SVAR PÅ SPØRSMÅL

 

 Her var det mange snodige spørsmål, men også mange helt greie. Har prøvd å svart som best jeg kan, og håper dere føler dere fikk besvart spørsmålene deres. Solkortkonkurransen skal jeg trekke vinnere av i løpet av uken iallefall, sånn at dere vet det ! 🙂 

 

 

Hva tror du sønnen din sier når han ser de gyselige bildene av deg? Ja, gud så gyselig. Neei, altså..Tror det skal gå helt fint sånn heelt egentlig.

 

Huff å huff, dette bildet var nok I overkant ALT FOR gyselig for bloggen … 🙁 

 

Og HVERTFALL dette ! Hvordan klarer jeg å leve med meg selv ? Sønnen min kommer til å HATE meg !!

 

 

Er det ikke flaut å gå rundt helt orange i trynet? Er ikke oransje, så det går helt fint.

 

Vil du ha en til unge? Vil jo ha en til unge, men ikke enda. Neste unge skal jeg ha med en jeg VET jeg kommer til å fortsette å være sammen med, så jeg ikke ender opp som alenemamma til 2.

 

Hvor vil du helst dra til av alle steder i verden atm? Syden, ah..  Maldivene kanskje ? Det er iallefall mitt drømmereisemål.

 

Hvis du hadde fått ei jente, hva ville hun hetet? Det sier jeg jo ikke her, da jeg kommer til å bruke navnet om jeg får en jente neste gang.

 

Første gangen du drakk? Var vel 13-14, rundt der.

 

Har du hatt sex etter fødselen? Var det vondt eller annerledes? Har fitta di blitt mye slappere? For det første, herregud for et spørsmål.  Men for å svare, sex etter fødselen er ikke vondt i det hele tatt, sårene har jo grodd. Og nei..  det er ikke slappere, faktisk er det strammere.

 

Tror du at du og barnefaren kommer til å bli sammen igjen? Man skal aldri si aldri

 

Er du i et forhold nå? Kanskjee

 

Er dette en tulleblogg? Livet mitt er jo ganske morsomt, så det ser du egentlig helt selv

 

Men lurer også på hvordan søvnen din er? hvor masse såver du nå i forskjell til med en gang Nathaniel ble født? Borsett fra at jeg er STYGT fæl til å legge meg når jeg egentlig burde, så har jeg jo mye større muligheter til å få mere søvn nå enn det jeg hadde når Nathaniel var nyfødt. For det første blir man jo mere vant i mammarollen, og for det andre sover han lenger om gangen og sånt.

 

Er du og Sonny ilag? Kanskje, kanskje ikke

 

Kunne du laget en video med en dag med deg og bebien liksom ” en dag i vårt liv” ? Ja, det kan jeg sikkert.

 

Bor du hjemme hos foreldrene dine? Jeg og Nathaniel bor hjemme hos moren min ja.

 

Kan du vise hvordan det ser ut hos deg? Jaa, kan sikkert ta noen bilder av rommene her og legge på bloggen engang.

 

Hvordan vil du oppdra guttungen din? Så bra som jeg overhodet klarer. Noe mer konkret er vanskelig å si. Mye kjærlighet får han iallefall !

 

Og hva sier du om han begynner å drikke i en alder av 15-16 år? Den tid, den sorg. Det er heldigvis en god stund til !

 

Hva vill du bli? Jordmor, helt klart !

 

Hvordan har livet ditt etter du fikk baby blitt? Og hva er ulempe med og være så ung mor og hva er det gode med og være ung mor? Livet snur seg på hodet så fort lille babisen er ute ! Livet mitt en dag før jeg fikk Nathaniel og livet mitt etter han var ute var som å være i to forskjellige verdener på veldig kort tid ! Helt rart, vanskelig å forklare. Men jeg angrer ikke i det heletatt, det har jeg aldri gjort . Selv om det er beinhardt å være mamma til tider. Man må stå mye på for å si det sånn, men så er jo jeg da også alene med alt ansvaret  for Nathaniel da. Er jo lettere om man er to til å fordele ansvaret liksom. Å bli mamma til Nathaniel Chrisander er det beste som har skjedd meg, og kjærligheten min til han er ubeskrivelig !

 

Jobber du? eller har du noen form for inntekt? Har overgangsstønad, barnebidrag og farsbidrag.

 

Hvorfor valgte du akkurat navnet Nathaniel? Fordi det er kjempefint, og spesielt. Er ikke keen på å kalle ungen min for Lucas Leander, også er det 10 andre unger i barnehagen som heter det samme.. neeei.

 

 

Hvilke selvbrunings krem/spray bruker du ? Til hverdags så bruker jeg Garnier sin spraytan, og når jeg skal noe spesielt, f.eks på fest, så bruker jeg Shadowtans sin. Begge er kjempebrae og til å anbefale.

 

 

Har du vurdert å fikse på tennene dine ? Nei, hvorfor skulle jeg det ? Er fornøyd med dem slik de er nå jeg. Da jeg var yngre hadde jeg faktisk tannregulering i flere år.

 

 

Skal du være med på unge mødre? Det kan jeg desverre ikke uttale meg om her nå.

 

 

Hvilke hårprodukter og foundation bruker du? Kan lage et eget innlegg om det.

 

 

Var det du som bestemte navnet til Nathaniel Chrisander, eller var pappaen hans med å bestemme det? Jeg var helt alene om å bestemme navnet hans.

 

 

Hva liker du best ved deg selv? nevn 3 ting. Liker egentlig alt jeg.. men om jeg må velge ut tre ting må det kanskje være puppene, magen og rompa.

 

 

Hva liker du minst ved deg selv? nevn 3 ting. TÆRNE ! Haha.. og neglene mine ( fordi de knekker veldig lett.. ) Og navlen, den ser helt fucka ut etter graviditeten.  

 

Har du masse penger? Har en del , ja

 

Var det “planlagt” at du skulle få barn, eller skjedde det bare? Det var absolutt ikke planlagt nei, jeg og pappaen til Nathaniel hadde ikke kjent hverandre lange stunden da vi fant ut at jeg var blitt gravid.

 

Har barnefaren forandret seg etter at han fikk lille Nathaniel? Han har vel forandret seg på sin måte han også.

 

Hvis ja, hvordan har han forandret seg, til bedre? verre? Nå skal jeg ikke skrive dritt om han her da.  Han har jo selvfølgelig forandret seg til det bedre,men har fortsatt en lang vei å gå.

 

Har du slekt på ål? Hvis du mente ÅS ( aner ikke hvor Ål er.. ? ) Har slekt på ÅS iallefall, ja.

 

Hvordan har du det nå? Har det faktisk helt fantastisk !

 

Føler du at alt er normalt der nede etter fødsel ( lurer veldig på siden jeg snart skal ha en prins selv) ? Nå ,så lang tid etter fødselen så er alt tilbake til normalen ja. Har hatt mensen ca regelmessig siden Nathaniel var ca 4 uker gammel, men det er jo forskjellig fra person til person da. Ellers, ting er veldig vondt i ca 1 uke etter fødselen, men etter det går smertene over. HELDIGVIS.

 

Er Nataniel “mammadalt”? Hehe, ja det er han ! En stooor mammadalt, og det elsker jeg ! 

 

Hvordan sover han om netter og på dagen? Han har mange korte lurer på ca 20 min, hver, på dagen, og om natten så sover han i ca 3 timer før han vokner for mat, for så å sove igjen.

 

 

Hvordan er det mellom deg og barnefar nå? Det er bra det

 

Holder du på med noen nå? Kanskjee

 

Har skjønt at du skal flytte, men hvor? Egentlig hvor som helst. Er litt open minded av meg, og har veldig lyst å prøve noe nytt !

 

 

Det er noe jeg lurer på hvis man blir gravid under høgskolen får man tilrettelagt ting der?får mann noe stønader ? Det aner jeg faktisk ikke, men troor at man kan ta med seg ungen på skolen faktisk. Og så får du jo normale bidrag fra NAV (barnetrygd), og overgangstønad og farsbidrag dersom du er alenemamma slik som meg. Overgangsstønaden er på ca 13 000 , og farsbidrag avhenger av inntekten til barnefar. 

 

 

Er du klar over at for mye solarium gir hudkreft? Det er jeg faktisk fult klar over. Men man lever bare en gang, så hvorfor ikke nyte det til det fulle og gjøre litt som man vil ( innenfor rimelighetens grenser … )? Vil heller leve et kort og morsomt liv enn et langt og kjedelig.. 

 

Kan du fortelle oss hemmeligheten, snille, pene, kjære, vakre, vene, snille deg? Neeeei.. kan desverre ikke gjøre det riktig enda. Men snart, snart 😉 


Hva skal du gjøre hvis Nathaniel blir eldre og får øye på de bildene fra du var på fest og røyka og var full når han bare var 4 måneder? Hva skal man si ? Jeg er ung, jeg kan vel feste iblandt jeg også som andre ungdommer selv om jeg er mamma. Det tror jeg nok han skjønner ! Er overhodet ikke redd for at han skal bli mindre glad i meg av den grunn, haha.

 

Det beste med personligheten din? Det beste med utseendet ditt? Det du får mest komplimenter for? Uvaner? Det beste med personligheten min må jo være at jeg er så ærlig som jeg er. Når jeg mener noe om en person så sier jeg det rett til dem istedenfor å drive med dum baksnakking ! Det takler jeg rett og slett ikke..    Er veldig fornøyd med leppene mine da ! Det jeg får mest komplimenter for må nok være beina mine. En stygg uvane jeg har er at jeg er så syyykt distrè. Også er jeg veldig vimstete av meg, haha.

 

Er du ferdig med utdanninga di? Har såvidt begynt, så nei.

 

Får du noe form for støtte? sånn pengestøtte? Ja, får overgangsstønad fra NAV, og barnetrygd + farsbidrag.

 

hva er positiv og negativ med og være mor i en ung alder? Jeg synes det meste er positivt ! For det første vil jeg være nokså ung når sønnen min blir så gammel som jeg er nå. Så da blir det kanskje lettere for han å prate med mammaen sin om saker og ting. For det andre har jeg så mye mere innhold i hverdagen min enn de fleste andre på min alder, jeg har en liten gutt som beunder og ser opp til meg mere enn noen andre ! Jeg elsker å være mamma til Nathaniel rett og slett ! Men klart, det er jo veeeeldig slitsomt. Jeg har jo ikke den friheten som andre ungdommer har. 

 

Har du noen perioder der du ønsker og ikke ha vært en ung mor? men heller venta? Nei, faktisk ikke. Å bli mamma er som sagt det beste som kunne skjedd meg ! Livet mitt før jeg ble mamma kan ikke sammenlignes med livet mitt nå. Så mye bedre er det. 

 

Er det noe du angrer på? Ja, det er mye jeg angrer på som sku vært gjort annerledes. Men det er bedre å angre på noe man gjorde enn å angre på noe man ikke gjorde ! Tror alt skjer for en mening.

 

Håper du at Nathaniel får en fint forhold til farn sin? Det håper jeg

 

Hvordan er økonomien din?  Den er ganske bra den

 

Er det fordi du skal være med på Ungemødre at du tar en pause fra bloggen? Om jeg skal være med på Unge Mødre eller ikke kan jeg desverre ikke uttale meg om. Men bloggen har ingen sammenheng med det nei.

 

Ammer du fortsatt? Ja, fullammer Nathaniel. Og det har jeg tenkt til å fortsette med til han er hvertfall 6 mnd. 


Får du mye støtte av nav, hvordan klarer du deg økonomisk ? Klarer meg som sagt kjempebra økonomisk. Men så bor jeg jo hjemme da.. 

 

Du er fantastisk du Rannveig eg lurer på har du kjæreste kan du legge ut bilde av de 2 du er mest glad i ? Takk for det du ! Deet skal jeg ikke uttale meg om, hehee. De to jeg er mest glad i her i verden er helt klart Nathaniel og meg selv , og oss har jo alle sett 🙂 


 

Blir du ikke lei av å få slengt dritt hele tiden om brunfargen din? Sånn helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre, flirer litt hver gang jeg ser noen har kommentert dritt om brunfargen min. Haha.

 

Hvor mange unger vil du ha?  3 tror jeg, men de to neste må komme etter jeg har fullført utdanningen min. Klarer nesten ikke vente med å bli jordmor jeg ! Hehe

 

Hvordan er forholde mellom deg og pappan til Nathaniel ? Det er bra det

 

Hvordan er Nathaniel’s utvikling fram til nå? STOR… herregud ! Lille babyen min har blitt stooor gutt ! Tror jeg lager et eget innlegg om det når han blir 4 mnd, eller noe. 

 

Vurderer du enda å farge håret brunt? Har veeldig lyst, men vet jeg blir å angre etterpå. Så om det blir å skje er en helt annen sak. 

 

Kan du skrive ett innlegg om deg og din nye type? Hehehm, det var jo det da… 

 

Har du hatt sex med han? Hver dag !

 

Hvilket kamera bruker du å ta bildene dine med? Canon IXUS og iPhone 4.. men har veldig lyst på speilreflekskamera da !

 

Hvis du ble gravid nå igjen, hva ville du gjort da? Da hadde jeg nok blitt utrolig frustrert ! Siden jeg er veldig imot abort nå etter jeg fikk Nathaniel, og vet hva det lille kan bli, så hadde jeg nok valgt å beholdt. Så da er det jo viktig å sørge for at det ikke skjer da.

 

Har Nathaniel gudforeldre? Ja, mine to søstre ( hehe.. har ikke spurt hun andre enda, men hun er det uten å vite det ! ) , kanskje min tante, og pappaen sine to søstre. 

 

Hvilken trekk har Nathaniel fra deg og pappaen? Klarer ikke helt å sette ord på det, men han er veldig lik begge to på en og samme gang. Men det er jo ikke så veldig rart da, eheh.  Han har iallefall mine øyne, og så har han pappaen sin rumpehake, og pappaen sin panne. 

 

Leser du bloggen min? Tviler, leser egentlig kun bloggen til de jeg kjenner

 

Er du ferdig med utdannelsen din? Hvis ikke: Hvilken utdanning har du til nå og hva har du lyst og ferdig-utdanne / utdanne deg som? Er desverre ikke ferdig nei..  gikk første året Helse og Sosial da jeg ble gravid med Nathaniel, og klarte ikke å fullføre pga at jeg var kvalm og spydde hele tiden de fire første månedene. Skal utdanne meg som jordmor, det er noe jeg virkelig har lyst til å jobbe med.

 

Når skal Nathaniel begynne i barnehagen? Enten nå til høsten ,eller januar 2013. Er i grunn veeeldig lei av å gå hjemme å trø uten noe skole eller jobb.

 

Hva synes du om mødre som får advarsler av barneværnet og ikke klarer / gidder og skjepre seg, til de tilslutt mister barnet og fortsatt ikke skjerper seg? FORKASTELIG ! Herregud, jeg hadde virkelig omgjort meg til nonne om jeg hadde mistet Nathaniel… hadde gjort absolutt alt i min makt for å få han tilbake ! Kjenner flere som har mistet ungen sin, som både går på stoff og drikker som bare det. Synes det er utrolig trist at noe slikt kan bety mere for noen enn deres eget barn. 

 

Hvis Nathaniel hadde fått seg en stemor, hadde du respektert det og godtatt henne da? Hehe, nei, det hadde jeg ikke.Sånn heelt ærlig. Nathaniel har EN mamma, og det er meg. Hadde pappen fått seg dame måtte han holdt Nathaniel utenfor forholdet deres, det er hvertfall HELT sikkert.

 

Hvordan er det med deg og Tor-even,er ikke det litt domt for han da,du bare har ungen? Jeg er mammaen, så nei, ikke dumt i det hele tatt. Han har muligheten til å se han når som helst. Ingen har nektet han det. 

 

Når syns du man burde få unge ? Det er jo forskjellig fra person til person. Jeg ble gravid da jeg var 17 år, og det er jo veldig ungt. Har man valget burde man kanskje vente litt lengere enn det! Men angrer overhodet ikke på at jeg beholdte Nathaniel, herregud.. 

 

Ville du ha ventet med og få det ? Som sagt, man burde ikke prøve å bli gravid når man er så ung. Men har man valget mellom abort og å få unge, ja da får man unge. Abort er grusomt..  Er ikke ekstremt kristen eller noe, men synes faktisk det er helt forkastelig. 

 

Hva heter faren til Nathaniel? Tor-Even

 

Hvordan er det som alenemor? Tungt

 

Hvilke klesbutikker shopper du i? Her går det mye i H&M og BIkBok. Hadde vi hatt ZARA eller Gina Tricot her hadde jeg nok shoppet mye der, men desverre har vi jo ikke deet.

 

Du har fin hud, hva slags produkter bruker du? Takk for det ! Bruker Exuviance evening restorative nattkrem, Exuviance sin dagkrem, og Exuviance rensekrem. Ellers bruker jeg peelingen fra Dermalogicas hudpleieserie til ung hud, som heter ” clean start” 

 

Kan du snakke samisk ettersom du kommer fra Alta? Kan faktisk ikke et eneste ord på samisk. Ikke alle er same fordeom de bor her vet du.

 

Har du ikke andre venner enn pakket du henger på city med hver dag? Har faktisk ganske mange venner ja, men jeg har jo noen jeg er bedre venn med selvfølgelig og da hun du sikter til som “pakket” . En annen ting er at jeg er syyykt dårlig til å holde kontakten med de jeg ikke er så veldig mye med , desverre.

 PAKKET MITT <3 ( ELLER, halen min som hun også kalles) 

 

Hvorfor skal du ikke blogge så mye lengre? Har ikke tid, enkelt og greit.

 

Skulle ikke nathanel hete noe annet? Men og minnes det fra noen tidligere innlegg ? Ja ,det skulle han. Han hetet Milian Matheo en god stund mens han lå inne i magen min, men på slutten av svangerskapet ombestemte jeg meg. Fikk det bare ikke til å stemme … så da ble det Nathaniel Chrisander, og det kunne ikke passet bedre til gutten min <3 

 

Hvor er de blåe brillene til Nathaniel kjøpt? På Lindex

 

Hvordan går det med lappen, har du hatt noen kjøretimer etter at du fikk nathaniel? Neei, tiden etter at Nathaniel kom til verden har bare flyyget avgårde. Men planlegger jo å komme i gang med det der så jeg slipper å være avhengig av andre som kjører. 

 

Hvilken kjøreskole kjører du med og hvilken lærer? Kan du anbefale han/hun? Har tatt trafikalt grunnkurs hos Trio trafikkskole elns. Hvor jeg skal ta kjøretimer vet jeg enda ikke. 

 

Hvorfor blogger du? Jeg BLOGGET, fordi det rett og slett var en del av hverdagen min og jeg elsket det. Nå har jeg så mye annet, og Nathaniel er så mye viktigere for meg enn blogg. Vil bruke mere tid på han og mye mindre tid på bloggen.

 

 

Hvordan ser din drømme brudekjole ut? 

 

Dette var det nærmeste jeg fant av slik jeg vil brudekjolen min skal se ut ! Sånn kort framme og lang bak, som framhever de lange beina mine 🙂 

 

 

Når begynner Nathaniel i barnehage? Har du søkt plass? Bor du enda med Mamman din? Har ikke søkt om plass nei, men det skulle jeg ønske jeg gjorde. Men ikke noe å gjøre med det nå. Får bare ta ting som de kommer. Vi bor fortsatt hjemme med moren min ja.

 

 

 

Sex etter fødselen? Hvordan er det etter du ble klippet? Sexen er bra den. Jeg ble ikke klippet jeg, det revnet av seg selv. Men de sårene er jo grodd for leeenge siden.

 

Syns du ikke at din sønn er litt for blek? Er det ikke snart på tide at han også får ta seg litt sol? Ja, herregud. Waaay to bleik lissom.. 

 

Hvorfor røyker du når du har sagt at du har sluttet? Jeg røyker som sagt IKKE. Festrøyker JA, men det er jo en vidt forskjellig ting fra å røyke til vanlig. 

 

Har du og barnefar hadd sex etter fødselen ? Kanskje, kanskje ikke

 

Hvem passet Nathaniel, når du og barnefar koste dere innsmurt i olje? Føler det var litt kleint å spørre noen om å sitte barnevakt i den situasjonen ? Nathaniel lå å sov når vi hadde kjempekoos med å smøre hverandre inn i olje ! Grr <3

 

Koffer festa du når du va gravid? Har ikke drukket en eneste dråpe alkohol så lenge jeg har vært klar over at jeg var gravid. Man er jo ikke akkurat en dårlig person om man fester før man vet man er gravid. Lol.. 

 

Og hvorfor går du rundt å vise fødselsvideo på fest? HALLO! Folk blir jo skremt… :  Er absolutt ingenting å bli skremt over, fødselsvideoen min er den fineste videoen i hele verden ! Har vist den til EN person , EN gang jeg var på fest. Så det der var nok en liten overdrivelse. Men når det er sagt, har ingen problemer med å vise den til noen liksom,  og har nok vist den til flere i edru tilstand for å si det sånn  😉

 

 

Kan du skrive litt om hvilken vogn du har , om du er fornøyd med den ? 

 

 

 Jeg har en Emmaljunga vogn, av typen Mondial Duo Combi, i fargen White Leatherette. Er kjempefornøyd med den, og først og fremst ser den jo utroolig bra ut ! Når jeg så den så var jeg med en gang helt sikker på at den vognen skulle jeg ha. Angrer ikke ! Bagdelen er også utrolig stor i forhold til for eksempel CityCross vognene til Emmaljunga, noe som jo er utrolig bra siden han kan bruke den lenge da. Ellers, den er veldig enkel å trille med, og den har god plass til ting på understellet. Det er innebygd myggnetting i den som du bare kan ta ut av en glidelås. Mange har spurt meg; “men blir ikke den veeeldig fort skitten da ?!” Nei, den gjør faktisk ikke det. Min er enda ikke skitten, og jeg har brukt den i snart 4 mnd. Prisen ligger på ca 9 000, om jeg husker helt rett. Pluss stellebagen da som ligger på rundt 800 🙂 

 

Hvordan hårfarge har du egentlig, og hvordan holder du det så pent med tanke på at det er så hvit? Jeg har faktisk helt brunt hår naturlig, og får veeldig fort ettervekst siden håret mitt vokser ganske fort. Bruker depend sin bleking ( utrolig fornøyd !) Og så bruker jeg hårkur fra Redken

Har Nathaniel begynt å få fast føde, eller fullammer du fortsatt? Hvor lenge har du tenkt å amme og hvordan synes du det er? Jeg fullammer fortsatt, men han har smakt grøt en gang. Tenker som sagt å forsette å fullamme han til han er hvertfall 6 mnd, og deretter begynne med grøt i tilegg. 

 

 

Hva skjedde med Katrine? Er ikke dere venner mer? Vi er nok desverre ikke det nei. Vi hadde det kjempebra sammen, men pga en stygg krangel(som kunne vært unngått.. )  så mistet vi kontakten. 

 

 

Det sies at hvis du har fulført første termin så trenger du bare å ta andre termin. Skal du gjøre det? Eller skal du ta hele året på ny? Ja, fullt klar over det. Får se hva jeg gjør egentlig, akkurat nå er jeg veldig usikker på hvor jeg skal bo og sånt, så blir litt vanskelig å si. 

15 kommentarer
    1. “Har fitta di blitt mye slappere?” Hihi.. Er enig med deg i at det faktisk blir trangere rett etter. Trener underlivet godt under en fødsel;)
      Mange rare spørsmål her ja:P Er veldig enig i at en ikke bør prøv å bli gravid når en er tenåring, men blir en gravid – fullfør og ta (de beste) konsekvensene(noen sinne).

    2. ”Hvis Nathaniel hadde fått seg en stemor, hadde du respektert det og godtatt henne da? Hehe, nei, det hadde jeg ikke.Sånn heelt ærlig. Nathaniel har EN mamma, og det er meg. Hadde pappen fått seg dame måtte han holdt Nathaniel utenfor forholdet deres, det er hvertfall HELT sikkert.” : Du kan faktisk ikke nekte tor even å ha samvær med sin egen sønn om han en dag får en kjæreste. Det bestemmer du faktisk ikke.
      ”Hvorfor skal du ikke blogge så mye lengre? Har ikke tid, enkelt og greit.” : Men du skriver jo at du er lei av å bare gå hjemme, tviler sterkt på at du ikke har tid .. ? :p

    3. Det begynne å bli et par gutta nu som fortell at dem har blitt prakka på den fødselsvideoen din. Det e ikke en normal ting å gå rundt å vise til folk på fest. Trur du bør ligge unna alkohol 🙂

    4. Da kan ikke du ha kjæreste og la han ha forhold med ungen. Ungen har faktisk bare EN pappa…. plis voks litt opp da…

    5. Ja jeg syns noen av svarene dine var ganske rare, å jeg ( missliker deg ikke )
      Jeg liker deg faktisk.
      Men nå syns jeg at du er ute ganske ofte, som du fremstiller det heer da.. å drikker .. man må faktisk ikke drikke for å ha det morro. Å du har en sønn på 4 mnd .. greit å gå ut for å more seg en gang i blandt ja, men kanskje ikke hver helg når han er 4 mnd, å særlig ikke når du er alene mor. Men pappan passer han jo så da er det vel greit ? 🙂
      Syns også at det er rart at du røyker når du drikker, hva er vitsen med det egentlig? Røyk og alkohol, i morsmelken smaker sikkert kjempegodt.. ? Hehe :p
      ( ja jeg vet at du ikke ammer han dagen etter, ) Men likevel ..
      Livet handler ikke bare om å feste, å sminke seg.. missforstå meg rett .. syns du kanskje burde roe deg ned litt på alle måter. Helt ærlig.
      Ida

    6. Fin brudekjole da, hahah men den passer seg trossalt ikke i et bryllupp i mine øyne hvertfall .. jeg skal ha en classy kjole som fremhever hele meg jeg 🙂

    7. Ja rannveig du er kjempe mye ut! Herregud, uansett hva du skriver om så er det jo faen hele tiden kritikk på kritikk. Etter som jeg har fått med meg så har du vært ute sånn type 3 ganger ? Oh noo verdens raser sammen folkens! Rannveig er nok ikke den verste , finnes verre i denne verden .. Særr , dere må ha ett tragisk liv om dere bare tenker negativt rundt alt. Skader jo ikke å være positiv i lengden gjør det vel ? ;p
      Rannveig er sikkert også klar over at alko sitter seg i melka , men finnes det ikke brystpumpe nå til dags kanskje ? Sist jeg sjekket så bruker folk å pumpe seg før de drar ut slik at de har for dagen derpå ..

    8. Du hadde vært så utrolig mye penere med din naturlige hudfarge, en litt mer naturlig hårfarge, litt mer diskret sminke og puppa på innsiden av klea! :)))

    9. Haters gonna hate.. Rannveig er en pen jente som er akkurat som andre 19 åringer. Hun liker å ta seg en fest, pynte seg og ha det kjekt. Det virker som dere (leserne) tror at når man blir mor så skal man slutte å tenke på seg selv. Herregud! Det er fullt mulig å være en god mor, og samtidig ta vare på seg selv! Om Rannveig går ut 1 kveld iblandt, skader det ikke Nathaniel. Om Rannveig sminker seg, smører seg inn med selvbruning og tar vare på utseende sitt så skader det ikke Nathaniel! Det er kjempe bra at hun tar vare på utseende sitt, for det er så stygt med de som ikke gidd å pynte seg fordi de har blitt mor. Herregud, dere er så utrolig dømmenes! La jenter være jenter, la tenåringer være tenåringer! Jeez..
      Jeg venter barn selv, og jeg vet at jeg kommer ikke til å slutte å sminke meg, pynte meg osv, for det er noe jeg føler meg vel med. Jeg liker å se bra ut og gjøre det beste ut av utseende mitt. Og jeg kommer også til å gå ut. Selvfølgelig mye sjeldnere, men jeg kommer ikke til å bli avholds fordi jeg er mamma. Jeg kommer også til å få barnepass fordi jeg vil trene og ta meg av meg selv iblandt. Vil det gjøre meg til en dårlig mor, fordi jeg vil ta vare på meg selv? Nei!
      Mor eller ikke, alle fortjener å ta vare på seg selv! Enten om det er pleie, en fest iblandt, jentekveld, trening osv. Så slutt å døm jenten fordi hun er et menneske. Hun er lykkelig og det ser ut som Nathaniel er lykkelig. Så lenge de begge har det bra, så er alt fint!
      Takk for meg 🙂

    10. ‘Hvis Nathaniel hadde fått seg en stemor, hadde du respektert det og godtatt henne da? Hehe, nei, det hadde jeg ikke.Sånn heelt ærlig. Nathaniel har EN mamma, og det er meg. Hadde pappen fått seg dame måtte han holdt Nathaniel utenfor forholdet deres, det er hvertfall HELT sikkert.”
      Da regner jeg med at du holder Nathaniel HELT utenfor ditt nye forhold/eventuelle senere forhold? Han har jo bare EN pappa, sant?

    11. Haha, ute hver helg? Really? Hahahahahaaaaaaaa… Syns det e helt fantastisk at dåkker vet så mye bedre enn Rannveig, til og med antall ganger ho har vært ute og drukket sæ full etter fødselen! Rannveig, trur nesten du må skjerpe hukommelsen litt, du glemmer visst 90% av helgan du drar ut.. 😉

    12. “Er du klar over at for mye solarium gir hudkreft? Det er jeg faktisk fult klar over. Men man lever bare en gang, så hvorfor ikke nyte det til det fulle og gjøre litt som man vil ( innenfor rimelighetens grenser … )? Vil heller leve et kort og morsomt liv enn et langt og kjedelig.. ”
      syntes du må tenke på at du er mor nå!! tenk på sønnen din :/

    13. Stemmer det at du spilte inn en sex-tape der du hadde anal, som ble sendt rundt på hele skolen og i Alta? og at kuken hans var så stor at det revna, så du måtte bli sydd mellom fitta og endetarmen?
      Det er i allefall de ryktene jeg har hørt om deg…da jeg bodde i Alta

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg