MEG I LOKALAVISEN VÅR !

 

Ble jo intervjuet for et par uker siden, om bloggen min og å være ung og gravid. Vet faktisk ikke hvorfor eller hvordan bloggen min er så mye lest, for hverken blogger jeg spesielt mye, eller spesielt interessant.. Det er jo for det meste gravidsnakk, hahah.. Men det er jo utrolig koselig at så mange liker bloggen, da ! 

Bortsett fra at jeg så veldig bollete ut i ansiktet ( noe jeg synes jeg har lov til, siden jeg jo faktisk er høygravid.. )  Så eer jeg fornøyd med intervjuet og alt ! Mamma synes det var så utrolig gøy at jeg var i avisen at hun foreslo at hun skulle dra og kjøpe mange flere aviser og sende til besteforeldrene mine osv osv.. hahah 🙂 

 

Dere som bor i Alta, løp og kjøp dagens Altaposten ! Tror også den kan kjøpes på nett, om jeg ikke tar heelt feil nå.. 🙂 

 

Og det er jo løøørdag i dag !  Jeg er 38+1 , og ingen fødsel enda…  men MYE modnings-smerter, eller hva jeg skal si..  klarer så vidt å gå, det er et helvette å stå opp fra sengen for eksempel.. men nåå skal jeg røske meg uut av sengen å gå å lage grøt nå, med masse masse kanel på, og senere skal vi spise pinnekjøtt..  så blir det eventuelt litt trappeløping etter det ! Hahah.. det MÅ jo bare gjøre susen ?!  Eller hva sier dere ?

Har forresten ENDA ikke fått pakket sykehuskofferten min ferdig, og det burde jeg vel egentlig gjøre før jeg gjør forsøk på å få fødselen i gang. Har pakket alt jeg skal ha med til lilleprins, men nesten ikke noe av det jeg skal ha med til meg selv. Haha. Så blir vel å pakke den ferdig i dag også..  kan legge ut bilde av alt jeg skal ha med når jeg er ferdig.  Så forresten at det var ei som anbefalte å ta med ammepute på sykehuset, for å få ammingen lettere i gang.  Noen som har erfaringer med dette ? 

 

Hva skal dere gjøre denne lørdagen ? 

 

 

21 kommentarer
    1. Du var jo kjempe fin på bildet 😀 så veldig naturlig ut <3
      ... Elsker å bli intervjuet 😀 åh!
      og du har bare med å blogge videre. Nedprioriter den gjerne but we wanna hear and see more from you etter babyen har lagt seg, jaaa!!! :D:D:D

    2. en av di mest leste bloggene i norge? Tviler. Du er ikke på topplisten (40) på blogg.no engang.
      skryter på deg masse du ja. Oppmerksomhet sjuk 2k

    3. Martine: Hun har vært på topplisten flere ganger, og hun er den mest leste bloggen i Alta.. Så er du misunnelig ellerno?
      Jeg syntes det er utrolig morsomt å lese bloggen din jeg, stå på!!

    4. Fint intervju! 🙂 Du får pakke bag’en og springe i trapper i hele natt :p
      Jeg skal være lamme kjæresten så skal vi ut å drikke litt, men jeg har jobb i morgen, så blir ikke hardfesting 🙂 Ha en fin lørdagskveld! Du er heldig som får servert pinnekjøtt 😉

    5. De har ammepute på sykehuse 🙂 jeg likte IKKE ammepute.. Dumt siden jeg hadde betalt 400kr for ei ny :/

    6. Du ligg kanche på topp i Alta. Men e inne ofte på blogg.no å har aldri sett dæ dær 😛 Men selfølgelig hadde du klar å klatra dæ opp dit som æ trur du en dag jør om du bynn å blogg litt om andre ting enn du jør nu så hadde jo det vert artig !:)

    7. Jeg likte ammepute veldig godt etterhvert, men på føden var det best å ligge på siden i senga og amme, noe som også ofte skjer om nettene når du etterhvert kommer hjem..:)

    8. Jeg likte ikke ammepute, for følte at jeg ble sittenes fast på en måte. Jeg bygger opp jentene med puter å det som er å ammer dem i tvilling amme måte for å si det sånn, er jo litt mer jobb med to barn for å si det sånn, men skulle ønske jeg kunne amme ennå, men mistet melket min for en stund siden, men de har fått det viktigste.
      men du får prøve deg ut med ammepute, er mange som syns det er lettere å bruke det 🙂 test det ut på sykehuset før du kjøper deg det selv, for de koster jo så kjipt å kaste pengene ut av vinduet vist du ikke liker å bruke det.

    9. for meg ble ammepute redningen på sykehuset. fikk asa til å reise hjem å hente den. De frste to dagene bygget jordmødrene opp med dyner og puter rundt meg som han skulle ligge på, men det ble bare veldig ukomfortabelt og stressende. er nok flere sykehus som har tilgjengelig for utlån når man er der, men det bør du sjekke først for å være sikker.. nå når vi er hjemme trenger jeg ikke nødvendigvis ammeputen, nå kan jeg godt bare sitte i sofaen å amme han mens jeg holder han i armene.. masse lykke til – håper fødselen går bra, og du har virkelig mye å glede deg til 🙂 <3

    10. De fleste sykehus har ammeputer 🙂
      Jeg elsker min, selvom jeg gir flaske. Er en god støtte for armen. Bruker den HELE tiden! 😛
      Du har en spennende tid foran deg nå! Lykke til 🙂

    11. Grunnen til at du e høyt oppe kan kanskje ha nåt med at du legg ut så lettkleddebilda, og enkelte jente e vill etter å kommentere drit, å at gutta elske lettkledde bilda. Sir ikke at det e nåt galt i det, det e jo sinnssykt mange som gjør det, men liksom. æ trur ikke du ville ha vært så høyt oppe hvis man tenke på måten du skriv osv. ikke frekkt eller stygt ment, bare ett lite tips.
      Ellers virke du som du e en snill jenta, fortsett med det 🙂

    12. Haha, du trur ikke bloggen kommer til å bli brukt mot deg senere fordi du har så GODE jobbreferansa. Herregud, kordan planet kommer du fra? Du kommer til å ende opp trygda, som stripper eller i kassa på Rema, eventuelt bak Rema. Sorry, men kor godtroanes e du egentlig? Folk har tadd vare på dritt du har skrevet i over et halvt år, og du ska se det blir gøy den dagen du levere arbeidssøknad og du kommer på intervju og arbeidsgivern sitt med lettkledde bilda i hver hånd :p

    13. Merker godt at folk rett og slett skriver til deg bare for å være ekle. Sykt hvordan den Janteloven fungerer i Norge, du skal ihvertfall ikke få lov til å tro at du er noe! Syntes det er utrolig dårlig av folk.. Greit nok at du kanskje ikke burde lagt ut noen få av bildene dine tidlig i graviditeten fra div turer(fast leser, ikke stalker, haha..) Men syntes det er utrolig dårlig av folk å skrive sånt bare for å kunne føle seg bedre.. Syntes det er moro at du får en kid, vi pleide å være mye sammen som små, men så flyttet familien min og jeg fra Alta, så syntes det var moro å finne deg igjen her 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg