NAVNESMOKKER I POSTEN

Huff, det er med tungt hjerte jeg sier det, men jeg står faktisk opp, NÅ, kl 11 om kvelden. Våknet fra min lille powernap..   Var temmelig irritert når jeg våknet siden ingen har vekkt meg eller noe, og bare latt meg sove. Lurer virkelig på hvordan jeg skal komme meg på jordmorkontroll i morgen kl halv 9.. og det er VIKTIG at jeg kommer meg dit, da jeg er 40 uker på vei imorgen.   
Har forresten fått smokkene jeg har bestilt, med det fiine navnet hans på ! Noe jeg selvfølgelig ikke avslører før han er født.  Er så utrolig fornøyd med navnevalget, tror faktisk ikke jeg kunne blitt mere fornøyd. Det er enkelt å si både på Norsk og på Engelsk, noe som jo kan være til fordel for han senere i livet.
Og så er det jo sist men ikke minst helt utrolig nydelig, og det første navnet hans betyr faktisk “Guds gave” . Kunne ikke passet bedre , da han faktisk ble unnfanget på samme dag som jesusbarnet, og kanskje også vil bli født på julaften ?  Jeg er  faktisk ikke kristen , men det er jo utrolig gøy å tenke på 🙂 

Verdens fineste navn til verdens fineste gutt  <3 
31 kommentarer
    1. Haha om hun har det navnet hva faen er det som er lol med det? Gud fader. snakk om å skal legge seg opp i alt 🙂 han får sikker et kjempe fint navn! Vil tippe de fleste googler for harde livet på hvilken navn som har en betydning på guds gave 🙂

    2. Nathaniel Chrisander :p skjønte det med en gang når Rannveig sa ho sku bytte navn også la ho ut så så mange ***
      Nesten like ille som Milian Matheo x´)

    3. Anonym: Helt enig der ! Kan ikke se hva som er “LOL” med det navnet. Kommer ikke til å bekrefte eller avkrefte noe som helst, så folk får nok bare spekulere og lure til han er født. Og jaa, tror nok folk googler for harde livet akkurat nå. hahah 🙂

    4. Er nok Nathaniel Leander du har valgt tenker jeg.. Samme fornavn som min gutt, men trodde du hadde vært innpå det men bestemt at du ikke kunne bruke det likevel? Jaja, uansett – nydelig navn, skulle vel bare mangle at jeg syntes det som har valgt det navnet selv =P

    5. Jeg vet ikke om dette er for mye å be om, men skader ikke å spørre. Kan du skrive om hvordan svangerskapet ditt var psykisk? Altså snakker ikke bare om depresjoner og slikt, men hele pakka? Hva du følte første gangen han sparket, første gangen du kjøpte babyklær osv :)? Sikker på at gutten din kommer til å få et fint navn, ikke bry deg om de tullingene, ikke at du gjør det, for du har heller ingen grunn til det! 😉

    6. Uansett hva slags navn du har valgt vil du alltid møte på de som kommer med kritikk. Skjønner godt at du ikke vil avsløre det før han er født,og,tipper navnet er nydelig! Det viktigste er at det føles riktig for deg,og lillegutt. Ha en riktig god jul,og masse lykke til med fødselen!! 🙂

    7. Æ syns navnet du har valgt e nydelig! Drit i ka de andre sir, d e i hovedgrunnen DU som ska være fornøyd me navnevalget å ikke alle andre 😉

    8. Veldig lange navn å få plass til på en smukke da, hehe! Masse lykke til 🙂 jeg tipper det blir litt overtid, og at han senest blir født 23!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg