OPPDATERING

 

På tide med en liten oppdatering kanskjee. Føler jeg ikke har blogget på EVIGHETER. Heahe. Nå er det jo påskeferie også..elleeer.. jeg har jo ferie/jobb hele tiden for den saks skyld. Spørs liksom hvordan man ser på det. Å være mamma er jo en fulltidsjobb, men fortsatt liker jeg helger og sånt bedre enn hverdager. Sikkert gammel vane..  

Uansett.  Nå er jeg nettop kommet hjem, men de siste dagene har vi knappt vært her hjemme i huset. Det er en veldig enkel grunn til det. Jeg er nemlig alene hjemme for tiden, noe jeg har vært siden mandag. Og er det noe jeg hater, så er det virkelig å være alene ! Derfor har vi liksom overnattet litt overalt hos venner og slikt, og bare vært innom for å lufte og mate katten min. Vet ikke helt hva det er for noe, men sikkert en blanding av å være hus(og mørke)redd, og at jeg er så syyykt selskapssyk av meg. Ikke det altså, kan ha det kjempefint alene i mitt eget selskap også, men trives best med andre rundt meg 🙂 

 

Så bortsett fra å sove litt rundt omkring( herregud, føler meg som en uteligger når jeg sier det.. )  så har vi ikke gjort så veeeldig mye. Tatt livet med ro, he he ! Vært på “city” og slikt.  Som vanlig altså. Som jeg sier veldig ofte her på bloggen, så føler jeg at tiden bare flyyyr ! Snart er “lille” babyen min hele 4 mnd , og vi har for en ganske god stund siden begynt å gå over til bleiestørrelse 4 og han bruker faktisk noen klær i størrelse 74, allerede ! Bolla mi <3 Jeg har også fått utsatt dåpen hans, som egentlig skulle finne sted den 29 april. Siden jeg er syykt treg av meg så fikk jeg ikke bestilt invitasjoner før i forrige uke, så ny dåpsdato blir 27 mai. Da har jeg jo enda en god stund til å planlegge og slikt 🙂 

Har vært et par dager hos søte Marita og hennes lille skjønne sønn Odin ! Odin er en skikkelig ramp, for i mårrest ble jeg faktisk vekket av at jeg ble slått med noe hardt i hodet ca kl 07:00 på morgenen. Men han er den søteste rampen jeg vet om da, hvertfall ! 😀

Siden jeg ikke hadde vognen min hos henne vart jeg nødt til å låne hennes vogn til Nathaniel, og hun akebrett til Odin, til vi fikk kommet oss hjem til meg for å hente min vogn. Deretter dro vi på city og spiste en bedre lunch på Alfa ! Naam ! 

 

Nathaniel med kjæærstn Aurora ! 

Hahahah, denne bodyen passet jo bare sykt bra i dag da ! ” Dude, where’s my stroller?” 

 

 

Vekten fortsetter å gå ned ! Veide akkurat 50 før jeg ble gravid, og på det meste i svangerskapet veide jeg hele 67 kilo ! Så det vil si at jeg har tatt av meg 9 kilo, og bare 6 to go ! DET er ikke verst til at jeg ikke har begynt med treningen engang. Ikke spiser jeg noe sunt heller..   Såe, tusen takk til forbrenningen min ! 😀

Og speaking of… Trening begynner jeg med i morgen, da skal vi på MRL (magerumpelår) Gleder meg, selv om formen helt sikkert er helt på trynet etter at jeg ble til et fast støttemedlem i så å si hele svangerskapet mitt. Skal bli spennende å se hvordan dette går, høhø !

Men nå er det natt her i huset ! Skal gå å sove med lille skatten min, så dere lesere får ha en fantastisk natt videre, så blogges vi om ikke så lenge iallefall ! Smil til verden så smiler verden til deg ! Nattinatt :- * 

12 kommentarer
    1. Herregud!!! Amming øker forbrenningen, prøv å slutte?? Å du sier du spiser usunt, det ser man på kroppen-puppene- hoftene dine.. Klarer ikke være alene hjemme?? Tenk litt på sønnen din, han må vite at han har et sted som er hjem å er trygt!! Ikke vandre rundt!! Om du skal flytte for deg selv, hvordan skal det gå om du ikke tør være alene????
      BOOOOOM!!!! LOSER

    2. Det er ikke nødvendigvis at amming gjør at du går ned i vekt. selv fullammer(3 mnd) jeg og har ikke gått ned ett eneste gram, her har jeg gått opp 3 kilo.tror ikke han lider noe av at ho er på farten, er da bare sunt for han å venne seg til andre omgivelser, å si om ho akutt trenger barnevakt og han har bare vært klistra på mamman sin hjemme, så tror jeg ikke det er like enkelt at andre passer han.,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg