INNKJØP TIL LILLEGULL I MAGEN

 

Alle klærne er fra KappAhl , tror faktisk ikke jeg har kjøpt noen babyklær der tidligere ! Noe som er rart, for de har jo helt nydelige ting og klær der til lillegullet.  Så forresten akkurat nå når jeg la ut bildet av pysjamasene over, at det står 44 på dem ?!  Er de i størrelse 44 da , og er ikke det LITT lite i såfall ? 

Uansett ! Alle de andre klærne er hvertfall i størrelse 50.  Elsket buksa og genseren ! Tenk hvor skjønn han blir i dem 

 

Har også vært å kjøpt ammeinnlegg i merinoull til meg selv.  De hadde i størrelse S, M og L.  Damen på apoteket mente at jeg skulle ha M, så jeg kjøpte to pakker i den størrelsen. Synes selv at de var svææære  ;o  

 

17 kommentarer
    1. str 44 brukes til premature barn for det meste siden dem er så små, så er ikke sikkert dem vil passe gutten din 😛

    2. Ville annbefalt å kjøpt det meste i 56 🙂
      Kjøpte det meste til gutten min i 56, men også en del i 62.
      Fikk brukt str 56 i ca 3 uka før jeg måtte over i 62 🙂

    3. str 44 brukes til premature. 🙂
      hadde jeg vært deg hadde jeg ikke kjøpt så mye i 50, for når jenta mi kom til verden hoppa hun rett til 56 pga hun var 51 lang:)
      kjøpte ingenting i 50 til jenta mi ,var rett på 56 som hun kun brukte et par uker 🙂

    4. De ullinnleggene er bra å ha på vintern.. hold deg varm så slipper du betennelse o.l. jeg har en november baby selv.. jeg hadde veldig mye melk og opplevde ofte å våkne gjennomvåt av melk… tips: kjøp sånne vanlige, bomull, engangsinnlegg også og ha de under ullinnleggene. Da slipper du våte ullinnlegg. Slit å vaske de hele tiden. Da trenger man bare å bytte de engangsinnleggene 🙂 lykke til med babis

    5. har 3 barn å ville ikke kjøpt så mye i 50.mer i 56 og mest i 62. mine barn brukte 56 nesten med en gang, og 62 ikke lenge etter. du vil å oppdage at hetter er upraktisk på baby

    6. Helt greit å ha masse i 50, det er ikke alle som vokser like fort 🙂 Vi brukte det i 2-3 mnd og jenta vår var 49 cm da hun ble født. Vi hadde alt for lite selvom jeg følte vi hadde for mye før hun kom 🙂

    7. Ville ikke kjøpt noe nesten i str 50, fikk hvertfall ikke brukt mye av det til jenta mi, og hun var ikke stor, 3360 og 52 cm. 56 passet i 4 uker og fikk ikke brukt halvparten av klærne engang…

    8. jeg fikk akkurat samme pysjamasene til gave før fødselen, de var også i str 44. jeg fikk en gutt på 3500 g og 49 cm, og de pysjene var alt for små. litt synd, for de var så fine og gode

    9. Størrelsene på babyklær kommer an på hvor lang babyen er. Hvis den er ca 50 cm ved fødsel vil den passe babyklær i str. 50, men di fleste barn som blir født til termin er ca 51-52 og da ville jeg heller ha kjøpt litt for stort enn for smått.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg