HEADER OG DESIGN..

Noen som kunne tenke seg å lage en header til meg ? Er ikke noe i veien med den jeg har nå altså, men på de bildene var jeg jo gravid, noe jeg som de fleste vet ikke er lenger. Så da passer det vel bedre med en header med bilder av meg og Nathaniel Chrisander. Og så vil jeg helst ha en litt lys header, altså IKKE svart… for all del.

Om noen har skikkelig lyst til å hjelpe meg er det bare å kontakte meg på facebook eller mail( Rannveig Heitmann Bottolfsen/  [email protected])  så skal jeg sende de bildene jeg vil ha på headeren. Kunne også tenke meg å fikse nytt design, men såå elendig på bloggdesign som jeg er så skal jeg ikke prøve meg på noe sånt selv… meehe ! 

Blogglysten min er helt på bunn, så det blir veldig lite seriøs blogging fra meg om dagene. Vi har ikke gjort så mye, bortsett fra å ha sovet hos venninnen min Inger og datteren hennes Aurora de siste dagene. Det er så koselig, og de er såå søte sammen. Kjærestene <3  Jeg overtalte også Inger til å lage blogg, så det har hun da gjort ! Bloggen hennes finner dere HER.

Imorgen skal jeg sette igang BrunOgBlid konkurransen, så om det ikke blir så mye blogging så blir det iaff konkurranse ! Wiii 🙂 

HUSK Å STEM PÅ NATHANIEL SOM NORGES HERLIGSTE SMIL HER !!

 

Random bilde som beskriver meg og min personlighet så utrolig bra  ! Elsker dette bildet altså :- D

4 kommentarer
    1. Lurer på en ting angående den headeren du har nå. Skal det ikke egentlig stå “ung og stolt mor” og ikke “ung, stolt og mor”? Får liksom ikke teksten til å stemme helt 😛 hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg