SPONSET AV SOAR

 

Hva er vel bedre enn å bli sponset med nytt hår til jul ? Jeg er iallefall strålende fornøyd, for i dag fikk jeg en pakke fra SOAR som inneholdt nettop to pakker med herlige extensions(clips)  i fargen 60 # platina blonde  , i tilegg til en Osis Dustit, og en extensions børste.

Fargen på extensionsene var kjempefin, ikke gulaktig i det heletatt, og er 50 cm lange. Altså perfekt lengde for at det ikke skal se heelt fake ut.  Om noen uker skal jeg lage produktomtale av extensionsene, slik at jeg får prøvd de ut en stund før jeg uttaler meg.  Men det ser lovende bra ut altså ! 

 

 

Noen flere som har prøvd ut extensionsene deres , og i så fall, hva synes dere ?  Soar har også extensions i mange flere forskjellige farger,  og også i 66 cm lengde for de som vil ha litt lengre hår ( noe jeg personlig ikke er så stor fan av, da jeg synes det blir litt i lengste laget .. F A K E ; )

Soar har forresten flere typer extensions, som fjær extensions og hårkrystaller som jeg har hørt visst er ganske populært for tiden ..  dere skjønner, at jeg er ikke så voldsomt opptatt av moter og slikt i  denne perioden mens jeg har vært og er gravid, haha ! 

Ta dere en titt innom siden deres <–HER–>  da, de har utroolig mye fint !  

Tusen takk til SOAR ! 

 

FORRESTEN ,  har flere sponsorpakker jeg enda ikke har hatt energi eller ork til å blogge om, blant annet noen linser. Noen som er keeen på linseprodukttestning, med påfølgende konkurransee ? 😉 

 


10 kommentarer
    1. Ja, det er jeg interresert i! Bestillte nettopp noen fra fargedelinser som du også ble sponset av. Har du prøvd deres linser mye? Fornøyd? 🙂

    2. Michelle Irèn Guldhav: Kommer nok extensionskonkurranse en eller annen gang i framtiden, men blir nok ikke nå med det første i alle fall 🙂

      Disse er ikke dyre i det heletatt, koster 600 kr og var virkelig fine. Ta deg en titt på nettsiden deres du 🙂

    3. Cathrine: Du blir nok veldig fornøyd med linsene dine fra Fargedelinser, som du sier er jeg sponset av dem og var veldig fornøyd med linsene.

      Disse linsene jeg nå skal lage produktomtale om + konkurranse er fra Fargelinser , hehe.. nesten samme navn 🙂 Håper de er like bra !

    4. Jeg ble sponset av dem i sommer. Håret i seg selv er bra men synes en pakke er alt for lite. Med tanke på hvor langt det er og hvor lite gram det faktisk er.
      Store spenner som sitter ganske så bra i forholdt til andre jeg har prøvd 🙂

    5. Joo, men akkurat nå er 600 kroner tilogmed ganske mye for en god stund fremover 😉
      Jeg får null penger av verken NAV eller noe, jeg jobber ikke pga ryggen min og kjæresten har ikke fulltidsstilling. Vi har to katter og bor i egen leilighet. Er ganske dyrt :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg