BRUN OG BLIID .. eller ikke

 

 

Hvertfall ikke så veldig blid ! MEN, brun iallefall ! Og ikke store utsikten jeg har, som dere ser. Baby tar heele magen , sååe.. det skal bli veldig godt å få han ut ! Selv om det er utrolig koselig å ha han i magen, er det ikke så veldig praktisk med bollemage .. haha <3

Humøret mitt er helt ræva forresten,..  men det kom vel ikke akkurat som noen overaskelse etter mitt forrige innlegg ! Prøver iallefall å smile, og det er jo positivt.   Er forresten 35 fullgåtte uker på vei i dag, så etter dette innlegget skal jeg poste 35 ukes oppdateringen, med magebilder !  Etter det blir det nok senga på meg og lille Milian Matheo skatt i magen , skal jeg dømme etter mitt ræva humør.. 

Høhø ! 

 Blogges   

22 kommentarer
    1. Hørt at det ikke er bra å ta sol når man er gravid, eller er det en tid du må følge? Jordmor sa til meg at jeg ikke måtte sitte i badekaret mer enn en halvtime, fordi ungen kunne bli overkokt 😛

    2. Jeg å har hørt det at man ikke skal ta sol når man er gravid, iallefall ikke når man er så langt på vei kanskje.
      Men noen få ganger kan vel ikke skade kanskje, er vel mest de som overdriver det ikke er bra for.

    3. Ungen blir jo selvfølgelig overkokt hvis man tar sol i 20-30 min! D e jo veldig varmt og godt inni magen fra før av, også blir d enda varmere!!

    4. jeg har fått streng beskjed fra lege og jordmor om å ikke ta sol mens jeg er gravid, :S
      jeg som elsker å ta sol å var altid brun før.. :S
      gratulerer med 35 uker ;D

    5. Du kan jo google det og se selv ? 🙂
      Strålene som kommer i fra solariumet kan skade barnet 🙂 En vennine av meg tok sol når hun var 7-8 månder på vei.. OG hun måtte ta haste keisersnitt fordi barnet ble ”overkokt” av varmen, og i tilegg ble det skadet i synet.

    6. Du är så himla söt!
      All lycka till dig och barnet, det var jätte kul att få träffa dig i Norge.
      / Madeleine , (Pontus jente)

    7. Hei, vet at innlegget er en stund siden, men jeg måtte bare si det. Når min stemor var gravid, fikk hun nesten ikke sitte foran PC’n fordi de ultrafiolette strålene ar veldig farlig for babyen. Så tenk bare hvor mange ultrafiolette stråler det er av solaruim, men men kan jo ikke si noe på det jeg, ditt liv og din baby 😀 btw du er ufattelig pen!

    8. Du er virkelig stygg som bare tenker på deg selv framfor ungen din, sier seg selv at det ikke er bra at man tar sol når man er såpass gravid som deg, jeg har en unge på 2 og er 18 år skjerp deg virkelig..Og alle de bildene dine, jeg er sikkert på ungen din hvis ungen din ser de bildene barnet blir ikke fornøyd. Jeg går helsefagarbeider fag så veit nok hva jeg snakker om ;)…

    9. Det virker litt egoistisk å ta sol når man er såppas langt ute i svangerskapet mener nå jeg…Får vondt av babyen som sikkert har kokt inni der nærmest…Risikerer barnets helse fremfor sitt eget vè og vel…Syns bare synd på babyen…Og alle vet vel at man ikke skal oppholde seg direkte i sola når man er gravid, og særlig ikke da ligge klint inntil et solarium med magen…

    10. Vilde: Hahah, egoistisk ? Kjøss mæ ! Har selv fått beskjed av jordmor om at det ikke er noe farlig, og at jeg bare skal sole meg i vei ! Så tror ikke du trenger å bekymre deg så mye om babyen min, den eneste personen jeg hører på når det gjelder ting jeg kan/burde gjøre/ikke gjøre, så er det jordmor. Og babyen min, han har det strålende SUPERT 🙂

    11. Ikke bra. Når noen sier ja og andre sier nei. Da holder du deg bare unna. Blei dårlig av og se babymagen inni det solariumet. Er selv gravid i uke 35. Har vurdert å ta en 15 min ett par ganger men nei baby sin sikkerhet framfor hva faen alle sier!

    12. Anonym: Var det vanskelig for deg å skjønne, ut i fra kommentaren min over din, at jeg gir meg en god faen i hva du eller andre synes om at jeg tar sol ?

      Hvis ikke, da vet du det hvertfall nå. Jeg driter langveis i om du tar sol eller ikke. TAKK 🙂

    13. Jeg leste ikke før nå at du bare var 18 år….. Det har nok en del å si på den egoistiske tankegangen din 🙂

    14. jeg var selv 17år da jeg ble gravid, å skjønnte såpass at man ikke skal ta sol når man e så mange måneder på vei!…. huff så trist å se hvor egoistisk du er!…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg