KOSELIGE DAGER

 

Hei hei hallåå ! Nå skal jeg oppdatere bloggen litt før jeg skal gå å lalle sammens med lille. De siste dagene har vi vel egentlig bare slappet av og koset oss ! I går var vi en liten tur på city og møtte søte Lill Hege, som har en sønn fra før av og er høygravid med nr. 2. Misunner henne sånn ! Alle forventningene man har før den store dagen kommer og alt ( tenker da på fødselen ) og følelsen man får det øyeblikket hvor babyen din endelig kommer ut. Ubeskrivelig og absolutt noe jeg vil oppleve igjen <3

 

Uansett. Vi var litt rundt i butikker og sånt, og på cafe. Kooselig dag med en koselig jente ! Senere på dagen fikk vi bessøk av tanten, søskenebarnene og bestemoren min fra Tromsø som skal være her til mandag?(?) 

Så da har vi i dag hatt familieselskap med enda flere familiemedlemmer som vi ikke har sett på en stund ! Og siden ovnen streiket i går ( sjokk… alt er feil med dette dritthuset ) så lagde jeg den eneste kaken jeg vet om som ikke trenger å stekes, nemlig verdens beste kake: OREOKAKE

 

 

…. Oooog så ble man litt trøøtt ! <3

Tenk at i morgen er Nathaniel hele 10 uker ! JEG har vært MAMMA i 10 uker. Så sykt å tenke på ! Disse 10 ukene har gått såå mye fortere unna enn hele svangerskapet til sammen. Tiden flyger bare synes jeg, og det er egentlig litt trist. Lille babyen min er ikke så bitteliten lengere..   Han bruker faktisk bleiestørrelse 3 allerede, og det har han gjort en god stund. Alle klærne i 50 og 56 er pakket bort for lengst. Han er i ferd med å bli mamma’s stoore gutt !

Hver dag er en ny dag når det gjelder Nathaniel. Han slutter aldri å overraske, og hver gang han smiler er like herlig. Blir bare mere og mere forelsket i lille skatten min. Kan med handen på hjertet si at jeg aldri visste hva å elske var før jeg ble mamma, det ordet fikk heeelt nye dimensjoner. Jeg elsker Nathaniel Chrisander’n min av hele mitt hjerte <3 

FORRESTEN ! BIG news ! I morgen skal jeg faktisk ta etterveksten min. Er ikke DET bra da? Meehe. Jeg er litt sånn at når noen påpeker noe eller sier at sånn og sånn må jeg gjøre, så vil jeg gjøre det stikk motsatte, så det er med litt tungt hjerte jeg gjør det. Men i og med at jeg skal på fotoshoot på søndag så vil jeg helst ikke ha ettervekst til knærne.

 

Vi blogges :- * 


21 kommentarer
    1. Du e nu like fin uansett om du har ettervekst eller ikke. Du har myye å glede deg til framover når det gjelder din kjære sønn. Er hærlig å være mamma

    2. Oi, så stor han er blitt! <3 Her bruker vi str. 62-68 og 3 bleier enda, og vår jente er over ni måneder:P Oreokake er irriterende godt..
      Lurer på om du har kommet i gang med trening? Hvordan føler du kroppen er nå? Jeg er blitt super kroppsfiksert etter graviditeten.. Kjedlig.

    3. Kathrine: unnskyld meg? Ungen din er ni mnd? Du skryter ikke da av at hun bruker så små klær!! Altså, det er unormalt, en unge så stor skal ikke være så litta, ikke selv om de er født for tilig..
      Er det mulig!!

    4. Ååhh, herlige bilder altså =D Så skjønne dere er =)
      Klem fra Lizbeth Osnes – Behind the scenes.. Der du aldri riktig vet hva du får – bortsett fra flere daglige innlegg. Bloggen handler om min glade hverdag med mote, skjønnhet, fest, shopping, vennskap, tanker, meninger, kjærlighet, bloggtips, bokomtaler, tips i livet generelt – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. LIZBETHOSNES.COM

    5. Ååh, så stor han har blitt 🙂 Vi bruker for det meste 56-62 i klær til lillemann, men nå er det ikke lenge igjen til det må byttes ut.
      De som kommenterer etterveksten din har jo tydeligvis ikke barn selv, og dermed mer “tid” til å hakke ned på andre. Trist, men sant.

    6. Mie: Det var da vel ikke for å SKRYTE at jeg skrev det????? Jeg vet at hun er litt under gjennomsnittet i vekst. Hun er liten fordi hun var 6% under gjennomsnittet da hun ble født i uke 36+6, hun lå i respirator i tre uker og var på sykehuset og slet med å få i seg mat i to uker etter det og fordi jeg er liten, og var ikke mye større da jeg var på hennes alder.
      Så hva hun “skal være” og ikke trenger vel ikke du legge deg opp i. Vi har oppfølging fra både helsestasjon og barnelege angående veksten.

    7. Dere som kommenter øynene , små barn skjeler når de fokusere på noe de ser på :)) kjempe søt han er <3 min gutt er noen dager gamlere enn din og jeg er helt enig , dagene har gått ekstremt fort !!:o

    8. KATHRINE du er bare teit.. Fiksert på trening? Ser ut som du er syk på bildene, unnskyld meg..
      Det er trist det med datteren din, absolutt:( har en datter selv, å hadde jeg selv fått komentarer på, oi, så stor hun er blitt, min unge er ni mnd å bruker samme Str.. Jeg ville blitt litt lei meg, følt at min unge Kansje var STOR i forhold på en måte.. Hold det for deg selv, du får nok sympati på bloggen din om den triste historien da din datter var syk:(

    9. Herregud.. Du ser SYK ut pga at du er så sykelig tynn!!!
      Å nå sitter du å forsvarer deg, kanskje jeg hadde rett i noe av det ovenfor.. Du vil ha sympati fordi din datter har vært syk å er liten.. Men verden er ikke sånn.. Dessverre vennen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg