ALLE GIFTER SEG ?

 

I det siste har jeg fått veldig inntrykk av at alle rundt omkring prater om bryllup, og at folk forlover seg oftere enn jeg rekker å blunke. 

Altså, det er ikke det. Jeg blir selvfølgelig utrolig glad på de som skal gifte seg sitt vegne og det er jo bra for dem. Men det er ikke til å legge skjul på at man får den følelsen av at man ikke har kommet seg så langt her i livet når man sjøl sitter der, alenemamma, singel. Uten noen i sikte engang, haha.  Mens andre snart går opp kirketrappa og lover hverandre evig troskap i gode og onde dager ( elleer var det omvendt ? ) Hahah.. 

For min del hadde det vel for det meste vært “onde dager” i mine tidligere forhold iallefall. Jeg har nemlig en haug med mislykkede forhold bak meg. Av en eller annen meerkelig grunn har jeg aldri kunnet vært venn med eksen min uten at det har gått minst nesten ett år fra forholdet tok slutt. Så skal det sies at jeg bare har vært sammen med drittsekker da ;- )

Wææ.. jeg vil også gifte meg ! Så synd jeg bare mangler en essensiell ting; en perfekt mann å gifte meg med !

 

Tea Length Vintage Short Wedding Dresses

Noe slikt som denne kjolen skal jeg ha når det en gang skjer ! Det framhever jo de lange slanke beina mine så 😉 Ikke så veldig tradisjonell av meg nei !

 

– Synes du også at “ALLE” gifter seg ? 

 

14 kommentarer
    1. Ja, men alle gjør hva de føler for. Alle har hver sine grunner til å gifte seg.
      Jeg har en perfekt mann som er min bestevenn, forlovede, samboer og skal bli pappa til ungen min som kommer ut snart 🙂
      Vi ser på forlovelse som en eksamen før giftemål, og har goood tid. Prioriterer å bli ferdige med barn og oppussing før vi gifter oss, og det skjer ikke før om noen år 🙂
      Du må bare lete videre, Rannveig ;D Lykke til! 😀

    2. ikke lagt merke til det, men når du nevner det så så æ akkurat en reklame på FEM for “unge mødre gifter seg”..kanskje det er sånn bryllupsboom nå 😛

    3. Gutter er idioter når man ikke kan ha et normalt vennskap etter det har blitt slutt. Eksen fucka opp alt for meg etter det ble slutt. Da kommer den virkelige drittsekken frem 😉

    4. kanskje ikke exene dine som var problemet, det de alle hadde til felles var jo tross alt deg 😉 Ikke rart de ble drittsekker om de faktisk ble det, folk blir som oftest det av å bli behandlet rævva av kjæresten.
      Syns forresten at det er flere unge som puler på seg unger enn det er unge som gifter seg og forlover seg x)

    5. Jeg og barnefar skal gifte oss til sommeren 🙂
      Vært sammen i 5 1/2 år, forlova i 3 år til sommeren, har en på 2 år og ei på 1 år.
      Syntes mange forlover seg ja! Folk som nettopp er blitt sammen, men man ser ko at d ikke varer så lenge for alle de da :p syntes også at mange gifter seg, men noen skiller seg også etter kort tid.
      Tror egentlig man bør vente med giftemål til etter man har vært sammen en stund, fått barn og kjøpt hus og ser at de faktisk kan leve sammen i gode og onde dager!
      To perioder som var veldig tunge i vårt forhold var da vi nettopp kjøpte hus, hadde en baby og jeg var gravid mens vi pussa opp hele huse og flytta da. Neste tunge perioden var da nr 2 ble født, og hadde kolikk. Nå er vi endelig kommen litt ovenpå igjen, og live kunne ikke vært bedre 🙂

    6. du er ikke alene ! føler også att alle får barn (no offence), men det overasker meg ikke at 16åringen blir gravide lenger, slik det gjorde for 2-3 år tilbake. føler meg ganske alene her i verden for å si det slik .. xD du har iallefall en sønn da, så du er ikke heeelt alene =D

    7. Tja, mulig du har rett! Jeg holdt på å bli “en av de”, men kom meg ut av forholdet til slutt 😉 Nå er jeg bare glad for å være singel, men selvfølgelig – det hadde jo vært koselig med en spesiell å holde i hånden, nusse på og dele innerste tanker med.. Det får komme en annen dag 🙂
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips, bokomtaler – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap.

    8. Tsja e vet ikke jeg, er vel veldig vanlig i min alder dette da 🙂
      Vi hadde vært ilag i 10år før vi giftet oss, hehe vi sa det om vi holdt ut ilag i 10år ja da skulle vi gifte oss den 11/11-11 og sånn ble det 😉
      Det kommer din dag også Kjære deg, du er ei flott jente ta den tiden som trengs ingen hast!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg