg har da ikke typisk nordisk hår ( ehh.. mere spansk elns ? )  Altså ganske tykkt hår.   Så jeg vil da trenge to pakker, og hvis du som meg har tykkt hår, ville du normalt sett endt opp med å betale 4-5000 kr , mens hos Luxstyle betaler du kun 399 per pakke !   De har forresten halv pris på alt for tiden, ikke bare extensions ! MEN, merk at dette kun er for en periode. 

Som erfaren extensions bruker, kan jeg med handen på hjertet fortelle dere at dere ikke under noen omstendigheter finner billigere clip-ons enn dette , som også har kvalitet.  

 

Hva er clip-ons (eller clips) ? 

 

Clip-ons er en type hårforlengelse som passer best til jenter som bare vil ha langt hår avogtil, i og med at de er så enkel å “clipse” av og på fra ditt eget hår.  Man kan selvfølgelig bruke clipsene daglig om man ønsker det, og dette sliter betydelig mindre på håret enn for eksempel keratin extensions ( som jeg har nå )  Vil gå så langt som å si at det omtrent ikke sliter noe i det heletatt på vanlig, friskt hår, fordi det ikke er involvert noe lim, eller klister av noe slag.  Du clipser enkelt av og på håret med de påsydde spennene i håret.   

Du tenker kanskje at ” men da festes jo ikke håret ordentlig ” ?   Det skal jeg love deg at det gjør.  Om man setter de på riktig, så skal det omtrent være umulig å ta av håret uten å åpne opp spennene.   Luxstyle sine clip-ons er håndsydde, og de garanterer  at spennene holder seg fast i håret, noe man slett ikke kan forvente fra mange andre extensions produsenter.

 

 

Luxstyle har også clip-ons i mange andre farger ( forskjellige brunfarger, rød , svart)  i tilegg til en del andre ting de selger.  Fargen på bildet over er den fargen jeg bruker i extensions, farge #613 platina blonde, og den passer også perfekt til fargen på håret mitt.  Clip-on’sene kan behandles akkurat slik som ditt eget hår, det vil si både retting, krølling, farging og permanent.  

Selvfølgelig vil disse behandlignene gjøre håret mere slitt, men det sier jo seg selv , gjør det ikke ?  Håper dere ble litt klokere av dette 

 

Selv om dette innlegget er i samarbeid med Luxstyle, er dette mine egne fulle og ærlige meninger  🙂 

 

19 kommentarer
    1. Hvordan blir det med toll når en bestiller fra den danske siden?
      Siden de koster over 200, blir vell det dyrt?

    2. Nei takk, jeg vil helst IKKE ha sånn hår som du har:) Og alle med respekt for seg selv vet at so cap er det eneste som ser naturlig ut av extension. Det kan du kjøpe på butterfly hair, så at du klarer å bruke 3-4 tusen på det ihjelbleika kråkereiret ditt hver gang skjønner jeg ingenting av!

    3. slutt nu å kommenter drit, ka faen feiler, eier dokker ikke folkeskikk? ALLE har nu sin fulle rett til å se ut som dem vil å være stolt av det. Du e bare misunnelig 🙂

    4. Prøve nå og bestille, med Faktura. Men det gikk ikke. har du noen erfaring med dette? OG dette med toll, hvordan blir det :)? hva gjorde du da du bestillte??

    5. Hei 🙂
      Kjempeflott at du lager et innlegg om dette. Jeg må allikevel få rette litt på deg. Kanskje du vil poste dette som eget innlegg så folk ser det lettere? 🙂
      1. Prisen for en pakke er ALLTID 399,- , de sier det er kun på tilbud til datoen etter den dagen det er, men sannheten er at det alltid koster 399. Det er også slik at hvis du kjøper to pakker i et “tilbud”, betaler du 699,-.
      2. Det med hvor mye hår du trenger er heller ikke nødvendigvis helt riktig. Jeg syns at en pakke (80 gram) var for tynt, så jeg valgte 2. Har du tynt hår, men det er klippet rett av, bør du ha 2 pakker for å skjule overgangen såfremt tykkelsen på ditt eget hår dekker over clipsene.
      3. De har ikke så mange farger, og fargene er kun i en farge, uten noe fargespill, hvis du forstår 🙂
      4. Ja, du kan behandle det som ditt eget. MEN jeg må advare dere som velger farge nr. #4 Chocolate Brown om at tuppene får svarte prikker, akkurat som om det blir svidd. Det er kjempe viktig å kure og bruke varmebeskyttende før dere føner, retter eller bruker annen varmebehandling på håret.
      5. Jeg vet ikke om dette gjelder for alle de ulike fargene, men fargen skylles litt ut når du vasker det. Vannet jeg brukte ble brunlig mens jeg vasket løshåret, men slik er det for all type fargebehandlet hår. Pass på å ikke bruk for mye shampoo, det er litt vanskelig å skylle ut. Det er også viktig at dere ikke bruker shampoo og balsam helt innerst ved festene, da det løsner raskere. Vis også forsiktighet når dere børster håret 😉
      6. Ser noen hadde spørsmsål om hvor mye det kostet siden det er fra Danmark. Det tok rundt 3 uker før jeg fikk håret, og jeg måtte betale 249,- i toll. I alt betalte jeg 699,- + 249,-.
      Det ble kanskje litt negativt skrevet, men jeg må si at jeg er KJEMPE fornøyd. Det tar litt tid å sette på, men det er absolutt verdt det, for det holder kjempegodt. Tuppèr og spray håret innerst ved røttene før dere clipser håret på 🙂 Det er veldig mykt og godt, og 2 pakker (160 gram) er godt og tykt. For meg var dette håret midt i blinken 🙂

    6. Lurer bare på om du har sett dokumentaren “Det vakreste på kvinnen” på tv2? Verdt å se den før man bestiller seg andres hår for å sette i sitt eget! Som de fleste andre ting her i verden har denne industrien en utrolig mørk og skitten bakside, og det er verdt å reflektere over!

    7. Hver pakke er 80 gram med hår, og de sier på nettsiden at det er mer enn nok til å dekke et helt hode, men det syntes ikke jeg.

    8. Hej Piger.
      Angående dokumentaren, så vil jeg lige påpege, at vores hår IKKE kommer fra samme situationer som i dokumentaren. Det kommer ikke fra Kina eller Asien 🙂
      Angående vores hjemmeside, så tager vi ikke fakturaer til Norge. I kan besøge vores norske webshop her:
      http://no.luxstyle.dk
      Garanti:
      Kjøp fra LuxStyle har en 14 dagers returrett og gratis bytting.
      Husk: Alltid gratis frakt på bestillinger over 400,- på LuxStyle
      Leveringstid:
      1 – 3 dage.
      Hvis I har nogle spørgsmål, så skriver I bare til [email protected] – så ordner vi det for jer! 🙂
      Jule Hilsner,
      http://no.luxstyle.dk

    9. Hvor kommer det fra?
      Vi har valgt en grossist som selger oss produktet med nøye omtanke. Det betyr at vi betaler mer enn normalt, men samtidig kan vi garantere en høy kvalitet til forbrukeren og tilby en unik tilfredshetsgaranti. Samtidig kommer håret fra sentral-Asia og Kina. Jenter i Asia har mye tykkere og bedre hår enn europeere og dermed oppnår vi denne superkvaliteten! Under en reise rundt i verden har vi sett med våre egne øyne at dette produktet er det beste.
      LITT FAIL AT DE SIER AT DET IKKE KOMMER FRA ASIA/KINA, NÅR DET JEG KOPIERTE OVER ER BESKRIVELSEN AV HÅRET PÅ NETTSIDEN. LOL
      http://no.luxstyle.dk/blond-extensions-94.php

    10. Hei
      om noen ønsker hairekstensjon med punktfester tar jeg 2800,- fullt hode inkl 55 cm langt hår varer ca 6 mnd , bar kvalitet ! (Oslo)
      mob : 92855866

    11. Hei
      om noen ønsker hairekstensjon med punktfester tar jeg 2800,- fullt hode inkl 55 cm langt hår varer ca 6 mnd , bra kvalitet ! (Oslo)
      mob : 92855866

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg