GRAVID IGJEN..

HE HE, neida ! Men man skulle nesten trodd det, for jeg er blitt helt hekta på sånne cookies ! Lager det heletiden jo,kommer nok til å ende opp som en hvalross til slutt.  Det er visst ikke bare gravide som får helt dilla på saker og ting. Uheldigvis..   HELDIGVIS har jeg verdens beste forbrenning, selv om den er noe redusert etter graviditeten. Men får vel starte med stortreningen snart ! Har jo enda noen kg å miste for å si det sånn. Slankingen kan derimot ikke begynne riktig enda, for jeg ammer jo fortsatt.  

Noe annet som er litt dumt er at Actic, som jeg har medlemskap hos, har ikke barnevakt slik som f.eks Spenst har. Og de har visst heller ikke planer om å begynne med det heller. Teit. Så da vurerer jeg å få medlemskap hos Spenst i stedenfor slik at jeg faktisk får startet med å stramme opp litt her og der ! Heeheh. Ikke det altså, er veldig fornøyd med kroppen min slik den er nå også, men det KAN bli bedre ! Er veldig fornøyd i forhold til at jeg faktisk har bært et 3,5 kilos barn inni der. 

 

 

Det er en temmelig vanskelig oppgave å få sjarmtrollet til å sitte stille når han ikke sover..  Så noen kommenterte at han begynner å ligne mere på meg nå, det er faktisk noe jeg har hørt mye i det siste ! Og det blir jeg jo selvfølgelig like glaaad for å høre hver gang. Vil jo at han skal ligne på mamman sin <3 

I dag ( i går siden kl er over 12.. )  fikk jeg forresten vite en skikkelig goood-nyhet som gjorde meg kjempeglad ! Klarer nesten ikke å vente med å dele den med alle andre og også her på bloggen ! Men inntil videre er det hemmelig, så dere får bare følge med framover… I say no more 😉

Har også vært på visning av leilighet i dag, bortsett fra det har vi ikke gjort noe spesielt. Pappaen til Nathaniel “passet” han ( liker ikke ordet passet da det er hans egen unge, og man “passer” jo ikke sin egen unge.. ) mens mamma Rannveig fikk tatt sol og blitt enda litt mere tææn ! Fikk også sett Desperate Housewifes mens han “passet” han. Herlig 🙂 Åh, er så spennende i serien akkurat nå ! Har mest lyst til å bare laste ned alle episodene i denne sesongen og se de rett etter hverandre, men hva skal jeg da glede meg til hver tirsdags kveld ? Teeheh !

 

 

 

Vært en herlig dag med verdens herligste gutt, men nå er jeg sliiiten. Så da avslutter jeg her så jeg kan gå å lalle lamme Nathaniel gullet. I morgen skal vi på bessøk til Lill Hege, og ellers tenker jeg å komme meg litt i gang med dåps-forberedelsene. Huff, blir nesten deprimert av å tenke på hvor hektiske måneder jeg har forran meg nå ! Flytting, dåp og min lille hemmelighet som jeg ikke deler enda ! Og mye mye mere småting som jeg ikke kommer på i farten.

Så da sier jeg god natt med det ! Nattaa <3


10 kommentarer
    1. I stede for å si at han “passet” sønnen sin, kan du heller si at de hadde litt tid sammen, bare dem to mens du f.eks fikk gjort noen ærend 🙂
      Sånn funker det her i huset. Når jeg føler for å ta litt pause/tenke litt på meg selv igjen, så er sambo/barnefar hjemme med lille-frøkna..litt alenetid dem to 🙂
      Dem som sier at barnefaren sitter hjemme å er barnevakt blir jo helt feil…vi mødre sitter da ikke barnevakt for ungene 😛 hehe.

    2. Helt enig! Det verste jeg hører er mødre som sier at bf “passer” på barnet mens jeg… bla bla.. Det er like mye bf ansvar å ta vare på barnet som det er mors, så når ble han en barnepasser? jaja…
      Vedder på at du har blitt tatt ut til unge mødre 😛

    3. Herregud rannveig du er nydelig å din lille nathaniel er nydelig! <3 hehe , barnepass ja , roy sier alltid til sine venner når han har oscar at han sitter barnevakt! Hallo er jo sønnen hans for faen , man sitter ikke barnevakt for sine egene barn . Men så skjønner jeg at du og bf såklart ikke bor ilag så da blir det jo noe helt annet å 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg