SVAR PÅ SPØRSMÅL DEL 3

 

Kan du gi tips til hvordan jeg kan trene meg litt tynnere?  Du har så nydelig kropp! Og helt ærlig, hvorfor begynner du ikke og jobbe som modell? 🙂 : Du kan for eksempel kjøpe deg en rockering , eller noe så enkelt som at du bare kjøper deg en treningsmatte og gjør forskjellige øvelser der. Trenger ikke være så dyrt heller vet du 🙂 Tusen takk for det du ! Min store drøm som liten var faktisk å bli modell, men det er ikke en stor ambisjon nå nei, hehe 🙂 

 

Hvordan var det å ta epiduralen ? H-I-M-M-E-L-S-K, that’s all im saying

 

Var det vondt ? Overhodet ikke


Skal du bytte header? Ja, etterhvert.Tenker å gå til fotograf med Nathaniel og få profesjonelle bilder jeg kan bruke i headeren

Hvilket redigeringsprogram bruker du på enkelte av bildene dine? Piknic og Microsoft Office


Merker du noe forskjell i underlivet nå etter fødselen? Har du f.eks ubehag ved å tisse? VELDIG ubehagelig ( nesten så jeg må si u-utholdelig) i litt over en uke etterpå. Det vaaar så utrolig VONDT ! AU..   Grunnen til at det var så vondt var at to dager etter fødselen gikk alle stingene langs den ene siden opp, så det var på en måte åpne sår.  Men nå er alt helt fint igjen, og akkurat som før jeg ble gravid 🙂 


Hvor høy er du? 1.72 cm over bakken

Du har så utrolig fin hud, bruker du noen produkter for å opprettholde utseende ditt? Bruker excuviance sine produkter, og det er de beste jeg har prøvd. Og jeg har prøvd MYE. 

Oppfordrer du andre til å bli mamma så ung? Hva om de vil det? Om de vil det så greit for meg, jeg vil ikke oppforde noen til å bli gravid i ung alder da om de ikke vil..   det er TUNGT å være mamma.

Hvor mange kjærester har du hatt? Hehh, en del. Men har hatt kun to seriøse forhold

 

Hvis du skal ha silikon, hvilken størrelse? Da vil jeg ha D eller E-CUP. Bruker D-CUP nå, men puppene vil jo bli mindre når jeg slutter å amme. 

Hvilken shampoo og balsam bruker du? Evt andre ting til håret ditt ? Bruker blondshampoo, som gjør at håret mitt ikke blir gult, og samme med balsam. Ellers varierer det litt hva jeg bruker, prøver å bruke minst mulig sånt nå som jeg er så nært Nathaniel hele tiden. 

 

Hvordan var du og barnefar sammen? Følte du at han var den rette noen gang? Vi hadde det veldig gøy og bra sammen, og vi rakk så vidt å bli sammen før jeg plutselig var gravid.  Da fortsatte jeg egentlig bare å være sammen med han pga at jeg var gravid og ikke noe annet.  Nei, utrolig nok følte jeg aldri at han var den “rette”. Det er litt rart, for jeg har ALLTID følt at ALLE kjærestene mine har vært den “rette”  Heheh 🙂 


 

Hvilken rettetang bruker du? GHD limited edition ( leopard ) 


Hvordan er ting imellom deg og BF nå? Aner ikke

 

Hvordan ser piercing hullet ditt ut nå? Litt utstrakt fortsatt, men på god vei tilbake til slik det var før svangerskapet

 

Hvordan er vekten din nå etter fødsel i forhold til før du blei gravid? Veier 10 kg mere nå enn da jeg ble gravid

 

Kan du si at du har det bra akkurat nå? Eller er det ting som du slit me/syns e tungt? Har det bedre enn jeg noen gang har hatt det . Selvfølgelig er det tungt å være alenemamma. er ikke noe å legge skjul på akkurat


Hvis en gravid jente/kvinne hadde spurt deg om hun burde grue seg til fødselen – Hva hadde du svart? Helt ærlig? (vet det er individuelt hvordan vi kvinner opplever fødselen vår, men fra ditt perspektiv, mener jeg ? Det er syyykt vondt, men er det noen hensikt i å grue seg da ? Man må jo gjennom det uansett 


Hva heter barnefaren? Tor-Even

Har du snakket med barnefaren etter fødselen? Ja 

Har barnefaren vist noe interesse i det siste? Nei

Kan du se hvem ungen ligner på? De fleste mener jo han ligner på faren sin, men noen mener også han ligner på meg.

Er alt bra med deg og ungen? Frisk og sånn? Vi er friske og raske begge to, og alt går supert med oss

Hvordan har vennene dine oppført seg etter du ble gravid, og etter du fikk ungen? Har nesten bare venner som har barn selv, så de har tatt det helt fint. Alle synes han er så nydelig atte ! 

Får du mye hjelp fra andre med ungen? Eks. mamma, pappa osv ? Får litt avlastning fra mamma, om jeg vil ta meg en dusj og Nathaniel trenger å passes imens, f.eks. 

Passer du de fleste av dine “gamle” klær nå? Passer alle

Har du bare slappet av etter fødselen, eller har du “trent”, gått tur osv? Har for det meste bare slappet av, har vært lite ute av døra egentlig . Det har vært deilig, men nå begynner jeg å bli veeeldig rastløs. 

Er det mye kaos i hverdagen din etter at ungen ble født, eller har det gått bedre en du trodde? Det er kaos, og det å bli mamma va nok mye tyngre enn jeg hadde trodd ! Når det er sagt takler jeg mammarollen kjempebra, nå er kaos blitt min nye hverdag 😉 

Hvordan planer har du for livet ditt framover nå, med tanke på utdanning, hvor du skal bo, osv?Tenker å gå skole når Nathaniel blir eldre, og flytte til Tromsø eller sørover. 

Hva er det du savner spesielt mye fra “ditt forrige liv” – før du ble gravid? FRIHETEN ! Miss it .. å få sove en hel, uforstyrret natt nå virker som en ren luksus som jeg enda ikke har vært så heldig å få oppleve ..

Har du funnet faddere til ungen? Ja 

Hvordan reagerer familien din? På hva da ? 


Hva hadde du med i sykehusbaggen? Har et eget innlegg om det HER


Når begynte du å handle inn ting til babyen? Sånn skikkelig shopping? Når jeg fikk vite kjønnet, altså i uke 19

Vet du ikke fikk noen strekkmerker under svangerskapet, men hadde du følt deg like vel med kroppen din om du hadde? NEI, enkelt, ærlig og greit


Om du hadde blidd gravid igjen om et halvt-1 år, ville du tatt abort? Overhodet ikke, nei. Tipper jeg kommer til å være ganske babysyk om 1 år jeg.. haahh. Men skal nok vente et par år med neste. 

På en skala fra 1-10 hvor ondt hadde du da du fødte? 10, uten tvil !

 

Har du 100% foreldrerett på han? Ja, og slik skal det fortsette å være

Angrer du på at du har kjøpt så mye klær i så liten strls? Egentlig ikke, nei.. han bruker fortsatt den minste størrelsen han

Er du fornøyd med vogna din? hva er + med den og hva er – ? Jaa, elsker den ! Plusset er jo at den er nyydelig å se på , og den er stor.  Minuset er at den er steeintung, og jeg som er avhengig av å kunne ta buss med den , da er det litt tungvindt. 

Har barnefar hadd no kontakt med han? og om ja, hvor mange ganger? Han har sett han en gang, og det var på mitt initiativ.

Om du hadde hatt valget, hadde du hatt BF med på fødsel eller ikke? Hadde nok tatt han med, selv om han hadde en bedriten oppførsel. Den dag i  dag er jeg veldig glad for at han ikke var med, han fortjente rett og slett ikke å oppleve den lykke-følelsen man får av å se sitt eget barn komme til verden

 

Føler du deg mer verdifull etter du fikk han? Absolutt.  Livet mitt er komplett nå, og jeg har alt jeg vil ha 

Føler du deg mer “sexy” nå enn før du ble gravid? Ja, faktisk. Jeg har jo tross alt gått gjennom den største forandringen en jente kan gå gjennom, ALENE , og klart det med glans. Jeg er STOLT 🙂 

Synes du at du “overbeskytter” han litt? Heheh, ja, men er vel slik for alle nybakte mødre

5 favoritt kjendiser? (damer) Har ingen favoritt-kjendiser..  

5 favoritt kjendiser? (menn) Har ingen favoritt-kjendiser.. 

– Kan du prøøve å blogge mer?  Vanskelig å love med en liten baby i hus vet du


Skal du melde deg på unge mødre? Temmelig hemmelig ;- ) 


Stuffer du BH’en, eller noe annet? Push Up? Pads? Nei, bruker nare ammebh som ikke har noen form for innlegg eller spiler eller noe. På en måte som sports-bh, bare mere praktisk anlagt for amming. 


Hvilken farge har Nathaniel, evt hvilken farge tror du han får ? Ser ut som han får brune øyne, slik som jeg har . Håret hans er type brun-blondt nå.


Når nathaniel begynner på skole, skal du vente et år slik at han blir eldst i klassen eller skal du la han gå i klasse med 2011-kullet? Han skal begynne med det kullet han er født i , 2011


Hvem ligner gullgutten på synes du? Pappaen


Hva skal den skjønne gutten din hete til etternavn? Bottolfsen

 


5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg