HEI OG HÅ

Nå er det en good stund siden jeg har blogget ordentlig. Så derfor tenkte jeg å komme med en liten oppdatering, nå mens jeg faktisk orker og gidder å blogge. Mest for min egen skyld, egentlig ! Synes det er så gøy å se tilbake på senere. Uansett…

Onsdag den 11 april hadde jeg bursdag, og ble faktisk hele 19 år ! (gamla!!) Noe jeg i grunnen syntes var litt trist, da jeg godt kunne vært 18 en gooood stund til. Jo yngre jo bedre liksom 😀 Neida… men joda ! Bursdagen ble hvertfall feiret på en verdig måte i motsetning til i fjor, med en skikkelig runde på byen, der jeg ble temmelig full.Men det er lov når man feirer bursdagen sin ! Ikkesant ?!?!

Søndagen ble hvertfall tilbragt med så mye tid som mulig senge/sofaliggende med tidenes fyllesjuke. Jeg må bare få sagt at å kombinere det med å samtidig skulle være oppegående mamma ikke var det enkleste jeg har gjort. Heldigvis leverte pappaen til Nathaniel han da formen hadde blitt LITT bedre.  

Huff, neida.. skal slutte å provosere før jeg får DE haterkommentarene, haha. Ellers, så må jeg bare si at dagene går helt i ett sett, for vår del iallefall. Nå skjer det veldig mye greier framover, både dåp og det ene med det andre. I dag har vi faktisk gjort noe jeg har sett fram til i laaang tid, og dette vil fortsette fram til August om jeg husker heelt rett. Hva dette er kommer jeg nok mere inn på senere. Det er virkelig ingen hensikt i å skrive kommentarer i kommentarfeltet om hva dere TROR dette gjelder, da jeg kommer til å slette slike kommentarer.

Og ellers… så har vi ikke gjort annet enn å trilbringt tid lamme andre herlige supermammaer og andre venner ! Er så glad for at jeg har så mange fantastiske folk rundt meg, det er noe jeg virkelig setter stor pris på ! I dag var vi forresten også på babytreff, for første gang ( som var kjempekoselig).. og attpåtil overrasket Nathaniel med å plutselig snu seg fra mage til rygg. Kjente skikkelig mammastolthet da ! Gutten min er virkelig den flinkeste.. OG fineste <3 Han har faktisk ikke gjort noe annet enn å snu seg siden han gjortde det i ste..  hehe, ny hobby ? 

Siden jeg nesten ikke har sovet et minutt i natt så skal jeg straks gå å lalle senga med min fantastiske lille skjønne skapning av en sønn ! I morgen skal vi dra å TRENE med søte Marita, kjenner det er på tide. Har jo trent en gang i uken i det siste, men i går ble det bare tull i og med at jeg ikke kom meg dit. Så da satt jeg og lonet med pappaen til Nathaniel hele kvelden istedenfor..  sånn, siden han var her for å EGENTLIG sitte barnevakt. En stk skuffa Rannveig ja..  Håper i allefall dere har hatt det fint og ønsker dere en fortsatt strålende uke ! Så snakkes vi sikkert snart 🙂 

 

Godnatt alle søte dere <3 

15 kommentarer
    1. Selfølgelig er det lov til å feire bursdagen sin 😉
      Ikke noe forskjell på om Unge mødre drekker, eller om at mange andre mødre gjør det!
      og dessuten har ALLE lov til å feire bursdagen sin, med en skikkelig fest 😀
      HAr bursdag bare engang i året 😉

    2. Synes det bare er fint du kommer deg ut. Å på bursdagen sin er det lov å feire bursdagen sin med en skikkelig fest. Du er nok verdens beste mamma likevel. Å være oppegående mamma dagen derpå er ikke alltid like morsmt,deet vet jeg og alt om…

    3. Lurer på hva folk hadde skrevet til meg i kommentarfeltet, om jeg skulle skrevet ned hver gang jeg har vært ute og kost meg med venner OG ALKOHOOOOOL! Selv om man er mor betyr ikke det at man skal sperre seg helt inne, folkens! Syns synd på barna til dere som aldri har barnevakt. Og ikke minst synd på dere da dere først trenger det, og det egentlig er for sent å sende bort barnet sitt, fordi det kun er vant til å se de trøtte trynene på foreldrene sine. Er glad Nicolai er vant til å sove borte 🙂

    4. Kan du ikke legge ut en video av Nathaniel som snur seg?:-)
      Det er godt å komme seg ut en gang i blandt:-)
      Alle mødre, ung eller ei, har godt av det!

    5. Kjempe heldig som har mulighet til å dra ut å kose dæ me venna! 🙂 Thea e 11 mnd å har enda ikke vært mere enn 3 tima borte fra ho, ho e veldig knytta til mæ så nu kan æ omtrent ikke være borte fra ho i det hele tatt.

    6. Så deilig at du e kommet et godt stykke ned på topplista. Har liksom aldri skjønt hva du hadde lenger opp der å gjør:)

    7. elisabeth bør gi litt av seg til rannveig, og rannveig til elisabeth. ungen hakke godt av å være så avhengig av en person… men rannveig bør holde litt igjen for å si det sånn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg