INTERVJU

 

God morgen mine kjære lesere

 

 

Er i grunn ganske deilig å være tidlig oppe, nå ligger jeg vanligvis å sover søtt i sengen min. Grunnen til at jeg var veldig tidlig oppe i dag, var fordi noen mediaelever her på Alta VGS som har en elevbedrift, ville intervjue meg angående bloggen og det å være ung og gravid, så da hadde vi et lite intervju halv 9 i mårrest. 

Intervjuet tror jeg kommer i lørdagsutgaven av lokalavisen her i Alta, men det skal jeg ikke si altfor sikkert.  Uansett gøy at de ville intervjue meg, selv om jeg var DAU trøtt..   blir lite søvn nå om dagene, da jeg har en veldig aktiv liten krabat inni magen  , eheeh .  Det skal virkelig sies at jeg STORgleder meg til å få han ut, for nå er virkelig mensensmertene begynt å ta over .  AU au au.

Uaansett.   Når jeg først var på VGS var det jo et parr ting jeg trengte å fikse .  Pc’n min, som jeg kjøpte av skolen etter at jeg var elev der i fjor, kommer jeg meg nemlig ikke inn på fordi jeg ikke er elev lengere, og det har jeg ikke gjort på en god stund nå.  Har liksom bare aldri fått gjort det..   men hvertfall.  Fikk da pratet med IT folkene, og de skulle fikse slik at jeg kom meg inn på pc’en min bare i morgen, for å overføre alle bildene mine og slikt jeg ikke vil miste, på en flyttbar hardisk ( ehh, hvis det er det det kalles) .  Når jeg da har gjort det, kan de gjøre om pc’en min til en vanlig pc, uten sperringer og slikt.  Så det skal bli braa 🙂

Og som om ikke dagen allerede hadde hatt en skikkelig fin start, så ringte det på døra, og der sto postmannen med en svær sponsorpakke til meg !   Glede  Pakken var forresten fra Million Dollar Hair, så lager et eget innlegg om det senere ! 🙂 

NÅ skal jeg trekke vinnere i de 3 konkurransene jeg har for tiden, kan si så mye som at det vil komme ny konkurranse i morgen allerede !  HERLIG. ikkesant ?  Alt for dere

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg