KONTAKT

 

 

Siden jeg ikke har oppgitt noen av mine e-poster her på bloggen, tenkte jeg det var på tide slik at det er mulig for andre å kontakte meg , uansett hva det måtte være.   Har da to forskjellige e-post adresser ,en til de som er interessert i sponsing og slikt, og en annen til alt annet.

 

 

 


Slik at det skal bli enklere for meg, har jeg en egen e-post for sponsing og samarbeidspartnere. Om du/dere er interessert, kan du/dere kontakte meg på :   [email protected]


 

 

 

Da kan du sende meg en mail på min ordinære e-post adresse som er : r[email protected]

 


 

Jeg er også på facebook, så det er mulig å kontakte meg der også, selv om jeg desverre er altfor dårlig til å svare . 

Det er også en del som legger meg til som venn på facebook, og får veldig ofte mld på chatten fra vilt fremmede mennesker som

 ”  heeei, gjør ?  “

Slikt er jeg utroooolig dårlig å svare på, rett og slett fordi jeg ser på det som urelevant om jeg ikke kjenner personen

Sååee.. da vet dere det ! Så håper jeg dere ikke nøler meg å kontakte meg om det er noe dere lurer på iallefall! 🙂 

 


10 kommentarer
    1. Arti å lese bloggen din 🙂 Husk at lille bane kommer når han kommer 🙂 Nøtte ikke å springe i trappe 😉 hehe, pluttseli så kommer han 🙂
      Ser det e en til som har sport om det samme 😛 veldig fin jakke! Kor e den kjøpt? 🙂

    2. Hei på deg :-9 Jeg er en dame på 43 år som fikk mitt første barn i samme alder som deg, sønnen min er i dag en voksen gutt på 25 år som heter Nicklas 🙂 synes du er en flink å ansvarsfull mamma:-9 vet hvor mye jobb det er, men gud som jeg savner den tiden,,, stå på vennen, klem

    3. Hei!
      Jeg har nettopp vært inne på bloggen og lest ang. modningsakupunktur.
      Jeg er akupunktør, den første i Norge som fødte ved hjelp av akupunktur som eneste smerteslillende.
      Har nå i 25 år spesialisert meg på modning og igangsetting, og har referat til mellom 8-1000 kviner.
      Modning er lurt å begynne 4-5 uker før forventet fødsel. Modning er så mye. Den modning jeg gjorde for 10 år siden med andre punktkombinasjoner var grei nok, men den jeg gjør i dag, gir mer resultater – ingen tvil om det!!
      Igangsetting er det få som kan effektivt. Det kreves start i rett tid, samt oppfølging hver dag over noen dager. Det er viktig å oppsøke en akupunktør som har erfaring i dette, og over lang tid.
      Det er svært få gravide som ikke får den ønskede effekt hos meg.
      Brit

    4. Hei! Jeg digger bloggen din, jeg har også lyst til å bli som deg, like pen som deg, like smart som deg og like populær som deg. Jeg beundrer virkelig utseendet ditt og bloggen din!
      Jeg vil veldig gjerne ha noen tips til hva jeg skal blogge om, så hvis du kan gi meg noen, så er jeg VELDIGVELDIG takknemlig for det! Btw utrolig latterlig derre med de andre jentene som utgir seg for å være deg ;o
      Ta kontakt, værsåsnill!
      Ingelin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg