SPONSET AV LUXSTYLE

 

 

LUXSTYLE som jeg tidligere har skrevet om, en nettbutikk som selger blant annet extensions( clips ) har vært så utrolig søte å sende meg en søt liten pakke i posten,  og det blir man jo aaalltid glad for ! Akkurat i dag vil jeg si at det made my day, i og med at jeg har hatt en ganske crappy dag med mye mensensmerter osv,  siden jeg våknet i grunn !

Uansett, dette er da hva som var oppi pakken jeg fikk 

 

2 pakker med Luxstyle’s kvalitets clips i fargen 613 (blond) . De har clips i mange forskjellige farger, så anbefaler dere å ta turen innom nettisden deres for å sjekke ut.  Der står det også mere informasjon om håret og så videre 

 

 

Ansiktspeeling og roterende maskara, for lengere , og mere skillte vipper ! Gleder meg til å teste ut alt dette, som nok desverre ikke blir i dag.  Men mest sannsynlig i morgen , og da legger jeg også ut bilder om dere ønsker deeet ! 🙂 

 

Noen som har prøvd Luxstyle sine produkter før, og er fornøyde ? 🙂  Synes håret så kjempefint ut, akkurat passe lengde .  Synes at det ser så utrolig jævlig fake ut når man har hår til ræva liksom.   Dette håret er 45 cm, passer meg kjempebra og når ca til midt på ryggen

Hvertfall.  Ta dere en titt innom nettsiden deres , de har utrolig mye fint og nyttig, enten til deg selv eller kanskje i gave til noen søtinger du er glad i  !  

 

 

12 kommentarer
    1. Har aldri bestilt noe derfra før, men har sedd på nettsia demmes, masse fint! 🙂 Du må legge ut en anbefaling på de produktan du har fått 🙂
      btw, du e dødspen! digge bloggen din!

    2. Hei 🙂
      Kjempeflott at du lager et innlegg om dette. Jeg må allikevel få rette litt på deg. Kanskje du vil poste dette som eget innlegg så folk ser det lettere? 🙂
      1. Prisen for en pakke er ALLTID 399,- , de sier det er kun på tilbud til datoen etter den dagen det er, men sannheten er at det alltid koster 399. Det er også slik at hvis du kjøper to pakker i et “tilbud”, betaler du 699,-.
      2. Det med hvor mye hår du trenger er heller ikke nødvendigvis helt riktig. Jeg syns at en pakke (80 gram) var for tynt, så jeg valgte 2. Har du tynt hår, men det er klippet rett av, bør du ha 2 pakker for å skjule overgangen såfremt tykkelsen på ditt eget hår dekker over clipsene.
      3. De har ikke så mange farger, og fargene er kun i en farge, uten noe fargespill, hvis du forstår 🙂
      4. Ja, du kan behandle det som ditt eget. MEN jeg må advare dere som velger farge nr. #4 Chocolate Brown om at tuppene får svarte prikker, akkurat som om det blir svidd. Det er kjempe viktig å kure og bruke varmebeskyttende før dere føner, retter eller bruker annen varmebehandling på håret.
      5. Jeg vet ikke om dette gjelder for alle de ulike fargene, men fargen skylles litt ut når du vasker det. Vannet jeg brukte ble brunlig mens jeg vasket løshåret, men slik er det for all type fargebehandlet hår. Pass på å ikke bruk for mye shampoo, det er litt vanskelig å skylle ut. Det er også viktig at dere ikke bruker shampoo og balsam helt innerst ved festene, da det løsner raskere. Vis også forsiktighet når dere børster håret 😉
      6. Ser noen hadde spørsmsål om hvor mye det kostet siden det er fra Danmark. Det tok rundt 3 uker før jeg fikk håret, og jeg måtte betale 249,- i toll. I alt betalte jeg 699,- + 249,-.
      Det ble kanskje litt negativt skrevet, men jeg må si at jeg er KJEMPE fornøyd. Det tar litt tid å sette på, men det er absolutt verdt det, for det holder kjempegodt. Tuppèr og spray håret innerst ved røttene før dere clipser håret på 🙂 Det er veldig mykt og godt, og 2 pakker (160 gram) er godt og tykt. For meg var dette håret midt i blinken 🙂

    3. Jeg bestilte fra nettsiden demmes 1 desember, det er nå den 9. Og det har enda ikke kommet noe, måtte du betale merverdiavgift? Ble dine stoppet i tollen? Håper på svar, fordi jeg trenger de til juleballet mitt D:
      -Takk

    4. SPØRSMÅL:

      Hei ! Mine dukket opp etter bare et par dager, så at det tar så lang tid med dine synes jeg er litt rart ? Du skal nok se at de kommer iløpet av de nærmeste dagene iallefall . Håper du får dem snart og at du slipper å betale noe ekstra.

      Jeg betalte ingenting for mine , så vet ikke om det har noe å si eller ikke 🙂

    5. Takk for svaret, jeg leste litt på nettet og mange sier at denne nettsiden bare er falsk. At vi betaler mye penger å aldri får noe, men mine ble sendt for 9-10 dager siden. Skrev feil dato over her, så jeg bare håper de kommer innen fredag neste uke!

    6. SPØRSMÅL: Bare hyggelig ! 🙂 TULL at nettsiden deres er fake, jeg har flere pakker med extensions fra dem, såee.. det er nok bare personer som prøver å ødelegge deres rykte eller noe !

      Tror nok du kan regne med å ha dine clips innen den tid, skal du nok se 🙂 Lykke til med extensionsene, håper og tror du vil bli veldig fornøyd. Mine er iallefall kjempefine 🙂

    7. heii:) fikk du den lux style pakken i posten eller post kassa? hva var ordrenummeret? jeg har bestilt men skjønner ikke hva ordrenummeret er, sånn ca hvordan skal det se ut? tusen takk hvis du svarer, hadde blitt skikklig glad<3 har ventet i 6 dager på den pakken skjønner du :O btw søt blogg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg