KONKURRANSE – VINN…

EN VALGFRI PAKKE FRA NAVNESMOKKEN.NO !

Da setter jeg i gang min første konkurranse siden Nathaniel kom til verden ! Det dere kan vinne her er en valgfri pakke med to eller tre smokker i ( avhenger av hvilken pakke du velger ) og dermed vil også verdien av premien variere ut i fra det. 

Du bestemmer helt selv hva som skal stå på smokkene, men det må stå det samme på alle 2/3. Jeg har selv smokker fra Navnesmokken med Nathaniel Chrisander som tekst, og jeg er utrolig fornøyd ! Det er spesielt høvelig om barnet ditt går i barnehage f.eks, for å unngå forveksling/tap av smokkene. Har tidligere hatt konkurranse i samarbeid med Navnesmokken og da var alle 3 vinnerne utrolig fornøyde !

Denne gangen blir det desverre bare en vinner, men slik får det bare bli. 

Det eneste dere trenger å gjøre for å delta er å like NAVNESMOKKEN sin facebookside, som dere finner HER, og like MIN facebookside som dere finner HER

Når dere har gjort dette legger dere igjen en kommentar med tilstrekkelig kontaktinformasjon, samt link til hvilken smokkepakke du vil ha om du vinner ! 

LYKKE TIL ! 🙂 

 

 

31 kommentarer

Siste innlegg