Å BEHANDLE EN BABY SOM EN FILLEDUKKE ER BRA FOR BABYEN

… ifølge en helt sinnsyk dame som mener “baby-yoga” er noe alle foreldre burde gjøre for deres barn. Jeg synes personlig ( og DER er jeg nok ikke alene.. ) at dette er helt S Y K T ! Blir så utrolig trist inni meg av å se disse babyene bli behandlet på denne måten av denne damen. Det er jo rett og slett barnemishandling, og ikke noe annet. 

Jeg lurer virkelig på hvilken mor som har hjerte til å gjøre dette mot sin egen baby. Man hører jo tydelig at babyen ikke har det bra, og prøver stakkars å si ifra. Men hvordan skal en liten baby klare å forsvare seg selv mot dette ? Denne personen burde jo bures inne for en god stund, der hun tydeligvis hører hjemme. Huff.. 

 

lena

 

Trykk –>HER<– for å se videoen


– Hva mener du om dette ? Er du enig i at dette er barnemishandling ? 

 

45 kommentarer
    1. Ja, det DER er sykt, slynge babyen rundt sånn:/ For meg er baby-yoga å ligge på gulvet med babyen og tøye litt liksom, ikke slenge babyen etter armer og ben rundt i lufta:/ Skjønner ikke hvordan det kan være bra… Hos premature skal man jo ikke engang løfte opp rumpa til babyen etter bena i fare for at hoftene skal gå ut av ledd liksom:/

    2. det er altfor sykt! Hu kan jo ikke ha noe medfølse i det hele tatt. Klarer ikke se på sånt, det er helt forferdelig. Hu burde bli sendt rett i fengsel etter min mening.

    3. Ååå herreguuud!! Går det virkelig an?
      Noen mennesker i denne verden skulle virkelig vært sterile og ALDRI fått sjangsen til og blitt foreldre. . . Barnemishandling på høyt nivå!!

    4. Djizez! Får helt ondt inni meg.. STAKKARS! Skal hvertfall ikke se den der videoen flere gang.. kunne aldri gjort noe så GRUSOMT mot lille prinsessa mi! Syke menneske.. håpe ho blir buret inne – for godt.

    5. Fikk ordentlig vondt og ble en smule kvalm. Orket ikke se videoen ferdig en gang. stakkars,stakkars barn! Det der gjør jeg absolutt ikke med aleksander. Skal det være yoga får jeg gå alene på et kurs, med lille gullet blir det BARE kos! 😀

    6. Å, herregud! Er det mulig?
      Tårene mine triller etter å ha sett på dette…
      Det derre er IKKE baby-yoga, men barnemishandling!
      Det ser jo ut som om hun skal slite av armer og bein på den stakkars lille babyen!

    7. For en utrolig sykt video, hvem er det som gjør noe sånt med en baby? får vondt inni meg ved og se denne videoen.. er enig med malin hansen, dette er IKKE yoga for baby.. hun skulle blitt tatt!
      Men bortsett fra det så har jeg begynt og lese bloggen din og følge deg! utrolig bra og stå på som mor 🙂 superflink!

    8. Syke, syke dame!
      Hadde aldri latt hun der rørt barnet mitt hvert fall. Håper virkelig ikke hun har barn selv!

    9. Har sett det der før og synes det er heelt sykt, tenk å gjøre noe sånt mot en stakkars liten baby som ikke kan si i fra om noe. Syyke syke menneske, håper hun blir straffet for det.

    10. Jævla idiota! dem skulle ikke hatt lov å få onge!! Men du derrimot, virke som en skikkelig annsvarsfull mamma!! 😀

    11. FY F… får en kjærring!!! ser ikke ut til at ho har kontrol med hva hun egenteli driver med!!!! det her va kjempe stygt å se på 🙁

    12. Herregud! Så dette selv på skolen idag, og det er noe av det værste jeg har sett!! Fikk utrolig vondt av å se på det, hun burde legges inn :O

    13. Begynte å bli sint da jeg så det… Fyfaen, er det mulig.. Fikk vondt i hjertet når jeg så det..

    14. Ble rett og slett kvalm av å se den videoen. Stakkars liten! Kunne aldri gjort noe sånt mot sønnen min!!

    15. uff! :O Skjønner ikke dette her. For det første; hva er det hun dama tenker?!??! om hun i det hele tatt tenker. Hallo! Det er jo små babyer… Og for det andre; hvorfor gir de folka barna sine til henne? Hadde aldri jeg gjort.
      Stakkars lille babyen. Er jo så redd at den ikke kan gråte ordentlig en gang. Vet ikke helt, men det føles sånn ut! 🙁 Blir irritert! Men ser at jeg ikke er den eneste 😉

    16. Æ Har bare en ting å si. Æ HADDE BLITT FORBANNA HADDE Æ SETT DET DER I VIRKELIHETA. Tenk om dem miste ungen, flyg flere meter og kan knuse både hau og nakke. Nei nu kjente æ at æ blei sint.

    17. Herregud, dette er jo bare sykt! 😮 Alle oppegående mennesker skjønner vel at man ikke kan kaste babyen sin rundt på den måten?
      Enig i at dette er barnemishandling ja! Noen skulle gjort det samme med henne.. Ser jo ut som at ho drar armene til babyen ut av ledd!!

    18. fyfaen så kvalmt!!! og det der skal være bra for barnets helse? Ungen får jo skader av sånn behandling! Rart det ikke ringer en bjelle hos de som er der! Noe er forferdelig galt! Stakars barnet gråter og LIKER DET IKKE! En kan tenke med seg selv om man blir kasta hit og dit og henger i armer og ben! Fyfaen! Brenner i meg nå!
      Ingen folk med vett i hue hadde klart og gjort slikt mot et barn! Hva skjer med verden?

    19. ja, jeg kjenner at jeg blir syykt irritert og har rett og slett lyst til å slå til henne. Man hører jo klart og tydelig at babyene IKKE har det bra !! hva feiler det folk?

    20. Fy fader, nå ble jeg skikkelig sint! Man skal ikke engang løfte en baby (eller et eldre menneske for så vidt) opp etter armene, fordi det er fare for at armene hopper ut av ledd. Her er det rett og slett snakk om å røske armene ut av leddene sine, sånn som hun hiver babyen fram og tilbake. Hun vrir jo til og med leddene rundt på stakkars babyen!!

    21. Kvalmeste videoen jeg noen gang har sett! Måtte skru den av etter noen sekunder bare..
      Kunne aldri, aldri, ALDRI funnet på å behandle sønnen min på den måten der! Babyer liker å bli holdt tett inntil kroppen din, ikke å bli slengt rundt av en psyko kjerring som fortjener grisebank!
      Kjenner jeg ble så sinnsykt forbanna!

    22. Det gjør meg såå vondt å leve i en slik verden hvor ikke en gang voksne mennesker kan respektere et lite barns sårbarhet. Blir helt kvalm og fortvilet for at jeg ikke kan “redde” alle barn som trenger et godt, trygt hjem med kjærlighet, mat og god omsorg. Alle barn fortjener det. Klarer ikke se videoen.

    23. Er det mulig! Dama e jo skutt i hode ;o
      Hadde æ sett ho personelig så ville æ ha slått ho HARDT, å sagt ja det e bra før dæ 🙂
      Ser jo ut som ho vrir arman te ongen :(, håpa ho bli sotte i bur forgodt..
      Stakkars babya <'3

    24. Som ung mor selv syntes jeg det der var helt for jævelig å se på! Det er mishandling på høyt nivå, man kan høre smerte gråten til barnet, og hvor skal det der gjøre godt hen? Kan ikke kalle det kos, barn skal ikke utsettes for slik smerte, ikke smerte i det hele tatt.. Kjenner jeg blir lei meg å forbanna.. skulle gjerne tatt til meg alle de barna der å gitt de kjærlighet å omsorg, ikke utsette de for slikt!!

    25. Huffameg, nei, dette syns jeg er helt grusomt altså..
      Klem fra Lizbethosnes.com – Behind the scenes.. Her skriver jeg flere innlegg daglig om min glade hverdag med mote, skjønnhet, shopping, vennskap, tanker, meninger, bloggtips – og den psykiske lidelsen Anorexia Nervosa. Min blogg er min terapi, min hobby og min lidenskap. Bloggen min ER meg. Lizbethosnes.com!

    26. Synes denne videoen er heeelt grusom – finner ikke annet ord for det. Grusomt at noen kan gjøre noe såne mot et lite forsvarløst barn. Kjenner jeg får ekstra lyst til å klemme lillegutten min nå, og love ham at noe slik skal han ikke bli utsatt for.

    27. Herregud så forferdelig! Klarer ikke å stoppe å tenka på at det der blir gjørt med søstra mi på 8mnd.. Tenk hvis de drar noe ut av ledd på barnet! D:

    28. å fyyy f***!!
      Seriøst, jeg er 12 år, og jeg hater dyremishandling og barnemishandling!
      Så i kanskje et halvt minutt på videoen og holt for øynene resten!
      Jeg fikk en lillesøster for kanksje et halvt år siden, er så sykt glad i hun og vist noen hadde gjort sånnt mot henne, tror jeg jeg hadde dødd! Stakkars unge!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg