SYK SYK SYK..

Nå har vi faktisk vært våken i noen timer allerede, og Nathaniel ligger å tar en lur i vognen sin. Føles ganske godt å være våken tidlig for en gangs skyld.

Det har seg også sånn at både jeg og lille gutten min har fått feber. Eller, jeg hadde feber i går. Dagen startet veldig “fint” med å spurte på do og spy sånn 6-7 ganger. Så fikk stakkars lille gutten min feber, og det har han enda. Var så dårlig at jeg måtte ringe pappaen hans for å få han til å komme å passe Nathaniel, noe han heldigvis også kom og gjorde. Så da fikk jeg sovet et par timer i og med at jeg ikke sov noe natt til i går pga sånne frysninger man får når man holder på å bli syk. 

Da vi målte temperaturen på Nathaniel i går ettermiddag hadde han 38,1, noe som ifølge pappaen var grunn til å kontakte legevakten. Så da gjorde vi det, og fikk komme å hente sånne febernedsettende stikkpiller som han skulle få hvis feberen nærmet seg 39.  Heldigvis sank feberen til 37,7 i 11 tiden, og nå i morrest var den 37,5.

SELVFØLGELIG skjedde alt dette på en dag moren min var borte. Den eneste dagen på lenge, liksom. Haha, uflaksen følger meg. Også passet det ekstremt dårlig å få feber nå, da vi har fullbooket med planer for dagene framover, og i dag skulle vi egentlig på svømming.. noe jeg hadde sett fram til ! Jaaaja,ikke så mye å gjøre med det. Får ta noen hjemmedager da å bare slappe av. Ikke værre enn det 🙂

 

Fineste engelen til mamma <3 

 

– Hva skal leserne mine gjøre i daag ? 🙂 

23 kommentarer
    1. Er jo ikke alene mor du da, når du hele tiden får hjelp av mammaen din 😛
      Hva tror du ALENE mødre gjør når både ungen er syk og en selv er syk? Jo biter tenna sammen og må gjøre alt selv. Bortskjemt du..

    2. Tusentakk alle ! <3

      Anonym: Får IKKE hjelp av moren min "hele tiden", bare så det er sagt. Tror du skal prøve deg som alenemamma før du uttaler deg om ting du ikke har peiling på. Som alenemamma har jeg langt mere enn en gang "bitt tenna sammen" som du så fint sa.

      Herregud så bortskjemt jeg er ja..

    3. Er mer alene mamma enn deg, jeg er faktisk det som kalles for ALENE mamma. Barnefar har jeg ingen kontakt med, ikke mitt ønske. Har en familie som jeg ikke har så god kontakt med. Så fortell meg nå hvordan du er så ALENE. Du suttrer så fort mammaen din er borte, når du til og med får hjelp av pappaen til ungen din som du helt sikkert egentlig er sammen med, men som du sier du ikke er sammen med for å få penger av nav.
      Heldigvis har jeg verdens snilleste unge som alltid er snill og grei, hun er 2 år og verdens nydligste 🙂 Å jeg får heldigvis respekt av alle andre, mens du, du må virkelig overraske som mor for å få respekt. Du er ung, du ser ut som en stygg bimbo. Glad jeg ikke er i dine sko.

    4. du er ung og stygg bimbo? Kan du være litt mere saklig plis! Litt artig å se folk som dømmer rannveig utover bloggen . Helt fantastisk! 🙂 Stor applaus til dere alle sammen 😉
      Rannveig du er kjempe flink å det er jo godt at pappaen stiller opp når du er syk. Ikke artig å være syk når man har en liten en som krever sitt samtidig 🙂 Jeg tror nok ikke rannveig er ALENE for å tyne penger fra nav . det blir litt latterlig . Stå på rannveig!
      Tror det er påtide at de blir skrevet en bok som definere om hva som er alene mamma eller ikke….

    5. Hahaha, anonym, give me a break :p Rannveig er jo da faktisk alenemor, da hun mesteparten av tiden faktisk har ansvaret for lillingen alene, til tross for at faren stiller godt opp. Det er vel som alt annet, at det er forskjellige “typer” alenemødre? Hun er ikke mindre alenemor fordi hun får hjelp av hennes mamma og barnefaren?
      Og en ting til, når du beskriver henne som “ung, stygg og bimbo”, anser du deg selv som moden, fantastisk nydelig og svært klok? Da burde du holde deg for god til å kommentere bloggene til de du ser på som “ung, stygg og bimbo” 😉 Og hvorfor anonym, egentlig? Du må jo se på deg selv som et veldig flott menneske, så hvorfor ikke bare stå fram så resten av Rannveigs lesere kan se det nydelige og kloke vesenet ditt? 🙂 Taper.
      Hadde tenkt å skrive god bedring til Rannveig og Nathaniel, men innså at det er hun anonyme som trenger det mest, da jeg vet at Rannveig og Nathaniel faktisk blir frisk en dag 😉

    6. Så vakre dere er <3 Huff, jeg har selv hatt influensa en stund nå, utrolig lite hyggelig!
      Klem fra Lizbethosnes.com - Behind the scenes.. Her skriver jeg mange innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler - og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Lizbethosnes.com! Jeg har forresten en spørsmålsrunde gående NÅ 🙂

    7. dere anonyme som kommenterer er bare latterlige. Stå frem med eget navn om dere først skal skrive noe!
      Tipper en person er de samme anonyme som skriver dritt her gitt

    8. Syntes det høres ut som man blir mindfucked av å bo oppe i nord, hvem søren får barn når de er 18, og bekymrer seg for at man ikke er gift?! Du må slappe av, gifte deg kan du gjøre etter du er ferdig med utdannelse og har levd livet først..

    9. synes det er bedre og ringe en gang for mye til legen ,en en for lite n¨år de er så små så der gjør dere det bra :))) han er såå fin gutten din Rannveig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg