MAGEBILDER 37+5

Store stoore magen ! Nå kan det umulig være noe særlig lenge igjen.  Det er ubehagelig å bare være meg, uansett hvordan stilling jeg sitter eller ligger i, og uansett om jeg nettop har vært på do kan jeg få en følelse av at jeg nesten tisser på meg, fordi lilleprins gjør en liten bevegelse.  Synes så synd i han som må ligge SÅ knørvet der inne.  Han er jo stoooor babygutt, men likevel får han plass inne i “lille” magen min .

Ellers har jeg egentlig veldig lite ( nesten som jeg skulle sagt ingenting) av plager.  Eneste det der med å gå på do..  og krampe ! AUCH sier jeg bare ..  her er krampe i både legger og lysken en daglidags ting.  

Gleder meg sånn utrolig mye til å møte lilleprins ( altså, han HAR et navn, men det er en overraskelse og hemmelig til gutten er født)  Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til riene starter, vannet går, eller uansett hvordan fødselen min vil komme til å starte.   Synes tiden bare flyyyger avgårde nå, selv om tiden på en annen måte bare snegler seg avgårde..   

I natt drømte jeg faktisk at jeg fødte.  Det var helt ubeskrivelig !  Jeg husker enda lykkefølelsen jeg hadde når jeg våknet.  Eneste dumme i drømmen var at mamma ikke hadde tatt NOEN bilder what so ever av fødselen, eller når de hadde lagt han på brystet mitt.   Herregud.. drømmen var så sykt virkelig liksom ! Barnefar var faktisk også med i drømmen, han sto på siden av sengen å smilte mens de la lilleprins på brystet mitt . Helt merkelig drøm, men yet..  den var så utrolig nydelig og ikke minst skikkelig virkelig !  <3  Håper jeg er sanndrømt, og at lilleprins velger å melde sin ankomst i løpet av de nærmeste dagene… hvem vet ?

Han har vært utrolig aktiv i dag, noe som er litt slitsomt fordi hele magen min endrer form bare han vrikker litt på tærne omtrent.. hahah.

Tenkte forresten å være så sprek å ta litt trappeløping i morgen, selv om jeg har mine sterke tvil til at det vil ha noen særlig effekt.  Noen som har positive erfaringer med det ? 😉  

 

Nå skal jeg gå å pakke ferdig alt som skal i sykehuskofferten, slik at den er helt klar.  Så blir det nok Greys Anatomy og senga  !

 

Nattaklem til alle mine lesere der ute fra meg og lilleprins i magen  

 

 

10 kommentarer
    1. Den dagen fødselen min starta, uten at jeg visste det var fødsel så løp jeg i trappene hjemme, tideligere hadde jeg gått turer så jeg er sikkert på at det ga noe effekt 🙂 Bekkenet mitt var helt for jævli, men jeg bet i det sure eple og gikk å gikk. Jeg var da 2 dager på overtid, og ville ha henne UT xD

    2. Nydelig mage ja <3 føler me at du er lei. Jeg har 4 dager til termin. Håper gutten min kommer snart 😀 er så spent. Håper du er sanndrømt da 😉 jeg gleder meg også til åh kjenne smertene komme åh vite noe er på gang 😀

    3. Så fin blogg du hadde, veldig spennende å se hvordan magen og kroppen din har utviklet seg, ser ikke forskjell , bortsett fra at magen din vokser selvfølgelig 🙂
      Men du var veldig pen.
      Har nettop opprettet en blogg.. så er ikke så kjent med alt her.
      Men fin blogg, og du er flink til å skrive lange setninger.. ( motsetning til meg :p )
      Keep it up! 🙂

    4. det som fikk min fødsel til å starte var en utrolig lykkerus følelse. så håper noen du kjenner kan gjøre deg så lykkelig at fødselen starter 😀

    5. jeg hoppet ned trappene og spiste grøt med masse kanel dagenn jeg begynnte å få rier, og fødte dagen etter det igjen 🙂 da var jeg 2 dager på overtid

    6. Fine magen.. min ser ut som en potet sekk. er sunket så langt ned. Har plager med mange dobesøk dag og natt , + sånn krampe i lysken og nedover i låret. Ekkelt ! 🙂 Gler meg til å få ut min prinsesse å få min kropp tilbake :):):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg