KONKURRANSE – VINN SOLKORT FRA BRUN OG BLID

Som jeg lenge har lovet, så skal jeg nå holde en konkurranse i samarbeid med Brun og Blid hvor premiene er solkort, som kan brukes i deres solsentre rundt omkring i Norge. Så om du er keen på å bli like brun som meg, så hiv deg med da vel ! Brun og freesh til sommeren og bikinisesongen :- D

Reglene for å delta i konkurransen: 

– Skriv et eget innlegg på bloggen din hvor du linker til konkurransen min, og skriver hvorfor akkurat du fortjener å vinne ! F.eks: ” jeg er bleik og vil bli brun” ( Dette var bare et eksempel..  bruk fantasien 😀 ) Men dere skjønner tegninga. Deretter legger dere igjen link til innlegget deres i kommentarfeltet her. 

Trekker tre vinnere ut i fra svarene jeg synes fortjener å vinne mest ! Lykketil ! 

 


1 Premie: 6 solkort, 1 neglefil og 4 Brun og Blid “tatto’s” 


2 Premie: 3 solkort, 1 neglefil og 4 Brun og Blid “tatto’s” 


3 Premie: 1 solkort, 1 neglefil og 4 Brun og Blid “tatto’s” 

49 kommentarer

Siste innlegg