NATHANIEL OUTFITS 18.03.12 & 20.03.12

Nå sitter jeg hos Inger,vært her siden i ettermiddag og skal overnatte her et par dager ! Jeg har med min svære rosa trillekoffert, så flink som jeg er å pakke og tar med meg hele verden når jeg bare skal være borte en liten stund. Dååårlig uvane, hater det rett og slett. Men uansett, det jeg hadde tenkt til var å poste innlegg om Nathaniel sine outfits de siste dagene. I og med at dette har vært en litt hektisk l dag, og mye  som har skjedd, så blir det ikke konkurranse før i morgen.. men deet går nok bra !

 

Skjortebody fra Cubus ( tror jeg) jeans fra H&M, strømpebukse fra Barebarn under buksa, sokker fra BareBarn.

 

 

Hvit vanlig body fra H&M, vest fra H&M, jeans fra H&M, strømpebukse fra H&M, “uggs” fra H&M.

 

Nå skal vi se Paradise og Frustrerte fruer <3 Snaakks ! 


12 kommentarer

Siste innlegg