SAVNER BOLLEMAGEN ! / BILDER FRA SVANGERSKAPET

 

Av alle de gravidbloggene jeg leser så gleder samtlige seg til å bli kvitt magen ! Det skjønner jeg virkelig ikke, for jeg saavner fine Nathanielmagen min ! Jeg trodde jo også at jeg gledet meg til å bli kvitt magen når jeg gikk gravid. Nå er liksom magen bare kjedelig og flat uten noe spesielt inni.. Men så var jo jeg ekstremt heldig da og bare ble “tjukk” på magen (bortsett fra litt vann i føtter og ansikt helt på slutten.. )

Så, alle dere gravide der ute ! NYT gravidmagen så lenge dere har den, for når den er borte så kommer dere til å savne den !

Her er litt bilder fra svangerskapet mitt, de fleste har jeg aldri lagt ut tidligere 🙂 

 

Gravid uten å vite det ! Var vel rundt 5 uker på vei her

 

 

Ca 7 uker på vei og nettop funnet ut at jeg var gravid med Nathaniel 🙂 <3 

 

 

12 uker på vei <3 

 

 

13 uker på vei <3

 

 

Ser dere hvor han ligger eller ? Heheh, skeive fine magen 16-17 uker på vei 🙂


16-17 uker på vei

 


17 uker på vei


 


17 uker og noen dager på vei og prøver å plassere glasset oppå magen. Det gikk ! 

 

18 uker på vei

 


18 uker på vei og bilde fra Tromsø ! På dette tidspunktet hadde jeg nettop begynt å kjenne sparkene hans utenpå magen også så jeg lå dagen lang i sengen/sofaen med henderne på magen <3

 


20 uker på vei her og nesten akkurat hallveis. Lille fine bolleNathanielmagen <3

 

 


Rundt 19-20 uker på vei 🙂 

 

20 uker på vei

 

Akkurat 21 uker på vei 


 

22 uker på vei ! Bilde fra Københavnturen vi var på i August

 

 

23 uker på vei ! København 🙂 

 

25 uker på vei ca 

 

26 uker + noen dager på vei


29 uker på vei 

 

32 ? uker på vei

 

 

35+4 uker på vei ! Bollaaa

 


Ca 36 uker på vei


Litt usikker på hvor langt på vei jeg var her, men rundt 35-36-37 uker tipper jeg 🙂 

 

38 uker ( +/- ) på vei


 

40+2 og termin ! Noen timer etter bildet ble tatt begynte riene..

 

 


Siste magebildet.. 
40+3, og et par timer senere var Nathaniel Chrisander’n min kommet til verden <3

 

Som dere ser ble magen min ganske så megasvær på slutten ! Synes det er helt sykt å sitte å se på bilder hvor stor magen min har vært, til hvor liten den er nå. Og det uten så mye som et eneste strekkmerke ! Har ingen problemer med å si at jeg synes at min var den fineste gravidmagen jeg noen gang hadde sett ! Og det synes jeg fortsatt at den var ! Så sånnsett skjønner jeg jo godt hvorfor den personen stjelte gravidbildet mitt og brukte det som profilbilde på facebook, hahah..  Svangerskapet taklet jeg også kjempefint, eneste de siste 4-5 ukene ting ble litt for tungt og vanskelig, men det er ikke så rart. Man går jo å bærer et flere kilos tungt barn inni der på slutten 🙂 

 

Hva synes dere om bildene ? Noen flere som savner sin gravidemage ? 🙂 

 


29 kommentarer

Siste innlegg