NATHANIEL CHRISANDER EN UKE GAMMEL !

 

Omtrent akkurat på denne tiden, for akkurat en uke siden, var jeg blitt mamma til verdens fineste gutt, min nydelige lille Nathaniel Chrisander ! Og bare iløpet av denne første uken i hans liv har han gjort store framskritt, han ligger med øynene åpne lenge og bare ser seg rundt, og klarer å fokusere sånn passe bra. Han smiler også mye til meg ( synes jeg da)   Jeg er så forelsket i han , lille prinsen til mamma ! 

Ville ikke byttet ut denne første tiden i livet hans mot noe annet her i verden, og gleder meg til å se han utvilke seg videre,  dag for dag ! Fikk uten tvil den beste julegaven i år <3 

 

 

Nydeligheten min <3 

 

Stolt bestemor med lille Nathaniel’n min, når vi enda var på sykehuset

 

 

Mat må man ha, ganske mye… og ganske ofte, faktisk ! Men det er så koselig, og jeg elsker å amme <3

 

 

 

Mamma’s fineste <3 

 


 

På med finstasen på sin første julaften <3 

 

Sove litt på mamma’n sin <3 

 

 


 

Fineste lille prinsen min ! Mamma elsker deg høyere enn himmelen , og mere enn noe annet her i verden <3 

 


44 kommentarer

Siste innlegg