SKUFFET ..

 

Gjør oppmerksom på at dette er et KLAGEINNLEGG, og jeg er klar over at det igrunn høres ganske emo ut..  men det er slik jeg føler meg akkurat nå, høhø ! 😉 



Har du noen gang følt deg tvers igjennom skuffet over en person ?  Det er slik jeg har det nå, og helt ærlig..  det er så utrolig grusomt ! Når man liksom har forventninger til en person, men den personen bare skuffer deg gang, på gang, på gang, på gang..    fyfaen, kan ikke beskrives. 

Når man gang på gang på gang også IGJEN får tro (igjen.. )  på denne personen, etter skuffelse etter skuffelse..   når skal man slutte å tro på og ha forventninger til personen ?  Jeg for min del, tror hele tiden denne personen har skjerpet seg, og faktisk kommer til å leve opp til forventningene mine til h*n, fordi jeg så gjerne VIL at h*n skal det . Men, neida..    ikke faen.  Hvordan kan jeg egentlig være så utrolig dum og naiv , gang på gang?  

Har nå bestemt meg for å slutte å tro på denne personen, h*n skal heretter få gjøre som h*n vil.  Men ALDRI at h*n skal få ødelegge enda en dag for meg, gjøre meg så skuffet som aldri ellers .. nå er det er rett og slett nok, for jeg skjønner jo at denne personen aldri kommer til å endre oppførsel eller begynne å respektere meg.  Denne persoen har fått så ufattelig mange sjanser , men bare kastet bort alle og bokstavelig talt behandlet meg og mitt liv som dritt, og kommet med utallige løgner. ..  Jeg er JÆVLIG lei for å si det sånn.  Store deler av denne kvelden har gått til å ligge på sofaen å gråte, av ren fortvilelse, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.  Æsj, nei..   h*n skal ikke få ødelegge mere for meg eller gjøre meg mere stresset ,nå som jeg trenger all energi jeg overhodet kan få samlet opp for å takle rollen som mamma.  Håper forresten du leser dette og skjønner at du faktisk bare kan drite og dra.  🙂 

 

TAKK .  

 


32 kommentarer
    1. Jeg har det sånn med eksen min. Han lyver ikke, men han skuffer meg gang på gang på gang. Og jeg fortsetter bare å gi han sjagser på sjagser. Jeg håper at han skal forandre seg hver gang. Men han tar aldri ting særisøst. Dagen min idag har også bare gått til gråting på sofaen og under dyna. Jeg og han har bestemt at vi skal ha en pause fordi han vil heller reise på drikke tur til ayanapa osv å gå på byen uten meg. ( siden jeg enda bare er 17år ) . Jeg føler meg sjikkelig sveket fordi jeg vet at jeg hadde aldri gjort det mot han hvis han ikke ville det. Sånn har det vært i nesten et år nå. Jeg begynner å bli så mentalt sliten. Det går liksom utover alle rundt meg også.
      Jeg håper ting ordner seg for deg hvertfall! Ser ut som om du hvertfall klarer å gi slipp på den personen. Det klarer ikke jeg, selvom jeg har lyst, fordi jeg orker ikke være så jævli deppa hele tiden! Promemet er vel at jeg på en annen side ikke vil gi slipp heller. Men en gang må jeg eller han komme oss videre..:/

    2. Uff, trist å høre! Fortsett å være sterk, det er ikke lenge igjen til du har den lille prinsen i armene dine nå! Jeg håper ting ordner seg for deg 🙂 Varm klem <3

    3. Kjenne mæ veldig godt ijænn i d du skriv. Men man kan ikke ha forventninge t andre, uansett kor tungt d e. D e bedre å bli positivt overraska en skuffa gang på gang. Du får heller la han styre å tenke på at du snart skal bli mamma til en nydelig liten babygutt, å han træng all oppmerksomhet du kan gi han. Har ikke mamma d bra, har ikke baby d bra. Håpe du benytte dæ av vænnan å familien din, for å gå ijænnom nåkka sånt aleina e ingenting anna en tungt! Du å vi må leve våres ega liv å la de tøvate guttan (vil ikke kalle de mannfolk) holde på me sitt å håpe på at en dag så bit karmaen dæm i ræva 😉 D gjeld dæ åsså Silje, ikke la nån styre live dåkkers. Ikke gjør samme feil som mæ å hold fast på nåkka lengre enn nødvendig, for en dag blir man å angre på at man kasta vekk så mye tid, energi å tåra på nån som absolutt ikke va verdt d 🙂

    4. drit i den personen, er det den personen jeg trur det er så begynner jeg faktisk å få tanker på at denne mannen er psykisk fali .. For h*n oppfører seg så veldig hyggelig utad at alle andre skal like h*n å få det ijenn er veldig lik symptomene til psykopater..nå trur ikke jeg denne personen er en sykopat men uansett en stor dritt som er så slem å gjør utrykk for å være så bra eller. Noe som ijenn jør at alle andre har lettere for å tru på h*n enn deg fordi du viser alt av deg selv, ikke bare gode men også dålige sider. Mens denne gjør alt for å skjule dårlige sider.

    5. støtter deg rannveig og sender varme tanker!! han er en stor taper og en nobody uansett, fuck han! han har ingen framtid, ikke verd å satse på en sånn slask, for sånne folk blir ikke bedre..dessverre:(
      ta vare på degselv og husk han er rett og slett ikke god nok for deg! han passer godt ,med sånne halvstygge søppeldamer uten stil som hun der eira… du derimot er på et helt annet nivå enn dem, aldri glem for en fin og spesiell jente du er. selv om han er biologisk barnefar så er det ikke sikkert du har bruk for han i livet ditt… dere kan klare dere godt uten..

    6. håper du blir mer moden når du har pressa ut den ungen…. umodent å skrive på bloggen hver gang du har hatt en diskusjon med barnefar…
      leste noen kommentarer på tor even sin side der du kalte andre jenter stygg og at de måtte tro godt om seg selv om dem trudde de så bedre ut enn deg??? iallefall du kan lage litt humor for noen som kan lese å flire av voksenheten din…
      lurer på hvordan du var før du “plutselig ble voksen” når du er sååå umoden nå som du kaller deg voksen???

    7. Du sier at du ikke har hatt følelsa for tor even? å alikavell oppdøre du deg som e psyko ex, om du ikke hadde hadd følelsa for han hadde du ikke oppført deg sånn dær, å gutta e gutta, du ska ikke ha forventinga til dem.. å du som LIKSOm e så “erfaren” burde da vite det?

    8. Det e sikkert bare det at BF ikke orke å sitte dag inn og dag ut med ho Rannveig å høre på sytet hennes. Og æ skjønne det sykt godt xD

    9. Jeg kjenner meg såååå godt igjen i det du skriver her. Jeg har et slikt forhold til min mor. Da jeg ble gravid skuffet hun meg stooort og jeg mistet all tillitten jeg hadde til henne.
      Både jeg og samboeren min har gidd hun flere sjanser gang på gang, å vi blir like skuffet hver gang. Følelsen er helt forferdelig. Vi har nå ikke noe forhold. Jeg kan så vidt se på henne og det er det samme med hele resten av familien på hennes side. Har verken kontakt med besteforeldre, oldeforeldre, tanter, unkler eller søskenbarn.
      Det er forferdelig dumt, men de sidene av seg selv de viser gang på gang orker jeg ikke. Blir alt for mye.
      Jeg synes du virker fornuftig og voksen, du tar mammaoppgaven på alvor, å jeg vil tro det er langt verre mammaer der ute enn deg. Stå på! å desse kommentarene ovenfor her skal du ikke bry deg om.
      Skjønner at skuffelsen er stor og du har det veldig vondt, men jeg vet og av erfaring at det er best å gi opp personen for å spare seg selv for flere skuffelser..
      Beundrer og din evne til å skrive og legge ut bilder av kroppen din! Vil tro noen vil hakke ned på det fordi de mener du “skryter” eller mener at det er teit. Men med den kroppen du har er det jo lov å skryte litt! Du er kjempe flott! Er selv ganske så opptatt av at kroppen ser bra ut, så skjønner veldig godt at du vil komme tilbake til din normale form;)

    10. Kanskje du har altfor høye forventninger til den personen. Kanskje du forventer at “h*n” ska være hos deg og være der for deg 24/7, når han egentlig bare vil være der for ungen og ungen sin skyld. Du kan ikke bruke ungen din som unnskyldning for at han SKAL være der for deg så mye som DU vil. Hvis han ikke e d, da blir du såå skuffa og begynne å slenge masse drit om han – som vanlig.

    11. Og forresten, at du kaller andre jenter for stygg (så på sia til han TE), fortell d jo mye om deg og din egen selvtillit. Dem som må kalle andre for stygg for å få bedre selvtillit har virkelig ett stort problem. Syns ho jenta va mye finere enn deg jeg.

    12. Regner med at det er snakk om barnefaren.. Tror ikke du skal sette så høye forventninger til han, høres ikke akkurat ut som en du kan stole på. Har an ingen forventninger så blir man heller ikke skuffet =)

    13. Rannveig Heitmann Bottolfsen
      Æ hadde blitt skremt om du hadde dukka opp, ikke et pent syn .
      for 14 timer siden
      Rannveig Heitmann Bottolfsen
      Du har ganske høye tanka om deg sjøl når du påstår at du ser bedre ut enn meg ! 😉 Grow up sjøl , både du og han. E det rart han aldri blir voksen når han heng med dæ ?
      for 13 timer siden
      Dokker her som seriøst støtte den her psykodama, Rannveig har ikke anna å gjøre enn å skrive dritt om/til andre. herregud.. å du ska bli mor, fyfaen. e det EN ting æ e glad for her i verden så e det at DU ikke e mora mi. genan dine sku faen ikke fådd lov å bli videreført!
      e det nån som e sjalu her i verden så e det Rannveig! Bryr seg tydligvis maksimalt om at T-E har andre jentevenna. aldri sedd en mer sjalu kjerring :p

    14. syntes så synd på deg, siden barnefaren(?) er sånn dritt mot deg… du fortjener kun det beste! jeg lese bloggen din hver dag, men skjønner jo at du ikke har tid til å blogge siden du er gravid. gleder med sykt til og se den lille prinsen din! han kommer nok til å arve skjønnheten fra deg!
      jeg misunner deg noe skinnsykt! du er så forferdelig pen, du har virkelig noe å være stolt over! og den fine kroppen du har, helt perfekte former, åh skulle virkelig ønske jeg hadde ditt utseende! og så nydelig ansikt! og personligheten din, den virker som er helt super, selv om jeg aldri har møtt deg eller noe. men du virker så utrolig snill og god. tror virkelig du kommer til og bli en super mor, den lille gutten din tror jeg kommer til å få et helt fantastisk liv og barndom!
      og det er skikkelig dårlig gjort at ande kaller deg umoden, sir jo bare mere om den enn om deg. jeg syntes det bare er tøft og tørre og skrive det man mener!
      elsker bloggen din!

    15. fyfaen kor desperat du e. Skjønne du ikke at han vil være der for UNGEN sin og ikke for DEG?? Du e bare en fødemaskin.

    16. Ok, den siste kommentaren der syntes jeg var drøy! Så ei jente er bare en fødemaskin? Greit nok han tydeligvis ikke har følelser for henne, men som jeg har forstått viser han null initiativ til svangerskapet. Jeg har gått igjennom det samme som Rannveig 2 ganger, like blind begge gangene. Om barnefaren stiller opp for ungen sin, flott! Men han bør ta en smule hensyn til Rannveig som tross alt bærer på HANS barn. Så at du kommer med den kommentaren “du er bare en fødemaskin” synes jeg rett å slett er kvalmt! Og til alle dere andre som kommer med ubehagelige kommentarer – har dere ikke noe positivt å si, la heller vær å si det. Og Rannveig, stå på! Jeg følger med bloggen din og synes du skriver kjempebra. Vi får se både oppturer og nedturer. Men jeg håper så inderlig at du gir han opp, for han er ikke verdt dine tårer! Klem

    17. hoffhoff…. skjønne ikke at dokker kan sitte å si at TE e “pshykopat”… faktaen e jo at RANNVEIG e pshykopaten og ho prøve å få et til å se anderledes ut… alle som sitt å læs bloggen hær får se en sia av en sak…
      Tor-Even e så langt fra phsykopat som det går.. han e en snill å grei gutt som bryr sæ om ongen sin som sikkert bare e DRITT lei masinga til Rannveig… det hadde æ å blidd… om man ikke sleike ræva til Rannveig så får man hat innlegg på bloggen hennes… førr det e jo faktisk bare det ho har… bortsjett fra gullet da 🙂

    18. Jeg skjønner ikke hvorfor dere er så opptatt av hva jenta skriver eller ikke !!!! Å kommer med så dårlige kommentarer at hun skriver ” hat innlegg ” på bloggen sin .glemmer dere ikke en ting da folkens ? D er faktisk rannveig SIN BLOGG!!! Noe som gir ho rett til Skriv det ho ønsker , kan faktisk være godt å ” lette hjerte sitt ” noen ganger dette er jo en dagbok på nett … Og om rannveig skriver at jenter er stygge i forhold til ho sooo what ???? Hadde j sett ut som dg rannvrig hadde js prisa meg lykkelig :p er selV gravid og bedekt md stekk merker :p haha du er heldig som ikke har fått noen =) og til dg rannveig så syns j barefar virker som en stoooor tulling !!!! Vær glad kvitt han å kos dg me sønnen din, han virker jo ikke god så kansje bra du er kvitt han gud vet hva sånne gærninger kan finne på :p hahah … Og dere som kommenterer så styggt som å kalle fødemaskin osv dere burde virkelig skaff dere er liv !! Patetiske mennesker !! Og d dummeste er at dere ber rannveig vokse opp nÅr det er dere som oppfører dere som noen tilbakesatte dritunger !!! SKAM DERE

    19. Serriøst ,bare drit langt i noen av de kommentarene over her . Folk er så jævlig tette i trynet at jeg blir helt kvalm!
      Selvfølgelig har du all rett til å være skuffet over noen du har gitt hundrevis av sjanser,men som ikke klarer å ta dem i mot !
      Jeg vet selv hvordan det er å være gravid ,hormoner i hytt og pine ,- og da hjelper det utrolig lite med folk rundt deg som bare laget leven og drama for deg .
      Har termin 1 desember ,og ventet en liten gutt ,er 19 år 🙂 Så jeg føler at jeg kan sette meg selv i dine sko ganske så godt 😉
      Masse lykke til med sønnen din ,du virker utrolig flink ! Det er et kjempe stort ansvar ,men et herlig ansvar også !:) vær sterk ,som du er ,og ikke ta i mot dritt !:-D
      Masse gode klemmer fra stine 🙂

    20. La ingen andre diktere eller dømme ditt liv. Tenk ikke på hvordan andre kan oppfatte deg. Ingen andre kan vite hvorfor ditt liv ser ut som det gjør, og hvorfor du har gjort det valg i livet eller de valg du kommer til å gjøre. Så følg ditt eget hjertets røst , tro på din magefølelse og vær den du er. Ingen andre kan være den du er like bra som deg selv.

    21. Synes det rett og slett er patetisk at folk kan sitte her å klage på at Rannveig er så jævla patetisk fordi hun skriver ” dritt”, vel er dere noe bedre da, dere skriver dritt på nett dere også, til og med ANONYMT. Lær dere å stå for det dere sier og ikke vær så hykleriske.
      Jeg skjønner godt at Rannveig reagerer slik som hun gjør, noe som er helt naturlig når en man venter barn sammen med kan være så utrolig kald og hensynsløs mot henne. Greit det er hans barn og han vil kanskje bare være der for barnet, men ved å være der for ho gjennom svangerskapet så er han jo der for barnet så hun kan få et godt og friskt svangerskap. Ikke minst må man jo kunne sammarbeide voksent og ordentlig og det gjelder for begge to.
      Jeg synes det går over streker når man er 22 år og så jævla patetisk og ikke klarer og stå opp for det man har gjort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg