LILLEGUTT I SENG

 

HEI allesammen ! <3

Da var lillegutt i seng. Ja , jeg vet.. aaltfor seint. Men vi har uheldigvis klart å snu døgnet heeelt, vi sov jo til langt ut på ettermiddagen i dag, noe som jo ikke er spesielt bra selv om jeg egentlig ikke kan forvente å ha rutiner de første ukene ( ifølge H.fest sykehus )  

Nå tenkte jeg å gjøre litt husarbeid et par timer før jeg også tar kvelden, for det ser virkelig ikke ut her. Gosh..   Men vi har heldigvis fått vaskemaskinen opp å gå igjen etter noen dager ute av drift. Og det passer ikke spesielt bra når man har en liten baby i hus. Myyye søl blir det , både tiss, bæsj, gulp og melk. Heheh .  Bytter sengetrekk på sengen min hver dag jeg, pga alt sølet. 

Ellers. Vi har ikke gjort nooe som helst i dag, bortsett fra å trille en tur på butikken. Skikkelig sløve fredag på oss jaa , men det er godt å ikke ha så mye program avogtil 🙂 

 

i går var det forresten akkurat en hel mnd siden verdens fineste gutt kom til verden, min lille engel ! ( eller, egentlig overigår i og med at kl er over 12.. ) Altså var det en mnd siden fødsel, så derfor tenkte jeg å lage et innlegg om kroppen en mnd etter fødselen og noen magebilder . Noen som vil ? :- D

Og en ting til ! Dette med kommentarer på innleggene mine er noe jeg lenge har tenkt på å ta opp, har bare heelt glemt av det hele tiden (ammetåkaaa ). Jeg har rett og slett ikke tid til å svare på kommentarer, og da synes jeg det blir dumt å bare svare på noen, og andre ikke..   

MEN .. dere skal vite, at jeg leser hver eneste ene kommentar og det varmer utrolig mye ! Får så utrolig mange fine og søte kommentarer, som lyser opp hverdagen rett og slett 🙂  Så dere som tar dere tid til å kommentere, vil bare si tusen takk. Det er veldig koselig 🙂 <3

12 kommentarer
    1. Du burde sove, husarbeid er ikke viktig nå, du er jo så sliten så hvorfor ikke legge seg tenker jeg da. Natti 🙂

    2. Ja, lag gjerne et innlegg om hvordan kroppen din er nå. Du ser helt utrolig bra ut. At du har født for en måned siden, er det umulig å se. Hehe.

    3. Må virkelig være slit for deg med den døgnrymten.. Håper ikke lillemann i magen har planer om å være oppe hele natten! Helt villt å fort tiden går, han blir bare mer hærlig for hver dag ser det ut som 🙂

    4. åååw, gud for en nydelig unge du har! Men du burde få slappet av litt, når ungen har sovnet, så enig med de andre, husarbeide kan vente avertil 😉

    5. Må bare få sagt det, FY FLATE du ser flott ut!! Sku ikke tro du har født for en måned siden! Bøyer meg i støvet for deg, og håååper jeg ikke ser ut som et troll når jeg har fått unge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg