DAGEN I DAG I BILDER & PAPPAEN TIL NATHANIEL

 

Blir litt sen oppdatering i dag også, men har hatt Charlotte på bessøk til nå.  I dag har jeg og Nathaniel som sagt vært med pappaen hans, og han har vært så snill å kjøpe lammeskinnpose til vognen til Nathaniel. HATER den voksiposen jeg har nå, æsj..  for det førsre tar det ca 1 time å knyte alle drittsnorene, posen er ALTFOR svær for vogna, og så er den ikke noe spesielt fin heller.  Men dyr, ja det var den ! 

Lammeskinnposen derimot, den elsket jeg. Veldig enkel å bare glide opp og igjen. Og det trenger jeg som ikke er så veldig flink å planlegge i forhold til tidspunkt. Det er ikke akkurat min sterke side for å si det sånn .. Så denne vognposen passer perfekt for treginger som meg 🙂 

 

 

Se så fint det ble oppi vognen nå ! Og mye større plass til Nathaniel 🙂 Har også et vognlammeskinn under vognposen, siden jeg ble anbefalt å ha det pga at det kommer kulde unnenifra også. 

 

BILDE FJERNET AV BLOGG.NO

 

Nå ligger Nathaniel å sover søtt i vuggen sin, og er nybadet og god og mett ! Men tror ikke akkurat at det er så lenge til babycallen min begynner å lyse blått, så tror jeg avslutter her så jeg får dusjet før jeg legger meg og gjort litt andre ting ( ble bæsjet på i ste, høhø.. )  

 God natt allesammeen  <3 

37 kommentarer
    1. Du burde ikke la folk stappe fingeren i munnen på ungen! det er bare ekkelt, masse bakterier og ja du vet aldri hvor folk har hatt fingrene sine.. nei, det syns jeg ikke noe om faktisk. Snewhite.

    2. Såå søt han er! Må bare i tillegg si at bloglovin din er ekstremt treig for tiden. Det kan gå opptil 2 dager før inlegget ditt kommer opp 😮

    3. Kjempefine bilder 🙂 men du bør nok roe litt ned med den selvbruningen din, for du ser ut som en pepperkakefigur i forhold til Nathaniel og Tor-Even 😛 Ikke vondt ment, men det så bare litt rart ut…

    4. Skjønner at jeg sikkert er gammel og utdatert siden jeg er 10 år eldre enn deg…men ser du hvor Orange og unaturlig farge du har når du ser bilde av deg selv sammen med andre? Skjønner at du liker å være brun,men når hender ikke har i nærheten samme farge som ansiktet er det kanskje lurt og justere litt?

    5. Hei! Kan du vær så snill hjelpe meg? Jeg fikk beskjed om at jeg må hente hesten min innen uken er over, og jeg har ingen steder å ha ham. Avliving er det eneste alternativet dersom jeg ikke får satt ham ut på for eller selge ham! Han er en svært liten fjording født i 2004, snill som dagen er lang og som har blitt brukt til barne-og-handicapridning de siste to årene. Vær så snill, jeg må bruke alle midler jeg har – og store blogger er uten tvil blant de! Vær så snill hjelp meg! Interesserte kan ta kontakt med Lizbeth på mail [email protected] eller på mobil 40079416. Som sagt, INNEN UKEN ER OVER. Prisen ligger på 10,000,- men riktig hjem er det aller viktigste. Dette betyr vanvittig mye for meg, tusen hjertelig takk dersom du ønsker å hjelpe! Er du dyreelsker som meg, forstår du nok at avliving er det verst tenkelige å gjøre mot min lille skatt. Vi holder til i Ålesund.

    6. Herregud du som sier at det er ekkelt med fingern i munnen på babyen. Hva som er så galt med det da??
      Må andre legge seg oppi andre sine saker hele tiden…
      Å viss Rannveig liker å være så brun,korfor kan hun ikke bare få være det?? istedenfor at andre skal legge seg oppi det og kommentere det hele tiden..
      Tror det er mange sjalu folk her inne..
      Alle ser jo at den babyen har det kjempebra. Syns hun virker kjempeflink med han jeg.
      Slutte og dømme andre hele tiden…
      Hilsen mamma i 30-årene med 2 barn selv!

    7. Av ren nysgjerrighet…ser du ikke selv hvor oransje du er? Synes du det er fint likevel?? Å ja, alle må få bruke så mye selvbruning de vil, jeg bare lurer. Dette har jeg nemlig lurt på før når jeg har sett bilder av veeeeldig selvbrunede ansikter sammen med vanlige ansikter. Ser dere ikke selv hvor rart det er??

    8. Mia, Anja, Trusalusa og alle dåkker andre KJÆRRINGER, kan dåkker ikke lage dåkker en egen jævla side kor dåkker kan snakke så mye dritt dåkker vil? JEEEZ, blir så lei av å læse dritt fra folk her inne!!! Rannveig e da faen ikke LITT orange en gang! Ho e brun!! Å om dåkker fan ikke ser det, så skaff dåkker brilla ellelr fargesyn! Surebloggkjærringer.
      Sorry Rannveig, men æ bliiiir så lei når æ skal inn hær å læs bloggen din å alle dem hær kommer å sutre å ødelægg :((

    9. Jeg syntes bloggen er kjempebra! Jeg leser den hver dag:)
      Men jo, jeg syntes det er trist at du ikke hvor overdrevet brunfargen er!
      Jeg mener virkelig ikke å såre deg, men du er jo KJEMPEPEN naturlig, og da er det trist å ødlegge det!
      Jeg elsker solarium & Selvbruning selv, men det er som accesories. Det er VIRKELIG ikke pent når det er for mye, og det er desverre alt for mye på deg:)
      Du er helt sikkert vant til det, men prøv å to ned litt etter litt så blir du nok vant med mindre farge, og du kommer til å forstå hva vi mener.
      Uansett,håper du forstår at dette er bare ment som tips (siden man ikke alltid ser alt selv)
      Klem 26 år gammel jente

    10. Heia. Jeg er eldre enn alle som har kommentert her tror jeg (32) og jeg synes du ser smæshing ut jeg. Det er ikke lett å få brune hender med selvbruning dessverre.. Jeg var ekstrem solavhengig i 10 år, nå er det 4 år siden sist jeg tok sol, innså at rynkene begynte å komme for fullt, og ikke minst dukket det opp nye føflekker hver gang… små, men likevel. Har sikkert 300… Så alt har sin pris. Beundringsverdig at du klarer å ta vare på utseede og ha baby synes jeg. Også vil jeg bare si at jeg synes du er flink, jeg vet hvordan det er å ha en baby som ikke vil sove før 4-6 om morgenen. Min minstemann våknet lltid i tolvtiden, og så var han LYS våken til helt utpå morgenkvisten… Takk gud du, for at du ikke har flere barn å ta vare på.. det hadde jeg. Satt våken om natten med han i 3,5 mnd før det gradvis begynte å bli litt bedre. Tok 10 mnd å få en “normal” døgnrytme på han.. Men han har alltid sovet dårlig om natten, dessverre. Oppe tre ganger hver natt, og han er over to… I perioder da han var mindre, kunne han på det verste våkne vært 20 min.. hele natten.. KO KO. Ja, jeg så stjerner etterhvert. Ble sykemeldt til og med.. Jeg var unge alenemor med mitt første barn. Og jeg ser du har skrevet mye om hvor mye verre det er å være alene enn sammen med noen. Psykologisk, så er det verre. Men rent fysisk, så er det ikke det. For det er du som må opp om natten likevel, det er du som har maten (ser jo at du ammer) og det er deg barnet roer seg ned med. Jeg har prøvd begge deler, og ble faktisk mer sliten gangene med en mann i hus… 🙂 Håper Nathaniel får seg en rytme snart, men du kan ikek “tvinge” han til å sovne. Det er vel ikke noe lys oppe hos dere, men når den tid kommer, vær MYE ut, sola regulerer rytmen. Lykke til. Klem fra Gamle Maria

    11. hei 🙂 hvor mye koster det for en sånn vognpose? og kan du fortelle hvilken babycall du har? og hvor mye den koster…. er på utkikk etter det selv! klem

    12. Hehe skjønner jeg blant annet klarte og hisse på meg en og annen leser….syntes ikke akkurat kommentaren min var så stygg jeg da. Er jo ikke alltid man legger like godt merke til ting med seg selv og man noen ganger trenger en oppvåkning. På bildene ser hun orange ikke brun ut….

    13. Kjeeempe fine bilder Rannveig! Dritt i ka alle andre sir om deg,og ditt liv..der er DITT liv, de kommer bare her og kommenter dritt fordi de er bare misunnerlig på deg! Digger deg, og Nathaniel <3 Og det med at noen nevnte at du hadde skitne fingre i Nathaniels munn, HALO? Han bader, og da vasker man alltid fingrene først når man skal stelle en baby? DU som kommenterer, sitter bare og prøver og finner feil? Greit nåkk at du kanskje prøver og hjelpe Rannveig, for hun er ung førstegangsmor..men, Det finnes da grense? eller puffer du bare den over deg? Men jeg digger nu Rannveig, for hun bryr fint lite hva Du sier, hun vet sjøl hun! Og hun er ikke så dom? Hun er dritt flink med unger..:) Så bare stikk av Bitches, get a life lissm 😉
      Digger deg Rannveig 😀 Du er kjempe flink! stå på 🙂

    14. Mente ikke å være ufin, jeg bare lurer….det er jo unektelig en stor kontrast i fargene i ansiktet til Rannveig og barnefaren. Lurte bare på om man ikke legger merke til det selv. Du som kalles oss kjærringer…mener du virkelig at hun er brun? Mulig det er noe feil med fargene på bildene, for det ser veldig oransje ut het. Jeg har ikke sett Rannveig på ordentlig, men på bildene var kontrasten stooor og jeg synes det er rart om man ikke ser det selv. Men om dette er BRUNT, så skjønner jeg :S NOT!!! Tror nok R vil se det etterhvert…uansett ikke så viktig. Bare rart at ORANSJE er det nye BRUNT! 😉

    15. rannveig du rannveig. KA I HÆLVETE. nu må du roe ned med selvbruninga. tenk at du ødlægg dæ sjøll så mye!!! du som e så pen naturlig. nu ser du helt forjævlig ut. nybakt mor og du kommer til å skjemmes over å se tilbake på de her bildan når du innser kordan du ser ut… ikke artig :/ ikke artig for ungen din helelr å se kordan du så ut..
      du e jo så pen ellers. skjønne ikke…

    16. La ho nu brune seg ihjel, det er da ikke våres problem det. Ho kommer nok til å innse at vi hadde rett om noen år når ho blir voksen og mere “våken”

    17. Herregud folkens ro ned og vær så jævlig frekk, hun får lovt og være som hun vil og dere kan bare drite i og hakke ned på folk på den måten, herregud skjønner dere ikke at hun har følelser i kroppen som alle andre, eller ? 🙂
      Få dere andre liv enn og hakk ned på folk, skjønner jo at dere er sjalu på hun <3

    18. Øynene og munnen skal man holde fingrene unna fra babyer, det kan lett oppstå infeksjoner. å bare som informasjon har man mer bakterier på fingrene enn det man har i ræva, du kan tenke deg ka du tar i overalt. og det nytter ikke bare å vaske hendene etter man har gådd på do, å etter man har vært borti mat… har selv en baby, og ho fikk øyebettenelse etter 7 uker, fordi dem som røyka var så opp i ho.. Men synes det er kjempe bra Rannveig at dere har fått kontakten igjen, det var det jeg sa. ikke alle fedre vil være med på en fødsel og den e ikke like fantastisk som vi mødre føle at det e .. for dem e det bare gørr å slim og propp en unge ut :)) hehe.. men æ synes du har vokst kjempe masse opp, og det e jo det mødre gjør 🙂 stå på videre!

    19. Og bare til dere frekke andre som kommentere, kanskje dere også bør få dokker en unge så dere kan vokse litt opp 🙂 !! Dokker kommer til å skjemmes sjøl kordan dokker har sotte å kommentert på den her bloggen når dokker får unga, for da kan dokker bare se kor dritt onga dokker har vært ! 😀

    20. Haha, Kor folk ser oransje? Dokker må jo være utolig fargeblind, eller ha en dårlig PC/skjerm kvalitet når det gjeld å vise bilder. 🙂

    21. Du e kanskje ikke orange, men du e værtfall VELDIG brun.. Ser temmelig rart ut når du tar bilde me andre ja… men like du det sånn, så værsågod! Skjønne at andre her som prøve å støtte deg mot andre som har kommentert, men d e jo bare fakta, å virke ikke som dem har nåt i mot d, man konstatere jo bare fakta.. di fleste skriv at du kan være som du sjøl vill!

    22. Pcan dåkkers har nok en alvorlig fargefeil, for ho e ikke orange. Å ingen bryr sæ om dåkker syns d heller.

    23. Haha off, det har aldri vært farlig å stikke fingran I munn på babya, du som påstår at ungen din har fått öyebetennelse av at folk som røkte va I nærheten av den, du e jo gal :p man må jo nesten sjekke om ungen e sulten Eller bare har suttebehov, forresten så stappa mamma fingra I min munn da æ va liten å ho e nu lege, såe.. Fær til legen din å be om grundig CT av hode ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg