1 DAG PÅ OVERTID

 

Ja’a , da var jeg offisielt en dag på overtid.  Den dagen jeg fikk tildelt for ca 9 måneder siden og sett fram til siden 12 april omtrent..  er PASSERT, uten sønnen min i armene mine.. 

Må si det er meget deprimerende å være på overtid.  Det kan ikke beskrives, på en måte ! Skal på modningsakupunktur litt senere, så tenkte jeg å dra å trene på Actic etter det , faiktisk for første gang i hele svangerskapet mitt…   lurer virkelig hvorfor jeg ikke er blitt feit ? Noen blir jo feit i svangerskapet SELV om de trener..   jeg har vært medlem der siden januar og  trofast støttemedlem siden april… hahaha.

Nå sitter jeg bare å drikker nam-nam kakao jeg nettop lagde, jeg må bare få si at jeg er kjempeflink til å lage kakao ! Våknet for en times tid siden , ubeskrivelig skuffet over å være i helt fin form og IKKE ha rier..  

 

Legger med et par freeshe bilder av meg selv som er tatt i den tiden jeg ble gravid sånn ca, bare for å minne dere på hvordan jeg så, og KOMMER til å se ut etterhvert, når jeg bare får ut han lille søtingen som ligger å koser seg inne i mammas mage på OVERTID..  JA, du hørte riktig lillevenn, det er overtid nå..  på tide å komme ut.

 

Jeg har absolutt ingen problemer med å si at jeg hadde en SYKT fin kropp, før svangerskapet ! Nå har jeg jo litt ekstra både her og der, og selv om jeg også er fornøyd med kroppen min slik den er den dag i dag, så trives jeg ikke spesielt godt med det “lille ekstra”  hahah..  

 


 

Jeg gleder meg virkelig til å bli så tynn og fin igjen, føler meg mye mere komfortabel med minimalt med unødvendig kroppsfett..   Jeg passer rett og slett ikke til å se ut som en bolle ! Noe jeg gleder meg MASSE til , er å komme inn i de knøttsmå kjolene mine igjen..  tror nok det blir et heftig boost for selvtilliten ! 😉 

En ting jeg er SYKT glad for er at jeg ikke har en eneste liten ripe på den lille søte magen min.  Det er jo virkelig noe å feire ?! Meg forstått får jo de fleste strekkmerker i både bøtte og spann, og jeg har sluppet unna. Snakk om gode gener, og eventuelt en god dose flaks.  Jeg har ikke smurt inn magen min i noe som helst en eneste gang , faktisk, og fordeom har jeg ingen strekkmerker 😀

Uansett.. nå skal jeg spille litt sims3 for å få tiden til å gåå, slik at jeg kan ringe jordmor og avtale tidspunkt for modningsakupunktur. Håper dere alle får en superfin dag videre, og at jeg føder ! Amen 🙂 

 

NOEN FLERE “HELDIGE”  PÅ OVERTID ?  


34 kommentarer
    1. Syntes u var altfor tynn før, så å kalle det du har fått nå ” unødvendig fett ” er ikke helt rett, kroppen din er finere nå som du har lagt på deg litt, uansett om dt r bare på magen, så å legge på seg noen kilo ekstra skader ik fordi du var så tynn! Poenget mitt; du er fin som du er, og du trenger ik nødvendigvis å stresse så mye med å gå ned i vekt!

    2. Anonym: Tusen takk for det ! Kiloene blir nok å gå av av seg selv tenker jeg , siden jeg har en naturlig høy forbrenning . Så jeg trenger jo ikke stresse for å bli tynn etter fødselen 🙂

    3. sykt fin kropp ja..hvis du er 10 år. NULL former hadde du før du ble gravid vertfall. Å være en strek, vil ikke si å ha SYKT fin kropp…

    4. Linda: Alle trives med forskjellige former på kroppen sin. Du kan jo ikke komme å fortelle meg at kroppen min så ut som en 10’åring sin, når den strengt tatt ikke gjorde det. Jeg har alltid hatt former uansett hvor tynn jeg har vært, såe :p

      Så jo , jeg vil påstå at jeg hadde en SYKT fin kropp 🙂

    5. Jeeeez Linda, litt mindreverdighetskomplekser eller dårlig syn??
      Jeg ser i alle fall noen fine former, definitivt ikke en strek, men heller ikke for mye. Quite perfect 🙂
      Om du liker mere å ta i kan du vel bare finne deg det, i stedet for å være så jævlig negativ mot en av få jenter som faktisk både er og tør å si at hun er fornøyd med seg selv – og det med god grunn 🙂

    6. ikke noe galt i strekkmerker da..
      Å du er faktisk ikke på overtid, sånn egentlig 😛 folk vet ikke hva de snakker om..
      termin er jo trossalt fra 3 uker før datoen, og 2 uker etter.. så du er på termin din nå du. ikke såå synd i deg som er 1 dag over dato xD

    7. lær deg nu å flett rotflette hvis du først ska ha flette i panna. det der ser idiotisk ut. og på det øverste bildet, snakk om ORANSJ tryne, gult hår og kvit hånd. hahahah fail. det ekke pent :p seriøst

    8. Hvorfor er du inne og leser bloggen da “anonym”…. Hvis du ikke liker fletten hennes kan du jo klikke deg ut og la være å srive? Latterlig 😛

    9. Når du har naturlig forbrenning, vil det si maten du spis og fett. Det e faktisk ikke fett som e under magen din, det e en baby. Så lykketil med å stramme inn lausskinnet etter fødseln.. Og strekkmerkan, dem kommer så gjerne når man går overtid. Så jubl nu ikke så høyt. Det du har rundt naveln din der piercingen din har vært e faktisk et strekkmerke og det vil aldri gå bort. Så gratulere med en!

    10. Tips for strekkmerker fra meg: Spis omega 3 og drikk masse vann, og smør/masser deg etter HVER dusj med en fet krem, da forebygger du merker. Omega3 bygger opp huden innenfra 🙂 Men noen er bare mer disponert enn andre, det er ikke sikkert du får et eneste merke! Alle har forskjellig hudvev…Er jo genetisk..Spør din mor (bestemor evt) f,eks om hun hadde noen merker.. 🙂

    11. Unskyld meg, men går det ann å være mer selvopptatt? det er faktisk ekkelt så opptatt du er av deg selv. det er ikke et eneste innlegg nesten som det ikke står hvor fin du selv synes at du er. før jeg leste noe særlig av bloggen din syntes jeg du var fin, men hele holdningen din till deg selv får jeg til å endre hele meningen min om deg og utsene ditt.. er du mer opptatt av kroppen din, en den lille du har inni magen din ? selvfølgelig kan man trene etter en fødsel, men det er for faen ikke noe man tenker på før ungen er ute. du tenker jo ikke på noe annet enn deg selv du. stakkars deg !! 🙂

    12. Æ la på meg 13 kg under svangerakapet og fikk ikke et eneste strekkmerke. Ikke før nøyaktig to uke etter fødselen. Vet ikke om det e fordi æ gikk så fort ned i vekt eller ka, gikk jo ned 10 kg på en uke. Vet om flere det har skjedd med. Så du får krysse fingran å håpe det ikke skjer med deg. E ganske kjipt når man e så glad for å ha kommet så bra ut av svangerskapet også dukke det plutselig opp så lenge etter på.

    13. “Å du er faktisk ikke på overtid, sånn egentlig 😛 folk vet ikke hva de snakker om..
      termin er jo trossalt fra 3 uker før datoen, og 2 uker etter.. så du er på termin din nå du. ikke såå synd i deg som er 1 dag over dato xD”
      Tror ikke du vet hvordan det er å være gravid jeg? De siste ukene er faktisk SLITSOMME. Spesielt når du venter babyen din fra omtrent uke 37, det gjorde ihvertfall jeg- og jeg måtte gå 9 dager over tiden.
      Ser ut som det er en del sjalusi ute og går her, haha. Jeg skulle ihvertfall gitt alt for å ha sett ut som Rannveig etter fødselen. 🙂
      Er så mye usaklige kommentarer!!
      Lykke til, og håper du får lillegutten din snart! 🙂

    14. Du er kjempe pen, både før og nå! Håper du får møte sønnen din snart! finnes ingen bedre følelse enn å få se barne sitt får første gang! Lykke til 😀

    15. Herregud folkens… Skjerp dokker:) hvis dokker har så jævligt i mot Rannveig så kan dokker la ver å kommentera! E ikke no gale i at hu syns hu sjøl har fin kropp, når hu har det? sko hu vore som alle andre fjortissane å skreve ‘åååh eg e så stygg og feit’ bare for å få oppmerksomhet istedenfor? NAI, e ingenting gale i å ha god selvtillit 😉
      og hu va aldeles ingen strek før! hu hadde ein perfekt kropp!:) og du kan nå se at hu har former selvom hu va tynn?:p voks opp folkens

    16. mye usaklig folk kan skrive. som feks at kroppen din ser ut som en tiåring, det gjør den ihvertfall ikke. Syns kroppen din er kjempefin jeg, missunner deg for at du har så høy forbrenning! Drit i alt det negative folk skriver, de er bare missunnelig.

    17. Prinsen min kom forrige tirsdag, 10 dager overtid. Det er ikke gøy nei, men ingenting å gjøre noe med..!
      Har heller ingen strekkmerker etter graviditeten, det er utrolig deilig!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg