3 MND KONTROLL ++

 

Nå sitter jeg hos Inger, og skal straks sove etter å ha sett gårsdagens og dagens episode av Paradise Hotel ! Men først skal jeg oppdatere bloggen litt på hva som har skjedd siden sist siden jeg ikke har blogget så mye. Er vel ikke noen spesiell grunn til det, bare føler ikke for å blogge egentlig. Om noen har noen forslag til hva jeg skal skrive om er det bare å ropeut ! Uansett..

I går var vi på tremåneders kontrollen til Nathaniel Chrisander ( wææ så fort tiden går når man er mamma.. ) Han var skikkelig gullego og flink, og gjett hva ? Han har vokst hele 14 cm siden fødselen ! Helt utrolig å tenke på at lille gutten min har vært 14 cm kortere enn han er nå liksom. Og vekta, den stiger godt den ! Mamma sin bollegutt spiser godt, og legger dermed godt på seg noe jeg er utrolig glad for ! Ellers er han bare perfekt på alle måter, den lille nydelige gladgutten min <3

 

Ellers så har vi ikke gjort så veldig mye i dag, dro på NAV etter kontrollen for å søke på farsbidrag og barnetrygd . Jaa, vet.. træg kor ?! HELDIGVIS får jeg tilbakebetalt på både farsbidrag og barnetrygd ! Men har altså ikke fått meg til å gjort det før nå, for som sagt så flyger bare tiden ifra meg føles det som. Er greit å ha fått den saken ut av verden da i allefall. Bortsett fra det har vi bare vært med Inger og Aurora i hele dag , og som vanlig hatt det superkoselig ! 

Så må man jo ha litt mat også da… 

Stooore gutten <3 Bare noen gram unna fra å ha doblet fødselsvekten sin og strekt seg til å bli en 65 cm lang gutt ! Altså følger han sin egen vekstkurve perfekt. På kontrollen var min mamma og Nathaniel sin bestemor med ! Hun hadde fri fra jobb, så da var det jo likegreit. Hun har jo et ganske nært forhold til han siden vi foreløpig bor sammen alle tre, noe vi har gjort helt siden jeg var rundt hallveis i svangerskapet og flyttet fra min forrige leilighet.

Hvor mye veide og hvor lang var deres barn ved 3 mnd alder ? 

 


 

Vi har spist på Kinaresturanten her i Alta i dag ! Vårrulleeer <3 Dette spiste jeg heeele tiden i fjor på denne tiden, så gikk til slutt lei og brekte meg bare på tanken. MEN disse var gode da 😀 Og så bananasplit til dessert ! Vellykkaa ja. 

 

Jeg har fått en rød rose ! Knaaaw 🙂

Vi har sittet å ventet i en jævla gang i over en time ! GØY

 

Endelig kommet “hjem” etter en lang dag.

 

Nå skal jeg sove! Herreguuud, kl er mye og vi skal tidlig opp. God natt og sov søtt alle leserne mine , så blogges vi <3

22 kommentarer

Siste innlegg