ROMPA I VÆRET

 

På videoen under ser dere lillemann i magen som ligger med rompa rett til værs !  Herlige, fine fiiine gutten min som endelig er våken  Har forresten tenkt, og kommet fram til 3 forskjellige navnkombinasjoner, og det forblir nok slik fram til fødselen, og jeg får sett hvordan lille nydelige mirakelet mitt ser ut 

 

 

 

I går kveld ble jeg forresten oppringt av hele 2 forskjellige personer , som lurte på om jeg visste hvor det var fest.  Hahah, måtte flire litt..    jeg tenker nå slik at man er temmelig desperat etter å finne fest om man ringer en høygravid jente og spørr henne om hun vet noe om hvor det er fest eller hvem som drikker ..  hvordan i ALLE dager skal jeg vite det ? :p

 

Ikke deet altså, jeg hadde jo egentlig planer om å dra på byen i går kveld med en veninne, men siden jeg var så sykt slapp og jeg ble UTELÅST fra mitt eget hus, så ble det ingenting av.   Har egentlig kun vært på byen en gang tidligere i svangerskapet, og det var kind of jævlig ubehagelig.  Er noe som skurrer fryktelig når man har struttende mage og ekle , alkoholstinkende mannfolk puster deg i trynet og tar deg på ræva ..   

 

 

Bilde fra Februar en gang  🙂 

 


Random bilder av ODA SØTA og meg tatt i desember i fjor. Sier GANSKE mye om hvor mye livet mitt faktisk har heeelomvendt seg det siste året.   Var virkelig VILL i mitt “tidligere” liv , høhø. 

 

 

Og nå..    Babymagen i uke 36+1 , snart verdens stolteste mamma 🙂



 

ANYWAYS..    Ha en fin lørdag kjære lesere  

 

 

8 kommentarer
    1. jeg var ganske vill, drakk fra onsdag til søndag vær uke nesten, å plutselig ble jeg gravid, så livet har sine helomvendinger, jeg hari kke vært på en eneste fæst etter jeg ble gravid, liker ikke å gå rundt med fulle mennesker å denne magen :p hehe
      søt video lillegutten min har logget å vist seg fram idag han også 😀
      ha en fin lørdag vidre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg