OPPDATERING I BILDER

 

Hei igjen alle bloggleserne mine !   

 

Som dere ser, blir det desverre veldig lite blogging nå om dagene. Det er ikke noen spesiell grunn, bortsett fra at jeg har så mye annet som kommer før bloggen. Som for eksempel å være mamma til den nydelige sønnen min, som bare blir nydeligere og nydeligere for hver dag som går ! Han er blitt så stoor, og større skal han bli.. heheh ! 

 

Legger ut litt bilder så får bildene for det meste tale for seg selv


 

Hahah, fineste Nathaniel’n som sitter på fanget til mamma’n sin og bare ser nydelig ut   ! <3  Man skal tidlig krøkes !

 

 

Mamma’s fineste prins som ligger å koser seg i vogna si på Peppes <3 

 



STYGG i klærne, men det får bare være ! Klesstil er ikke akkurat min sterke side etter jeg så å si har drette i alt som heter klær og klesstil i 9 måneder, og i tilegg ikke har så veeeldig god tid til å stå å lure på hva jeg skal ha på meg hver dag nå når jeg ikke bare har med selv å tenke på lenger… mehe !  Jobber med saken, klesstilen altså  😉 

Men Nathaniel er iallefall veldig moteriktig med leopard pelsdress ! Søtingen min <3 


 

 

 

Søte Charlotte og Nathaniel ! 🙂 Charlotte er forresten kjempeflink med Nathaniel, og han liker henne utrolig godt ! Må si hun har barnetekke, skulle nesten tro hun var mamma selv ! Flinka 🙂 



 

Min veninne Katrine sin søte sønn Sander på 4 mnd , med min fine Nathaniel Chrisander ! Han synes det var veldig spennende å se på Nathaniel, ahah  ! 


 

Har også shoppet bittelitt både til meg selv og Nathaniel, og dette er hva jeg kjøpte : 

 

 

Nå skal det hardtrenes ! Gleder meg så sykt mye til å få bort det ekstra jeg la på meg i svangerskapet, og komme tilbake i normalvekten min ( som er 50 kg) Tør jeg si hva jeg veier nå ? Vel, var å kjøpte meg vekt i dag siden jeg ikke har det fra før av, og faktisk ikke har veid meg etter fødselen. Eh, ja.. veier faktisk hele 60 kg, noe som sjokkerte meg dypt.. på siste svangerskapskontroll før fødselen veide jeg 64 kg,  og på det meste i hele svangerskapet veide jeg 67 kg ! Jeg har altså en jævla long way to go for å nå vekten min..   Nå veide jeg meg jo såklart når puppene mine var fulle av melk ( lenge siden jeg ammet) , og nettop hadde spist.  Men likevel.. fortsatt noen kilo å miste jaa !  Er medlem på Actic, så nå har jeg bestemt meg for å begynne å gå på gruppetimer.  Og motivasjonen er på topp :- D

ALT skal bort ! 

 

Roosaa badekåpe ! :- D  Elsker rosa ! Og den var kjempegod å ha på.. elsker også koseklær, men det kom vel ikke som noen overraskelse


2 gensere og votter fra BikBok, kosetøfler fra H&M


 



Hvit vinterjakke med fuskepels fra Only ! Akkurat slik jeg ville ha 🙂 Fiin ! 

Så noen lurte på hvor den beige vinterjakka mi med pels er kjøpt, veeel.. for å være helt ærlig husker jeg ikke hva butikken heter, men troor kanskje det var Basement ? Den er hvertfall kjøpt på en klesbutikk på Parksenteret i Mars i fjor( pris ca 1500 +/- )  for de som bor i Alta og vet hvor det er. Merket på jakken heter hvertfall Antarktic 🙂

 

Klær til Nathaniel fra H&M og Cubus. Alle klærne er i strørrelse 62. Nathaniel har nesten vokst seg ut fra alle klærne sine i størrelse 50 , så derfor tenker jeg at det ikke er noen hensikt å kjøpe flere klær i 56 da jeg har drøssevis allerede og sikkert kommer til å få masse mere i gaver og sånt.  Gutten min begynner å bli stoor <3 

 

Har også kjøpt meg slike isgreier til å ha under skoene, siden jeg sklei med vogna i dag når jeg skulle gå ned en bratt bakke, mistet kontrollen og vogna nesten tippet over ende ! Hadde det ikke vært for at jeg brukte alt av muskler jeg hadde ( som nok ikke er så alt for mye … )  til å få den til å ikke tippe , så hadde den tippet og Nathaniel hadde dettet ut. Huff, tør ikke tenke på hva som kunne ha skjedd ! Lett at jeg hvertfall aldri kommer til å gå ned den bakken alene med vognen igjen, jeg ble jo liiiivredd for lille gullet mitt og trodde hjertet mitt skulle stoppe ! Men heldigvis er han i godt behold, og alt gikk heldigvis bra !

Nå ligger han å sover så søtt i vogna si etter at vi har vært ute av huset i stort sett hele dag. Hardt å være midtpunktet blandt alle hele tiden, heheh ! Nå skal mammaRannveig også sove snart, så jeg ikke kreperer helt av søvnmangel.. har nemlig ikke fått stort med søvn de siste to døgnene, men på et vidunderlig vis fungerer jeg fortsatt. Vet ikke heelt hvor jeg får den energien fra, meenmen.  

Forresten, svar på spørsmålsrunden kommer (!) . Det har jævlig liten hensikt å mase, det gjør meg rett og slett ganske så irritert. Som dere sikkert skjønner tar det jo en stund å svare på så mange spørsmål, og jeg har ikke så veldig mye tid til overs når jeg alene har 100% ansvar for en liten baby…

Uuuansett !

 

Godnatt fra meg og Nathaniel Chrisander’n min <3 

 

26 kommentarer
    1. Nydelige bilder søte deg 🙂
      Mye fint du har handlet deg 🙂
      Håper det går bra med deg.
      Bli gjerne med på konkurransen min og vinn morsome strømpebukser til babyer/barn 🙂
      Ha en fin og god natt søta 🙂

    2. Den melken du har i brystene veier nok ikke så mye hehe.. syns du ser kjempebra ut, og du er jo tynn!!! 🙂 men om du ikke trives så hjelper det ikke hva andre sier 😉 <3 Stå på du klarer det nok:)

    3. hvor har du de ekstra kiloene du snakker om, kun på magen elr? du har jo sinnsykt fine og slanke bein iallfall!:)

    4. Jeg hadde heller ikke gått ned mange kiloene etter fødselen, men bare i romjulen gikk jeg ned 4 kg. Og har gått ned 4 kg til etter det også. Så det alle sier om at man går ned i vekt når man ammer, det stemmer vist. Så amm som bare pokker og tren litt på siden, så går nok dette lett som en lek 😉

    5. Du ser strålende ut!! Hvor har du kjøpt lua som prinsen. Har på seg i vogna? Har sett etterr sånn lue alle steder,men finner det ikke! :-/ begynner å haste også!! Stå på,syns du klarer deg kjempefnt!!

    6. Hei:)
      Tenkte bare å si at du ikke burde slanke deg når du ammer, da kan du miste melken og det er ikke bra for kroppen din å slanke deg når du produserer melk. Den bruker kjempe mye energi på å produsere melken, og det kroppen trenger nå er avslapping og mat. I tilegg så går du ned masse mens du ammer, så trening er ikke egentlig nødvendig før du slutter å amme:) Å gå tur og trille vogn er egentlig nok trening mens man ammer.
      Nydelig gutt du har fått, og kjempe fint navn:)
      Og så må jeg bare få si at jeg synes du ser mye bedre ut nå med litt mer kjøtt på kroppen enn med litt for lite. Du har ingen grunn til å være missfornøyd med de ekstra kiloene, for de kler deg virkelig:)

    7. Fine bilder! 🙂
      La selv på meg 18 kg i svangerskapet.. men har enda 10 kg igjen! Ser fram til å komme ned på 50-tallet igjen. Føler meg utrolig tynn – men samtidig utrolig svær.. blæh. Skal også begynne å trene litt, men ikke noe hardt siden da kan melken forsvinne 😉

    8. Heia 🙂 Æ kjøpte åsså sånn råkkering for snart 2 uke siden. Æ hadde aldri brukt sånn før med vekt på. Å æ fant ut at det e ikke så lurt å råkke mer enn nån min første gang 😛 klarte ikke å råkke på nytt på nesten ei uka, pga det driiiit svære smertefulle blåmerke! Men etter at æ venta ei uka, så fikk æ ikke blåmerke .. så æ har funne ut at man må ta det piano i bynnelsen 🙂
      Men den e jo helt fantastisk! Kjempe arti 🙂
      Du stråle som mamma, foresten! :)Fikk sjøl en sønn i slutten av september, å det e så godt og koseli å være mamma!

    9. Jeg er rett og slett sjokert oversendt og rørt! Var inne om bloggen din for første gang for 3 dager siden. Har lest blogger siden det med blogg ble poppulert men Aldri lest en blogg liknende denne! Har helt serriøst ikke ord. Kan me handa på hjerte si at dette er den beste og mest intressange bloggen jeg noen gang har lest. Ble så opphengt i hva du skriver og om sønnen din at jeg måtte Google navnet ditt å få opp arkivet ditt der. Da jeg begynte å lese ble jeg fanget. Med en gang du skriver så utrolig bra , å er helt 100 % erlig når du både svarer på spørsmål og skriver innlegg. Å hvordan du reagerer på negative kommentarer synes jeg også er helt sykt kult å rett av deg. Tillegg til dette er du helt sinsykt pen! Sønnen din er døds heldig så får ei så flott mor !å jeg er sikker på at du kommer til å bli en veldig bra mor for han også! Ønsker deg masse lykke til videre med både deg og sønnen din(han er helt nydelig) og ikke minst navnet hans døds søtt! Kommer til og følge bloggen din videre så lenge du blogger ,selv om det er forståeli at der ikke blir fult så mye blogging fremover!

    10. Babyer under 4mnder bør ikke sitte, ikke litt engang. For ikke å få ryggproblemer senere. Bare sånn at du vet 🙂

    11. Bare og amme så renner vekta av, jeg gikk opp 10kg under svangerskapet og har nå gått ned 15 kg etter fødsel. Lillegull er 5mnd 🙂

    12. Jeg liker virkelig bloggen din! Dumt å mase om svar på spørsmålsrunden osv, de vet at du er en nybakt mor:) Så forresten en som falt med barnevogn i går. Dama sklei, både ho og barnevognen gikk i bakken. Men så ut som det gikk bra, men kan tenke meg at det må være en helt forferdelig følelse når du merker at både du og vognen med barnet ditt i faller over ende…. Huff!

    13. Du ser helt fantastisk ut rannveig, og lillegull er nydelig! 🙂 så noen hadde komentert “hvis du slanker deg nå, så blir får du barnekropp igjen. Vil du ikke heller se litt voksen ut???” skjønner egentlig ikke poenget i å bry seg om du vil slanke deg. selvfølgelig må du slanke deg om du vil det, er ingen som kan si noe på det. det er jo hvordan DU føler deg og hvordan DU ville likt deg best i den, trossalt DIN kropp 😉 Stå på Rannveig, har lest bloggen din helt siden du ble gravid :))

    14. du ser flott ut! jeg synes ikke du behøver å slanke deg, men ditt valg og du som skal trives i egen kropp 🙂 elsker bloggen din, den eneste mammabloggen jeg gidder å lese. stå på! 🙂

    15. Off.. Du sier du vil veie 50 kilo, samtidig som du er 172 meter høy.. Dette er ikke bra :S Du vil da ha en bmi som er 16,9 – Altså UNDERVEKTIG. Det er hverken bra for kropp eller sjel å veie så lite, det skap jeg love deg. Helsa teres på når du er undervektig. Snakker av erfaring. Jeg er selv 173 og det laveste jeg har veid er 52 kilo. Da var jeg undervektig og alt for tynn.. Det er ikke fint når det blir for tynt. Jeg veier nå det som er normalt for meg, slik at jeg ser normal/sunn ut (slik at jeg ikke blir for tynn), og det er 65 kilo.. Tro meg, dette er helt normalt.. Det å ville veie 50 kilo for deg er helt sinnsykt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg