DITCHEDAG..


Har nettop kommet hjem fra city hvor jeg har vært med Lill Hege og Trude ( som også har hver sin sønn) og bare vært å sett litt i butikker og sånt og vært på cafe. Så det var jo koselig ! Nathaniel sover så å si hele tiden når vi er i byen, så lenge han ligger i vognen sin. Veldig praktisk i grunn, for jeg liker ikke å ha han oppe så veldig mye. Mange folk og mye baktrerier..  kanskje litt hysterisk , meen !

I morgen reiser vi til Tromsø, og Nathaniel skal ha sin første flytur (utenfor magen) iallefall. Treig som jeg er har jeg faktisk ikke fått pakket enda, så det blir å hive seg i full pakking når vi kommer hjem ! Og nå må jeg jo også pakke for Nathaniel og alt han kan komme til å trenge mens vi er borte. Blir litt nervøs av å tenke på det, hva om jeg glemmer noe liksom ?!  Også er jeg liivredd for at den fine vognen min skal bli ødelagt når den sendes i bagasjen. Noen som har opplevd å få vognen ødelagt slik ? Og får man isåfall erstatning ?

 

Tobias og Nathaniel’n min

Lille søte Christian 🙂

 

Christian og Lill Hege 🙂

 

Mamma og Nathaniel <3

 

Lill Hege og Trude 🙂

 

 

Kan jo legge ut litt bilder av hva jeg har kjøpt i dag

 

Klær til ho mor

 

Ulltøy til lillingen

 

Bamse til Nathaniel og telysholdere i rosa

 

Store pynteputer til meg selv og pute til Nathaniel’n min

 

Scrapbook album som jeg skal lage til han. Blir  vanskelig å finne tid til det, men det skal jeg nok klare !

 

 

Nå ligger vi her og prater med hverandre, har en skikkelig morsom samtale og han flirer og gliiser jo faktisk ! Flinke fine gutten min, som jeg elsker over alt her i verden ! <3

Så da avslutter jeg her. Dere får ha en fin kveld videre allesammen 🙂

21 kommentarer
    1. Hvis du har emmaljunga vogn så må du kjøpe en sånn spesiell bag til å ha på vogna om du ikke har det så får du ikke erstatning..
      Digger bloggen din btw 🙂

    2. Prampack, da får du erstatning om du reiser med fly og den blir ødelagt.
      Og det skjer veldig ofte. Vet ikke hva de koster her i Alta nå, men på Barnas Hus (som de har i Tromsø) koster den nå i underkant av 1200 kroner.
      Virkelig verd det. 🙂
      Har en sånn selv. 🙂

    3. Prampak burde man ha når man skal ut å reise. men har reist med vogn sjøl når den bare har vært i sånn pose å da gikk det bra. det blir sendt som spesialbaggasje.

    4. For det første, herregud så stor Christian e blitt! Husker æ satt og dulla med han på kaffepausen mens æ va på jobb når han va biiiitteliiiita, va vel bare rundt ei uka eller no. Og for det andre, dåkker sitter på Finnmarks beste kafé, keep up the good work 😉

    5. Norwegian erstatter ikke vogna om den blir ødelagt. det fikke jeg erfare. jeg knekte den delen på vogna som gjorde at ryggen kunne løftes opp å ned, men heldigvis hadde jeg garranti enda på vogna å fikk en helt ny vogn fra barneboden. men noen er ikke så heldige. så annbefale ikke å reise med det fly selskapet uten og ha orntlige bagger som man kan få kjøpt til vognene. og for å si det så behandler dem aldri bagasjen pent noen plasser.

    6. Flyselskapene erstatter kun dersom vogna sendes i godkjent bagasje (f.eks) Prampack. Slitasjeskader må du nesten regne med for bagasjen blir ikke behandlet med silkehansker, større skader skjer ikke sååå ofte, men de skjer.

    7. Hei, Rannveig 🙂 Jeg bare lurte på den konkurransen jeg vant. Gavekortet fra pledd.net. Jeg har ikke hørt noen ting fra de, så jeg bare lurte på hvor det blir av?? Har så lyst på det pleddet! hehe

    8. Mange flyselskap krever at du må ha ” de koffertene” til vong får å få erstatning . Jeg fikk øddelagt vongen min når jeg fly i sommer og fikk erstatning gjennom min reiseforsikring , men neste gang sa de at jeg bør ha denne koffert til barnevogn . Så de øddelegger vonger på fly . Jeg og min søster har fått øddelagt vongen vær gang vi har tatt fly 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg